[D2 FL ALL ] Po zmianie zawieszenia i koncówek drążków
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 FL ALL ] Po zmianie zawieszenia i koncówek drążków
Cześć, wymieniłem u siebie końcówki drążków i 2 wahacze z lewej strony z przodu.
Niestety nie zrobiłem jeszcze zbieżności (jestem umówiony na za kilka dni).
Co mnie niepokoi to to, że czasami świeci się kontrolka ESP (mruga), a czasami ABS/ESP świecą się cały czas aż do zgaszenia silnika. Po włączeniu samochodu błędów brak.
Zastanawiam się, czy to wina braku ustawionej zbieżności, czy może jakąś wtyczkę źle podłączyli/rozpięli itp. itd.
Niestety nie zrobiłem jeszcze zbieżności (jestem umówiony na za kilka dni).
Co mnie niepokoi to to, że czasami świeci się kontrolka ESP (mruga), a czasami ABS/ESP świecą się cały czas aż do zgaszenia silnika. Po włączeniu samochodu błędów brak.
Zastanawiam się, czy to wina braku ustawionej zbieżności, czy może jakąś wtyczkę źle podłączyli/rozpięli itp. itd.
zbieżność raczej nie będzie miała tu nic, bo esp załącza się jak kąt wyprzedzenia kół przednich jest większy bądź mniejszy od tylnych kół...innymi słowy czujnik masz w kierownicy....
oo właśnie a jak kierownica, prost? bo jeśli nie i masz krzywo o np. 35 stopni to może czujnik kąta skrętu źle zczytywac i ci będzie wywalać bląd.
oo właśnie a jak kierownica, prost? bo jeśli nie i masz krzywo o np. 35 stopni to może czujnik kąta skrętu źle zczytywac i ci będzie wywalać bląd.
to nie jest zwykły napęd...to
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
Kierownica jest w ...uj krzywo.martin_rs4 pisze:zbieżność raczej nie będzie miała tu nic, bo esp załącza się jak kąt wyprzedzenia kół przednich jest większy bądź mniejszy od tylnych kół...innymi słowy czujnik masz w kierownicy....
oo właśnie a jak kierownica, prost? bo jeśli nie i masz krzywo o np. 35 stopni to może czujnik kąta skrętu źle zczytywac i ci będzie wywalać bląd.
Mamy winowajcę
Jesteś pewien? Myślałem, że esp polega na czujniku przyspieszeń (pod tylną kanapą), wskazaniach ABS i pozycji kierownicy do ustalenia reakcji na sytuację. W jaki sposób ESP ustala kąt wyprzedzenia?martin_rs4 pisze:esp załącza się jak kąt wyprzedzenia kół przednich jest większy bądź mniejszy od tylnych kół