[D3 06 4.2TDI ] Kręci i w ogóle ne odpala
[D3 06 4.2TDI ] Kręci i w ogóle ne odpala
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu kupiłem lekko uszkodzone przodem A8 4.2 tdi 2006r W samochodzie jest ten problem że silnik niestety w ogóle nie odpala. Normalnie ładnie kręci, czasem jakby załapywał ale jeszcze ani razu nie odpalił. Wiem że zanim go kupiłem samochód stał co najmniej 2 miesiące bez akumulatora nie dotykany.
Błędy w silniku to:
P1672 - Wentylator chlodnicy 1 - zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie - Staly
P1900 - Uszkodzenie w ukladzie wentylatora 2 - Staly
P0341 - Obwód czujnika wału rozrządu, sygnał nie realny - nieciagly
Błędy z wentylatorami są bo ich tam jeszcze chwilowo nie ma. Natomiast czujnik wału rozrządu podmieniłem z mojej sprawnej A6 3.0 tdi. W 3.0 na obu czujnikach silnik pracuje idealnie natomiast w 4.2 na tych samych obu czujnikach jest ten sam błąd i silnik nie odpala.
Ma ktoś jakieś pomysły? Aha, akumulator odpada jest tygodniowy plus porządne kable podpięte pod pracującą a6
Błędy w silniku to:
P1672 - Wentylator chlodnicy 1 - zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie - Staly
P1900 - Uszkodzenie w ukladzie wentylatora 2 - Staly
P0341 - Obwód czujnika wału rozrządu, sygnał nie realny - nieciagly
Błędy z wentylatorami są bo ich tam jeszcze chwilowo nie ma. Natomiast czujnik wału rozrządu podmieniłem z mojej sprawnej A6 3.0 tdi. W 3.0 na obu czujnikach silnik pracuje idealnie natomiast w 4.2 na tych samych obu czujnikach jest ten sam błąd i silnik nie odpala.
Ma ktoś jakieś pomysły? Aha, akumulator odpada jest tygodniowy plus porządne kable podpięte pod pracującą a6
Ostatnio zmieniony 16 sie 2016, 05:56 przez djxander, łącznie zmieniany 4 razy.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Bałagan bedzie. Głowica do zdjecia, zawory do wymiany. No i pewnie rolki pod wałkami połamały sie.
Zreszta zacznij od tego, zdejmij pokrywe i zobacz czy wszystkie dzwigienki (te z rolkami) sa całe.
Jak nie to rwij głowke. Jak całe to ustaw wał i patrz czy góra pasuje.
Zreszta zacznij od tego, zdejmij pokrywe i zobacz czy wszystkie dzwigienki (te z rolkami) sa całe.
Jak nie to rwij głowke. Jak całe to ustaw wał i patrz czy góra pasuje.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
a jeżeli nie był uderzony, błędów brak kręci pięknie a nie pali?
z dnia na dzień skończył odpalać nawet się nie zająknie
był słaby akku ale został podładowany kręci jak szalony (trzymałem tak pod 10 sekund i nic)
cos można sprawdzić jeszcze samemu (vagiem? paliwko?) zanim zawezwę lawetę
lub gdzies go zaholuję?
z dnia na dzień skończył odpalać nawet się nie zająknie
był słaby akku ale został podładowany kręci jak szalony (trzymałem tak pod 10 sekund i nic)
cos można sprawdzić jeszcze samemu (vagiem? paliwko?) zanim zawezwę lawetę
lub gdzies go zaholuję?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Jak się nie zająknie to może coś z paliwem?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
...albo pompa wysokiego ciśnienia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
do sprawdzenia metodą domową zasugerowano mi obserwację powrotów z wtrysków
podczas kręcenia - mają być absolutnie szczelne jak nie wtrysk do wymiany
podobno tych piezo się nie naprawia ani nie regeneruje
co też mam zamiar zrobić po południu plus sprawdzenie bezpieczników
oraz może jakieś output testy jest tam trochę zaworków itp.
podczas kręcenia - mają być absolutnie szczelne jak nie wtrysk do wymiany
podobno tych piezo się nie naprawia ani nie regeneruje
co też mam zamiar zrobić po południu plus sprawdzenie bezpieczników
oraz może jakieś output testy jest tam trochę zaworków itp.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Tak jest, niestety nic z uszkodzonym już nie zrobisz.maciu pisze:podobno tych piezo się nie naprawia ani nie regeneruje
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG