
![]() |
![]() |
![]() |
D - Trójka 4.0 TDi Janek
siadło 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Części dzisiaj wyruszyły w trasę do Janka 
Nawet szybciej niż planowaliśmy

Nawet szybciej niż planowaliśmy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Marcin - w razie czego pisz .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jeździ ktoś z was na remontowym motorze? Ciekaw jestem jaka trwałość takich napraw jest, jak nowe panewki na starym wale sie układają tłoki na gładziach itp..
Pytam z tego powodu iż przypadki jakie mi są znane to raczej nic ciekawego i silniki długo nie polatały szybko się rozszczelniły itp. przekrój przypadków od motocykli przez stare pasaty do nowych 3.0tdi.
Oczywiście wiadomo wszystko zależy od ilości nowych części ich jakości oraz sposobu wykonania remontu.
Pytam z tego powodu iż przypadki jakie mi są znane to raczej nic ciekawego i silniki długo nie polatały szybko się rozszczelniły itp. przekrój przypadków od motocykli przez stare pasaty do nowych 3.0tdi.

Rafał co ma tłok do gładzi cylindra ? przecież pierścienie tam pracująraftor pisze:Jeździ ktoś z was na remontowym motorze? Ciekaw jestem jaka trwałość takich napraw jest, jak nowe panewki na starym wale sie układają tłoki na gładziach itp..
Pytam z tego powodu iż przypadki jakie mi są znane to raczej nic ciekawego i silniki długo nie polatały szybko się rozszczelniły itp. przekrój przypadków od motocykli przez stare pasaty do nowych 3.0tdi.Oczywiście wiadomo wszystko zależy od ilości nowych części ich jakości oraz sposobu wykonania remontu.

Każdy zna jakieś tam historie

Jeśli była by potrzeba to , by były szlify itp.