[D2 ALL ] Test zegarów przy kazdym uruchomieniu
Takie kodowanie chyba wszędzie jest. Do tego w D3 jest jeszcze dodane zachowanie trochę więcej opcji ale ogólnie to samo.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Tego pewnym być nie możesz bo co inny numer to może co innego w nim być i wersja softu też.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie sugerowalbym sie tym ze wyzszy bo inne litery mogly bp do innych silnikow czy a/s8
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
ale karol208 pisał wyraźnie H lub wyższy:
karol208 pisze:Nr licznika z literką min H w górę można tak zakodować.martin_rs4 pisze:karol208, możesz rozwinąć myśl? Masz na myśli liczniki do D2, że w tych z literką H da rady taki test zrobić przy uruchamianiu auta ?
Kiedyś zagłebiałem się w ten temat i tyle wyczytałem w necie.
Są liczniki do d2 99-02 z literką H ale czy da się je zakodować na test wskaźników to nie wiem. Musi się trafić jeden chętny z nr części z literką min H
H lub wyzszy ale wszyscy wiemy jak vag oznacza czesci. Jeden motor ma A a inny ma M wiec wyzszy to moze byv rownie dobrze B i N... Najszybciej byloby sprawdzic ten H
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Podepnę się pod temat,
Czy podczas testu zegarów wskazówka ma się zatrzymywać na 100 i 280?
Obrotomierz jak rozumiem pełna skala i 3000?
Zmieniłem licznik na poliftowy, dziś - po roku zrobiłem test zegarów i coś chyba jest nie tak bo wskazówka jedzie na 105 i ze 20km ponad 280. W tę stronę to akurat bezpieczniej - jednak chyba coś za dużo - mam rację?
Czy podczas testu zegarów wskazówka ma się zatrzymywać na 100 i 280?
Obrotomierz jak rozumiem pełna skala i 3000?
Zmieniłem licznik na poliftowy, dziś - po roku zrobiłem test zegarów i coś chyba jest nie tak bo wskazówka jedzie na 105 i ze 20km ponad 280. W tę stronę to akurat bezpieczniej - jednak chyba coś za dużo - mam rację?
Kot też jest Quattro
Ciekawy temat i modUkaniu pisze:Podepnę się pod temat,
Czy podczas testu zegarów wskazówka ma się zatrzymywać na 100 i 280?
Obrotomierz jak rozumiem pełna skala i 3000?
Zmieniłem licznik na poliftowy, dziś - po roku zrobiłem test zegarów i coś chyba jest nie tak bo wskazówka jedzie na 105 i ze 20km ponad 280. W tę stronę to akurat bezpieczniej - jednak chyba coś za dużo - mam rację?
Jak tam finalnie potoczyły się pracę na testem zegarów ?