[D2 02 4.2PB/LPG ] Wycie pompy na zimnym silniku
[D2 02 4.2PB/LPG ] Wycie pompy na zimnym silniku
Witam,
Gdybyście mogli doradzić bo nie znalazłem tego tematu. Otóż pompa wyje dość głośno na zimnym silniku. Gdy się rozgrzeje to trochę cichnie ale ją i tak troszkę słychać. Kupiłem to autko niedawno. Nie wiem jaki był lany płyn. Wygląda na jakiś czerwony. Co z tym zrobić? Wspomaganie chodzi super, tylko to wycie .. Z góry dziękuję za pomoc
Gdybyście mogli doradzić bo nie znalazłem tego tematu. Otóż pompa wyje dość głośno na zimnym silniku. Gdy się rozgrzeje to trochę cichnie ale ją i tak troszkę słychać. Kupiłem to autko niedawno. Nie wiem jaki był lany płyn. Wygląda na jakiś czerwony. Co z tym zrobić? Wspomaganie chodzi super, tylko to wycie .. Z góry dziękuję za pomoc
Wojtek
Puki są chłodne dni bedzie ok. Ale w upalne możesz mieć już problemy.
Początek końca pompy. Ktoś wlał za gęsty olej i na zimnym odpija się to na niej. Właśnie takim wyciem ewentualnie mialczeniem.
Zalecany olej zalej. Dobrze przepłukać układ i zobaczyć co się dzieje.
Prawidłowo odpowietrzyc układ wspomagania by nie dobić pompy już do końca.
http://www.a8team.pl/d2-all-demontaz-ma ... t22359.htm
W tym temacie masz opis odpowietrzania układu wspomagania.
Zalej tym płynem koszt około 45zł za litr
Początek końca pompy. Ktoś wlał za gęsty olej i na zimnym odpija się to na niej. Właśnie takim wyciem ewentualnie mialczeniem.
Zalecany olej zalej. Dobrze przepłukać układ i zobaczyć co się dzieje.
Prawidłowo odpowietrzyc układ wspomagania by nie dobić pompy już do końca.
http://www.a8team.pl/d2-all-demontaz-ma ... t22359.htm
W tym temacie masz opis odpowietrzania układu wspomagania.
Zalej tym płynem koszt około 45zł za litr
obserwowałem dokładnie odwrotnie jak kolega - czym zimniej tym głośniejernesto pisze:Puki są chłodne dni bedzie ok. Ale w upalne możesz mieć już problemy.
Początek końca pompy.
na ciepło i latem zero problemów
po wymianie płynu problem zniknał
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
no to musiała byc inna przypadłość bo wspomaganie u mnie działało
poprawnie
to były bardziej takie zgrzytania... na zimnym ustepowalo dosyc szybko
czasami zgrzytnelo tylko kilka razy po odpaleniu i zakreceniu kierownica pare razy
a potem juz z kazdym ruchem ciszej
poprawnie
to były bardziej takie zgrzytania... na zimnym ustepowalo dosyc szybko
czasami zgrzytnelo tylko kilka razy po odpaleniu i zakreceniu kierownica pare razy
a potem juz z kazdym ruchem ciszej
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Febi to można wlać sobie do kosiarki. Wiele razy udowadniane było tu na forum, że po płukance i wymianie płynu na oryginalny wspomaganie wracała, a pompy cichły.VAGowner pisze:Febi w specyfikacji G002000 kosztuje 27-30 zł za litr w sklepach motoryzacyjnych.
Oczywiście nie mówię, że zawsze tak będzie, bo jak pompa w stanie agonalnym to nic nie pomoże.
Niemniej jednak zaleca się lanie tylko ori płynu do wspomagania, który jak już Erni wyżej napisał kosztuje ok 40-50zł za litr w ASO (i 1L też wchodzi do układu). Wiec nie ma co tu oszczędzać tylko te 20 zł dołożyć.
to nie jest zwykły napęd...to
serwis
Panowie, auto na warsztacie. Wstępna diagnoza to, że są luzy na osi i są opiłki w pompie w związku z tym no i .. pompa nadaje się do wymiany. Ale przy okazji jeszcze wyszedł do wymiany reduktor siły hamowania, czy jest możliwość obejścia tego w jakiś sposób? Czy to na zdjęciu to jest reduktor? Czy może zawór regulacji zawieszenia nivo? Zdjęcie robiłem sam wcześniej bo z tego faktycznie się lało.
Wojtek
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
To zawór regulacji zawieszenia
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044