części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] 380 mm w D2

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

[D2 FL ALL ] 380 mm w D2

Post autor: olozwirski » 15 mar 2016, 20:28

Przymiarka na sucho ale będzie to działać.
Narazie czytam

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 mar 2016, 20:31

Jak ma nie działać skoro 385mm (S8 i W12 D3 ) mieści się w tą felgę :P Ilu tłoczkowy to zacisk?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 15 mar 2016, 21:45

Przecie nie pisze ze to odkrycie Ameryki.
I nie bawił bym się w 380 jak by zestawy 385 były tańsze i dostępniejsze.
Zaciski 2 tłoki z D4. Bede zmieniał kolka na letnie to zrobię fotostory.
Narazie czytam

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 15 mar 2016, 21:48

Koncepcja na zaciski z d4 jest fajna , tarcze 380mm tez z d4 ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 mar 2016, 22:10

Nie to, że chce naskakiwać.. ale dostępność zacisków do d4 też nie jest oszałamiająca.. :) P&P są tak jak w przypadku zestawu z D3?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 15 mar 2016, 22:13

Tarcza z D3 385 akurat u mnie stoczona ale nie potrzeba tego robić bo zacisk obejmuje. Zdjąłem ze względu na wagę i masę wirującą.
Byc może tarcza 380 z D4 pasuje, ja nie znalazłem wiarygodnych informacji jaka ma wysokość. Może ktoś wie?
Zwrotnica alu.
Edyta, P&P.
Narazie czytam

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 mar 2016, 22:56

olozwirski pisze:Może ktoś wie?
Średnica 380, grubość powierzchni ciernej 36, całkowita grubość 52,4, średnica otworu piasty 68mm ;)

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 03 gru 2016, 15:17

danishow pisze:
olozwirski pisze:Może ktoś wie?
Średnica 380, grubość powierzchni ciernej 36, całkowita grubość 52,4, średnica otworu piasty 68mm ;)
To z D4 nie będą pasować P&P, ale w sumie można dać podkładki 7mm i będzie robić.

[ Dodano: 2016-12-03, 15:17 ]
Trochę się zeszło z wymiana, czy lepiej hamuje to się nie wypowiem bo mam skrzynie po remoncie i uprawiam psj...
Na aucie:
Narazie czytam

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 gru 2016, 16:53

A teraz powiedz ile to cenowo wyszło i jak sprawuje się tarcza po stoczeniu 5mm. Szkoda, że zaciski to nadal 2 tłoki pływające. Lepiej byś wyszedł na zestawie z w12.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 03 gru 2016, 17:17

Super to wyszło ,zastanawiam się tylko jak będzie to hamowało względem tyłu 270mm ( no chyba ze tył masz też zmieniony ) moim zdaniem trochę duża różnica średnic tarcz przód 385 a tył 270

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 03 gru 2016, 18:27

Z tyłu z tego co kojarzę kolega miał 330 z Q5.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 06 gru 2016, 22:00

Mnie to kosztowało koło 2500 (zaciski 500, tarcze 500 + 150, klocki coś około 1000 + malowanie, wężyki nowe, płyn) Na zaciski i tarcze to były ceny okazyjne, teraz zaciski widziałem na allegro po 500 za szt.
A tarcze spisują się dobrze, ztoczyłem tylko to co nie było potrzebne.
Narazie czytam

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 01 gru 2017, 17:08

Kupilem zacisk z D4, a nie D3 bo wygladaja jak nowe (mlodszy rocznik + brak soli - UK).
385 obciera o zacisk. Szkoda go niszczyc, lepiej stoczyc tarcze z S8 D3 do tego rozmiaru a nie bawic sie w podkladki. Po zimie swap to beda zdjecia jak kogos interesuje.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 gru 2017, 22:15

dice111, jak ogarniesz temat to podziel się fotkami. Chętnie polookam ;)

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 02 gru 2017, 00:01

Pomysł tarczy 380 z D4 nie jest zły. Można powiedzieć najprostszy i najtańszy, ale pod warunkiem że się te tarcze ma. Robi się przelotowy dystans z płaskownika 7mm pomiędzy zwrotnicę a jarzmo, do tego dłuższe śruby i tyle. Tarcze do D3 są po prostu tańsze i jest większy wybór zamienników. Minus taki, że trzeba mieć kogoś kto je przetoczy. Za to 330 tylne z D4 są praktycznie identyczne jak te z Q5. Chyba nawet te z D4 były pół kilo lżejsze na sztuce.
Wracając jednak do tego czy 385 wejdzie w ten zacisk - wejdzie. Na styk. Teoretycznie można zostawić jak jest pytanie tylko jak to będzie hałasować jak tarcze pokryją się korozją. Alternatywą toczenia jest przeszlifowanie zacisku. 2.5mm - dużo, niedużo... Z jednej strony jest z czego zbierać, z drugiej ten zacisk wygląda o wiele mniej pancernie jak zwykły dwutłok pod 360 z D3.
W każdym razie uważam, że to jest obecnie chyba najlepsza alternatywa dla poszukujących czegoś w rozsądnej cenie (jeśli w ogóle za rozsądne bierzemy pakowanie w 20 letniego trupa 1/3 jego wartości) i w miarę na zasadzie podmiany części bez zbytniej rzeźby.
Aha, kwestia kół. O ile w Avusa I wejdzie to w 'pająka' Ronala jestem przekonany że już nie.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl