Lazurowa rodzynka czyli A6 4B2 2.4 V6 AGA 165KM 235Vmax
Chyba jaja sobie robicie. Przecież filtron należy do mahle (szwaby go kupuli ponad 2 lata temu).
Poprzednio miałem mahle, który w ciągu pół roku pordzewiał.
Ja wiem, że wygląd zewnętrzny jest mało ważny, ale już tutaj widać oszczędności, chociażby w farbie.
Może inaczej... Pomijając fakt, że mam pierdylca na punkcie udokumentowania zdjęciami wszystkiego co związane z moim autem...
serwis olejowy z sierpnia 2015 →
a tutaj z marca 2016 →
Mam obydwa stare filtry olejowe. Jutro je wybebeszę i zobaczymy co z czego jest ulepione.
Poprzednio miałem mahle, który w ciągu pół roku pordzewiał.
Ja wiem, że wygląd zewnętrzny jest mało ważny, ale już tutaj widać oszczędności, chociażby w farbie.
Może inaczej... Pomijając fakt, że mam pierdylca na punkcie udokumentowania zdjęciami wszystkiego co związane z moim autem...
serwis olejowy z sierpnia 2015 →
a tutaj z marca 2016 →
Mam obydwa stare filtry olejowe. Jutro je wybebeszę i zobaczymy co z czego jest ulepione.
W końcu wziąłem się za ten szum/wycie spod maski.
Wystarczyło zdjąć pasek i zakręcić z osobna każdym kołem pasowym (no prawie każdym ) i wszystko stało się jasne i klarowne.
→ →
Wymieniłem łożyska (tj. 17x52x17 i 17x40x12) oraz komutator. ...element nie jest wart ponownego wyciągania alternatora
Co prawda przydałoby się jeszcze szczotki wymienić, tak dla dobra sprawy, ale po wpadce z tylnym łożyskiem (dokument Boscha podaje zły numer i w efekcie auto zostało unieruchomione na weekend) miałem już dość. A poza tym szczotki da się wymienić bez demontażu alternatora, więc w razie czego nie będzie tak źle.
Mała próba przed montażem...
A po odpaleniu auta - ulga i błogosławieństwo.
...ahaa, jeszcze zamontowałem naprawiony sterownik ABS, więc podwójna ulga itd.
Wystarczyło zdjąć pasek i zakręcić z osobna każdym kołem pasowym (no prawie każdym ) i wszystko stało się jasne i klarowne.
→ →
Wymieniłem łożyska (tj. 17x52x17 i 17x40x12) oraz komutator. ...element nie jest wart ponownego wyciągania alternatora
Co prawda przydałoby się jeszcze szczotki wymienić, tak dla dobra sprawy, ale po wpadce z tylnym łożyskiem (dokument Boscha podaje zły numer i w efekcie auto zostało unieruchomione na weekend) miałem już dość. A poza tym szczotki da się wymienić bez demontażu alternatora, więc w razie czego nie będzie tak źle.
Mała próba przed montażem...
A po odpaleniu auta - ulga i błogosławieństwo.
...ahaa, jeszcze zamontowałem naprawiony sterownik ABS, więc podwójna ulga itd.