[D2 FL ALL ] 380 mm w D2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Koncepcja na zaciski z d4 jest fajna , tarcze 380mm tez z d4 ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
To z D4 nie będą pasować P&P, ale w sumie można dać podkładki 7mm i będzie robić.danishow pisze:Średnica 380, grubość powierzchni ciernej 36, całkowita grubość 52,4, średnica otworu piasty 68mmolozwirski pisze:Może ktoś wie?
[ Dodano: 2016-12-03, 15:17 ]
Trochę się zeszło z wymiana, czy lepiej hamuje to się nie wypowiem bo mam skrzynie po remoncie i uprawiam psj...
Na aucie:
Narazie czytam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Pomysł tarczy 380 z D4 nie jest zły. Można powiedzieć najprostszy i najtańszy, ale pod warunkiem że się te tarcze ma. Robi się przelotowy dystans z płaskownika 7mm pomiędzy zwrotnicę a jarzmo, do tego dłuższe śruby i tyle. Tarcze do D3 są po prostu tańsze i jest większy wybór zamienników. Minus taki, że trzeba mieć kogoś kto je przetoczy. Za to 330 tylne z D4 są praktycznie identyczne jak te z Q5. Chyba nawet te z D4 były pół kilo lżejsze na sztuce.
Wracając jednak do tego czy 385 wejdzie w ten zacisk - wejdzie. Na styk. Teoretycznie można zostawić jak jest pytanie tylko jak to będzie hałasować jak tarcze pokryją się korozją. Alternatywą toczenia jest przeszlifowanie zacisku. 2.5mm - dużo, niedużo... Z jednej strony jest z czego zbierać, z drugiej ten zacisk wygląda o wiele mniej pancernie jak zwykły dwutłok pod 360 z D3.
W każdym razie uważam, że to jest obecnie chyba najlepsza alternatywa dla poszukujących czegoś w rozsądnej cenie (jeśli w ogóle za rozsądne bierzemy pakowanie w 20 letniego trupa 1/3 jego wartości) i w miarę na zasadzie podmiany części bez zbytniej rzeźby.
Aha, kwestia kół. O ile w Avusa I wejdzie to w 'pająka' Ronala jestem przekonany że już nie.
Wracając jednak do tego czy 385 wejdzie w ten zacisk - wejdzie. Na styk. Teoretycznie można zostawić jak jest pytanie tylko jak to będzie hałasować jak tarcze pokryją się korozją. Alternatywą toczenia jest przeszlifowanie zacisku. 2.5mm - dużo, niedużo... Z jednej strony jest z czego zbierać, z drugiej ten zacisk wygląda o wiele mniej pancernie jak zwykły dwutłok pod 360 z D3.
W każdym razie uważam, że to jest obecnie chyba najlepsza alternatywa dla poszukujących czegoś w rozsądnej cenie (jeśli w ogóle za rozsądne bierzemy pakowanie w 20 letniego trupa 1/3 jego wartości) i w miarę na zasadzie podmiany części bez zbytniej rzeźby.
Aha, kwestia kół. O ile w Avusa I wejdzie to w 'pająka' Ronala jestem przekonany że już nie.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.