części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Uszczelka pod pokrywą puszcza olej

Motostacja

Post autor: Motostacja » 17 lis 2016, 22:06

uzlik pisze:No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.
Zgadza sie nawet serwisówka tak mówi :) <okok> robiłem w ten sposób w A6 c5 oraz D3 no i obie audiczki po 20-40tys suche, tzn co z c5 to nie wiem bo juz poszła w świat dawno temu. Nie przesadzajmy wymiana uszczelki to nie fizyka kwantowa nie trzeba do tego specjalisty, a moim zdaniem nie da sie tego poskładać bez sylikonu tak aby nie ciekło.

Ja doloże od siebie cegiełke, mianowicie w D3 powinno sie wymienić uszczelki dekli, zaślepki wałków, półksiężyc pod nastawnikiem oraz uszczelke metalowa pod nastawnik x2,warto też wymienić śruby wraz z uszczelkami bo bardzo często z nich leci, tak uszczelniona motorownia z góry nie będzie sie pociła.

Często przyczyna wycieków jest złe ciśnienie miedzy skrzynia korbową, a głowicami winna może być odma i odpowiednik ezektora który chyba jest w D3 wmontowany właśnie w odme.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 lis 2016, 00:08

raftor pisze:
uzlik pisze:No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.
Zgadza sie nawet serwisówka tak mówi :) <okok>
Tak, owszem, po kropelce w zagłębieniach przy nastawnikach. Ale nie po całości i to jeszcze tak grubo że strąki silikonu wpadają do głowicy i zawijają się w łańcuch na wałkach rozrządu... a kilka już takich widziałem :D
raftor pisze:Ja doloże od siebie cegiełke, mianowicie w D3 powinno sie wymienić uszczelki dekli, zaślepki wałków, półksiężyc pod nastawnikiem oraz uszczelke metalowa pod nastawnik x2,warto też wymienić śruby wraz z uszczelkami bo bardzo często z nich leci, tak uszczelniona motorownia z góry nie będzie sie pociła.
Tyle że do tego to potrzeba rozebrać cały rozrząd z wałkami włącznie :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 18 lis 2016, 21:25

Damian u mojego brata łukasza robione 3 raz i dalej Cieknie :) okazał sie minimiminimi mini mini krzywy dekiel :) jakiś tuman poprzedni pechanior musiał dobrze skrecić :D juz nie leci :P
TYLKO V8

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 lis 2016, 22:46

FOSS pisze:Tyle że do tego to potrzeba rozebrać cały rozrząd z wałkami włącznie
Tego nie wiem czy w D3 trzeba ściągać rozrząd. W a6 gdzie budowa jest identyczna powymieniałem wszystko z wyjatkiem simmeringów na wałkach z przodu reszta bez zdejmowania rozrządu wałków i nastawników, jedynie luzowałem nastawnik aby wyciągnąc metalową uszczelkę i pół księżyc. Fakt że byłem młody miałem dużo czasu w wekendy to się grzebało ;p no i w A6 było wiecej miejsca przy v6 2.8.

Awatar użytkownika
tomdro666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 maja 2010, 08:22
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: tomdro666 » 30 sty 2017, 20:55

Żeby nie zakładać nowego tematu, takie pytanko:

Czym odkręcić tą jedną upierdliwą śrubkę, która znajduje się na samym końcu po prawej stronie (Stojąc na wprost auta, chodzi o pokrywę zaworów od strony kierowcy)?

Żeby tam się dostać to trzeba mieć ręce niemowlaka i najlepiej jak by ta ręka w pięciu miejscach się zginała :>

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 30 sty 2017, 22:03

Krótki torx bit i oczkowa dziesiątka z grzechotką.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 31 sty 2017, 10:12

tomdro666 pisze:Czym odkręcić tą jedną upierdliwą śrubkę,
lub łamaną gwiazdke dociąć.
Adrianplock pisze:jakiś tuman poprzedni pechanior musiał dobrze skrecić
hmm nie pamiętam jak to jest w D3 dawno robiłem uszczelnienie, ale czy tam nie jest tak że śruby mają opór i dalej nie przekręcisz ? Ponadto często leci ze śrub własnie, zestaw uszczelek zamiennika nie obejmuje uszczelki na śruby więc warto je liznąć sylikonem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl