Zgadza sie nawet serwisówka tak mówi robiłem w ten sposób w A6 c5 oraz D3 no i obie audiczki po 20-40tys suche, tzn co z c5 to nie wiem bo juz poszła w świat dawno temu. Nie przesadzajmy wymiana uszczelki to nie fizyka kwantowa nie trzeba do tego specjalisty, a moim zdaniem nie da sie tego poskładać bez sylikonu tak aby nie ciekło.uzlik pisze:No nie do końca. W kącikach przy zaokrągleniach od wałków rozrządu powinno się dawać odrobinkę uszczelniacza.
Ja doloże od siebie cegiełke, mianowicie w D3 powinno sie wymienić uszczelki dekli, zaślepki wałków, półksiężyc pod nastawnikiem oraz uszczelke metalowa pod nastawnik x2,warto też wymienić śruby wraz z uszczelkami bo bardzo często z nich leci, tak uszczelniona motorownia z góry nie będzie sie pociła.
Często przyczyna wycieków jest złe ciśnienie miedzy skrzynia korbową, a głowicami winna może być odma i odpowiednik ezektora który chyba jest w D3 wmontowany właśnie w odme.