[D3 05 4.0TDI ] Problem z kompresorem zawieszenia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
Jest w srodku wyspy zaworowej. Bedziesz widzial wezyki pneumatyki
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
A może to być wina np zasmiedzialego styku od kostki zasilającej kompresora ? Dziś jak ja rozpielem to zobaczyłem że jeden pon jest zasniedzialy i tak jakby kostka delikatnie przytopiona w środku .
[ Dodano: 2016-10-31, 21:48 ]
Drago_o masz na myśli cały ten rozdzielacz ?
[ Dodano: 2016-10-31, 21:48 ]
Drago_o masz na myśli cały ten rozdzielacz ?
Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2
Taaa... w nim jest czujnik
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ja robiłem troszkę prościej, wypiąłem tylko przewód z kompresora i podpiąłem go do kompresora zewnętrznego,włączyłem zapłon w MMI dałem lift i auto poszło w górę w 2-4 sek. nic nie musiałem zatykać bo przez przewód kompersor- rozdzielacz powietrze nie ucieknie no chyba że się zada np: "dynamic" Dziwnie to zabrzmi, ale myślałem w zderzaku zamontować wentyl i wpiąć go trójnikiem na przewodzie kompresor-rozdzielacz tak na wszelki wypadek jak by się kompresor skończył w trasie i wtedy można na stacji dopompować zbiornik z powietrzem, rozwiązanie awaryjnepebo pisze:Trochę niebezpieczne i sporo rozkładania. A czy nie da się podłączyć kompa i prostownik do akumulatora i podnieść auto np. poprzez test zawieszenia?drago_o pisze:dmuchaj bezpośrednio w przewody pneumatyczne i jak podniesiesz amor to zatkaj przewód.... po kolei każde koło.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2016, 13:24 przez Marcin2013, łącznie zmieniany 1 raz.
No moxe nie pyknac jesli kompresor jest umarty. Ale jesli chociaz na chwile dziala a po zalaczeniu dopiero wywala blad zawieszenia to moze tak zadzialac.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Forum Audi A8
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Nie opadna calkiem. Sa zaworki ale mam wrazenie ze tylko dzialaja jako dlawienia. Bo mogloby za szybko spadac na dol przy tej masie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jak rozpiąłem rozdzielacz to auto powoli opadało do momentu aż koła się schowały w nadkolach, a prześwit był może 2-3 cm dlatego napisałem gleba całkowita Po rozpięciu przewodów od rozdzielacza auto opada powoli, przy podmianie rozdzielacza można pojedynczo przekładać przewody i prawie w ogóle nie opadnie.
hehe... w moim poprzednim poście napisałem:
...ale oczywiście miałem na myśli "Nie, opadną całkiem." Opada powoli bo włąśnie te zaworki w amorach to powodująNie opadna calkiem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Odświeżę trochę temat...
Moje auto to co prawda 4.2 FSI (2008), ale...
Przedwczoraj, zamykam auto odchodzę i słyszę sprężarka chodzi, czekam chwile dalej chodzi...
Wracam do auta odpalam dalej chodzi sprężarka. podnoszenie, opuszczanie działa normalnie...
Aż w końcu coś zaczyna strzelać/walić/uderzać jakby zawór bezpieczeństwa, albo sprężarka nabiła takie ciśnienie że nie miała siły obrócić już cylinderka...
Pierwsza myśl zespawał się przekaźnik... po kilku takich uderzeniach, wszystko wróciło do normy...
Do wczoraj, problem się powtórzył, ale waliło dłużej, aż padł bezpiecznik...
Teraz pytania:
1. czy to tylko bezpiecznik i przekaźnik?
2. który to przekaźnik?
3. czym mogło to być spowodowane?
na foto przekaźniki pod kierownicą..
[ Dodano: 2018-07-12, 21:36 ]
A jeszcze jedno wyjąłem przekaźnik 370 rozebrałem, miał lekkie, bardzo delikatne przykopcenie na stykach, ale nie wiem czy to ten?
Moje auto to co prawda 4.2 FSI (2008), ale...
Przedwczoraj, zamykam auto odchodzę i słyszę sprężarka chodzi, czekam chwile dalej chodzi...
Wracam do auta odpalam dalej chodzi sprężarka. podnoszenie, opuszczanie działa normalnie...
Aż w końcu coś zaczyna strzelać/walić/uderzać jakby zawór bezpieczeństwa, albo sprężarka nabiła takie ciśnienie że nie miała siły obrócić już cylinderka...
Pierwsza myśl zespawał się przekaźnik... po kilku takich uderzeniach, wszystko wróciło do normy...
Do wczoraj, problem się powtórzył, ale waliło dłużej, aż padł bezpiecznik...
Teraz pytania:
1. czy to tylko bezpiecznik i przekaźnik?
2. który to przekaźnik?
3. czym mogło to być spowodowane?
na foto przekaźniki pod kierownicą..
[ Dodano: 2018-07-12, 21:36 ]
A jeszcze jedno wyjąłem przekaźnik 370 rozebrałem, miał lekkie, bardzo delikatne przykopcenie na stykach, ale nie wiem czy to ten?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
Mialem identycznia sytuacje. W moim przypadku byl winny silnik kompresora. Podczas jazdy zaczelo stukac cos mosno jak kompresor dluzej pochodzil po 2 dniach zaczelo ciagle palic wlasnie ten bezpiecznik. Kompresor pobieraz tyle pradu ze spalil by pewnie bezpiecznik 90 albo i wiekszy. Wymiana samego silnika w kompresorze + regeneracja ( opisalem w innym temacie jak ja wykonac) pompki + filtr nowy i tlumik przerobiony na osuszacz i jest taka cisza ze nie wiem kiedy kompresor sie zalacza.
Moja rada zacznik od sprawdzenia poboru pradu przez kompresor jak jest za duzy to szukaj albo samego silnika albo calego kompresora moze bym od audi mercedesa albo bmw. Wszystkie silniki sa takie same wiec nie bedzie problemu.
Moja rada zacznik od sprawdzenia poboru pradu przez kompresor jak jest za duzy to szukaj albo samego silnika albo calego kompresora moze bym od audi mercedesa albo bmw. Wszystkie silniki sa takie same wiec nie bedzie problemu.
Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2