Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 04 3.0MPI/LPG ] Tłumiki przeróbka na przelotowe

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

[D3 04 3.0MPI/LPG ] Tłumiki przeróbka na przelotowe

Post autor: colln » 27 paź 2016, 10:49

Przymierzam się do przeróbki wydechu (silnik benzyna)
Mam podobny układ jak na tej fotce (zapożyczonej z internetu)
Obrazek

Pytanie - które są przelotowe (znaczy nie ma potrzeby ich ruszać)
Ostatnio zmieniony 27 paź 2016, 10:51 przez colln, łącznie zmieniany 1 raz.
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 27 paź 2016, 15:49

Nie wydaje mi się dobrym pomysłem do silnika wolnossącego montować tłumik przelotowy ,nie wiem co chcesz osiągnąć

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 27 paź 2016, 15:57

Może w tę sobotę będę montował przeloty do siebie to zdam relacje jak z mocą.
I`m the LPG master

Gość

Post autor: Gość » 27 paź 2016, 16:38

Oczywiście że nic nie osiągnie bedzie głosniej mniej momentu i wieksze spalanie :]

Chcesz wydech zamów dedykowany porządny jak nie to daj se pas.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/NIleGJzoNnk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 27 paź 2016, 19:15

Przemek21 pisze:,nie wiem co chcesz osiągnąć

inne brzmienie, robiłem takie coś co prawda w Mercedesie V8 5.0 i efekt był bardzo dobry, poza tym efekt jest odwracalny w razie niezadowolenia montuję z powrotem to co było.
Pytam tutaj które mogą być przelotowe fabrycznie żeby umówić się na robotę tylko przy pozostałych z człowiekiem który produkuje tłumiki :]
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Gość

Post autor: Gość » 27 paź 2016, 19:19

Policz sobie układ wydechowy pod to co chcesz osiągnac to bedziesz wiedział kory co i jak. Tu nikt takiej wiedzy nie ma chyba że juz robił custom jak np FOSS i cos tam w szczegółach wie.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 27 paź 2016, 19:31

Nie chodzi mi na tym etapie o liczenie, chciałbym po prostu wiedzieć przed rozbieraniem które mają komory a które nie (mowa tu raczej o środkowym - tym podwójnym i końcowych) wcześniej co widac na fotce to zapewne drugie katalizatory a jeszcze przed nimi czego tu nie ma na zdjeciu są katy zaraz przy kolektorze wydechowym które nie będą ruszane i tyle
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 27 paź 2016, 20:12

powiem tak kolego katy u mnie zostaly , nastepnie srodkowe katy wyciete w to wprowadzilem strumienice pozniej poszedl x-pipe z firmy magnaflow nastepnie koncowe wydechy zastopiłem power pipe tez i oczywiscie cały wydech od katów w kwasowce . nie odczulem braku mocy a zyskalem bardzo fajny basowy efekt silnika V <muzyka> <okok>

Wiec nie widze powodu generalnie tysiecy ciezkich zlotych dla odbitej nazwy na wydechach wszystkich czesci , zastanawiam sie nad wycieciem katow wstawieniem sportowych i wyłaczeniem tylnich sond z ecu :) <muzyka> :P <okok>

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 27 paź 2016, 20:22

Kurcze, uzyskanego efektu to ja się mniej więcej spodziewam tak jak mówisz bez ładowania kasy w znaczek na tłumiki by spełniał normy.. (sam je sobie spełnię za 10% kwoty) , ktoś wie czy środkowy jest przelotowy ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 27 paź 2016, 20:29

srodkowy nie jest przelotem . wytnij go i wstaw X-Pipe bedzie ok

ewentualnie wez sobie go sam zrob jesli potrafisz

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 28 paź 2016, 09:37

Środkowy to nie jest coś w tym stylu jak tutaj (fotka z internetu BMW bo od A8 nie znalazłem)
Obrazek
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 06 lis 2016, 20:27

Ja tam olałem temat przelotowego,zamontowałem przepustnice elektryczne jak i jeden kolega klubowy i uważam że to jest piękne rozwiązanie,głośno kiedy chcę i ciszę kiedy chcę.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl