[A6 C5 2.4 ALF] Układ podciśnienia - problem
[A6 C5 2.4 ALF] Układ podciśnienia - problem
Witajcie
Mam do Was kilka pytań.
Czym skutkuje jazda bez podłączonego układu podciśnienia??
Czy dysponuje ktoś etką bądź elsą by dowiedzieć się jak ten układ jest poprowadzony??
Piszę ponieważ podczas montażu błotnika lewego przykręcałem zbiorniczek podciśnienia i przewód wydał się bardzo luźny w okolicach lewej lampy okazało się że przewód jest odcięty.
W zbiorniczku znajduje się jakaś ciecz nie wiadomego pochodzenia.
Z góry dzięki za pomoc
Mam do Was kilka pytań.
Czym skutkuje jazda bez podłączonego układu podciśnienia??
Czy dysponuje ktoś etką bądź elsą by dowiedzieć się jak ten układ jest poprowadzony??
Piszę ponieważ podczas montażu błotnika lewego przykręcałem zbiorniczek podciśnienia i przewód wydał się bardzo luźny w okolicach lewej lampy okazało się że przewód jest odcięty.
W zbiorniczku znajduje się jakaś ciecz nie wiadomego pochodzenia.
Z góry dzięki za pomoc
=
a tak na serio to wymieniasz jeden po drugim...np. najpierw przy gruszce, później przy czujniku ciśnienia paliwa, następnie ten idący do zbiorniczka podciśnienia.... wyciągasz...docinasz...zakładasz....
podążaj za czarnym wężykiem
Michał no co ty ??? musisz iść po kreseczkachMichal_ST pisze:Ale ten schemat to dla mnie czarna magia
a tak na serio to wymieniasz jeden po drugim...np. najpierw przy gruszce, później przy czujniku ciśnienia paliwa, następnie ten idący do zbiorniczka podciśnienia.... wyciągasz...docinasz...zakładasz....
podążaj za czarnym wężykiem
to nie jest zwykły napęd...to