Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 3.7MPI ] Dziwny problem z autem

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 29 paź 2016, 22:23

Sądzę że ładowanie mam kiepskie bo ja wolnych obrotach widać jak migają lampki w podsufitce przy otwartych drzwiach. Jutro zmierzę ładowanie i zerknę jaki dokładnie mam numer tego sterownika.

Z podłączeniem VCDSa na razie mam problem bo laptop mi wysiadł :-(

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 30 paź 2016, 01:46

Rafał a zwiększ obroty silnika. Jak miganie ustanie to alternator do roboty. Mam to samo.

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 30 paź 2016, 09:03

Tak tak, domyślam się że alternator jest do roboty. Jak dam mu trochę większe obroty to miganie ustaje i nawet świeci jaśniej. Miałem taki przypadek w poprzednim aucie.

A może po prostu nie doładowuje aku i dlatego takie cyrki się dzieją... Raz jak zrobiłem trasę 500km to na tydzień był spokój a teraz tylko miasto i miasto i problem powrócił.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 paź 2016, 10:17

Tak jak kolega odpisał. Samego modułu kodować nie trzeba ale będzie trzeba dopisać do niego nasz akumulator :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 30 paź 2016, 11:28

Byłem właśnie w garażu. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze na wolnych obrotach... 16,5V to nie za dużo? Wydaje mi się że stanowczo za dużo.

Załączam zdjęcia aku, modułu i miernika z pomiarem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 paź 2016, 18:53

Za duzo. Radzilbym szybko sie tym zajac bo elektronika w d3 to z tych delikatniejszych...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 30 paź 2016, 18:59

No ok, ale gdzie szukać przyczyny? Alternator? Sterownik?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 paź 2016, 19:01

Regulator napięcia na alternatorze !! ;)

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 30 paź 2016, 19:54

Bez problemu go wymienię? Jakie koszty regulatora? Czy muszę wyjąć alternator?

Swoje poprzednie auto naprawiłem bez najmniejszego problemu (VW Passat B4), wymieniałem regulator bez wyjmowana alternatora bo był pod plastikową osłonką. Tutaj jeszcze nie zaglądałem więc pytam aby wiedzieć ma co się przygotować :-)

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 30 paź 2016, 21:19

danishow pisze:Regulator napięcia na alternatorze !! ;)
W D3 nie ma regulatora na alternatorze. :]
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 30 paź 2016, 22:01

Cały alternator do wymiany w takim razie czy co?

Gość

Post autor: Gość » 30 paź 2016, 22:10

moduł zarzadzania energia?

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 01 lis 2016, 10:21

To on spełnia rolę regulatora i jest odpowiedzialny za to aby napięcie było w normie, tak?
I najlepiej szukac sterownika z C na koncu?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 01 lis 2016, 11:43

Nie wiem co do regulatora ale bajlepuej zalozyc ten z litera C na koncu. sa najnowsze i najmniej awaryjne.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 01 lis 2016, 19:28

Znalazłem sterownik za 84zł plus wysyłka i planuję go kupić. Jednak jeśli to nie sterownik to wolę nie pakować kasy tylko po to aby wymienić.

Czy ktoś z Was drodzy forumowicze miał może podobny problem z tak wysokim ładowaniem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl