

robertas, oj trochę jest w PL takich felg




![]() |
![]() |
![]() |
Mówiłem że wizualnie będzie szok ;-)casanovak pisze:na zime kupilem 17"...SZOK!!! wyglada jak hummer na 13-stkach ;-)
Skoro jest tak jak piszesz to obawiam się że to elektrozawór przy pompie nagrzewnicy... poczytaj tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/2447.htmcasanovak pisze:(...) Navi RNS-E jest super...Ale gdy mam navi wlaczona to dziala przez jakas godzine i sie przegrzewa....Wg mnie to wina klimy ktora z lewej strony nie reaguje na polecenia panelu np jak zapodam mu 16 stopni to i tak wali goracym powietrzem... podejrzewam ze jakas klapa albo silniczek sie uszkodzil badz zblokowal...
Znowu miales racje :-DFOSS pisze:casanovak napisał/a:
na zime kupilem 17"...SZOK!!! wyglada jak hummer na 13-stkach
Mówiłem że wizualnie będzie szok
Jesli to jest ten elektrozawor to zapewne trzeba to wymienic bo naprawic jak znam zycie to pewnie sie nie da,wiec musze to odlozyc na pozniej jak bede w Polsku...na razie czekam caly czas na wałki i tylko to mnie hamuje przed wyjazdem do PolskiFOSS pisze:Skoro jest tak jak piszesz to obawiam się że to elektrozawór przy pompie nagrzewnicy
Dzis sprawdzilem bo wymienilem gumisie na zimowe i mam 10J z tylu i 9J z przodu :mrgreen:robertas pisze:Ale to co moge powiedzieć... co rzuciło mi sie w oczy... Kolega ma 4 takie same felgi tzn przypuszczam że 9J każda, i powiem że jak dla mnie na tyle musi być 10J! Felga jest bardziej wklęśnięta i lepiej sie to komponuje na aucie, teraz nie żałuje że mam taki komplet jaki mam :mrgreen:
Ponieważ nt. pompy nagrzewnicy i elektrozaworów mamy już na forum oddzielny wątek więc na Twoje pytania odpowiedziałem właśnie tam:casanovak pisze:Jesli to jest ten elektrozawor to zapewne trzeba to wymienic bo naprawic jak znam zycie to pewnie sie nie da,wiec musze to odlozyc na pozniej jak bede w Polsku...na razie czekam caly czas na wałki i tylko to mnie hamuje przed wyjazdem do Polski...Jak zloze wszystko to smigam z powrotem do PL.. :-D
A czy Vag wykryje ewentualne uszkodzenie elektrozaworu :?: :?: :?:
Ok dzieki i sorry ze pisalem to tutaj :oops:FOSS pisze:Ponieważ nt. pompy nagrzewnicy i elektrozaworów mamy już na forum oddzielny wątek więc na Twoje pytania odpowiedziałem właśnie tam:
http://www.a8team.pl/topics16/2447,17.htm
Ja pierdziu... aż się nie chce wierzyć :shock:casanovak pisze:(...)
- już miałem zacząć w końcu to wszystko składać kiedy zauważyłem, że 7 cylinder ma nie równy nagar na końcu tak jakby tłok nie szedł w osi cylindra. Decyzja! ściągamy miskę a tam o zgrozo!!!!!!
Nie było dojścia do korbowodów więc ktoś za pomocą wiertarki młotka i przecinaka chciał poprawić inżynierów z audi i wykonał trepanacji dolnej części bloku. Kolana mi się ugieły. Dwa telefony i dół bloku już był za niecałe 600zł. Po wymontowaniu tłoka z korbowodem okazało się że tłok z jednej strony ocierał o cylinder czyłi korbowód do kątowania.
To nie są mechanicy!!! KOWALE!!! Ewentualnie tak można ich nazwać!FOSS pisze:Ja pierdziu... aż się nie chce wierzyć :shock:casanovak pisze:(...)
- już miałem zacząć w końcu to wszystko składać kiedy zauważyłem, że 7 cylinder ma nie równy nagar na końcu tak jakby tłok nie szedł w osi cylindra. Decyzja! ściągamy miskę a tam o zgrozo!!!!!!
Nie było dojścia do korbowodów więc ktoś za pomocą wiertarki młotka i przecinaka chciał poprawić inżynierów z audi i wykonał trepanacji dolnej części bloku. Kolana mi się ugieły. Dwa telefony i dół bloku już był za niecałe 600zł. Po wymontowaniu tłoka z korbowodem okazało się że tłok z jednej strony ocierał o cylinder czyłi korbowód do kątowania.
wiertarka?... młotek + przecinak??... :shock:
Ręce ucinać takim mechanikom to chyba za mało