Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 gru 2016, 18:22
- Lokalizacja: Żary
Witam, ja od momentu zakupu ( 3 miesiące temu ) wymieniłem:
Sprężyny komplet (po zakupie 3 okazaly się pękniete) przód SACHS, tył Lesjöfors
Tuleje wahacza górnego prawy przod (LEMFORDER)
Łącznik stabilizatora prawy przód (LEMFORDER)
Mufy tłumika, osłona przegubu lewa strona
Zwrotnica lewa strona ( używka ), w poprzednią jakis kretyn uderzał młotkiem i pękło mocowanie wahacza.... Na koniec imprezy geometria oczywiscie.
Mimo zapewnien poprzednika wymienilem:
Kompletny rozrząd Contitech + łożysko wiskozy ASO
Termostat, czujnik dwufunkcyjny cieczy chłodzącej(G2/G62) ASO
Poduszka silnika (LEMFORDER)
Akumulator 105 Ah
Komplet letnich opon Hankook Ventus s1 evo2 20'
Nowe siłowniki klapy bagaznika i maski
Żarniki, żarówki pozycyjne
Komplet filtrów i LM Top Tec 4100 bedzie w poniedzialek.
No i dycha włożona
Poki co wszystko, niestety odzywają się nastawniki, które były podobno wymieniane przez poprzednika . Szykuje sie wymiana nawiewu. No i jak się ociepli to zabieram się za konkretny detailing, teraz nie mam do tego warunkow.
Ahh sobie kupiłem klubowe autko " Bez pakietu startowego "
Przestroga dla takich amatorów jak ja:
Wozy z ogłoszeń od klubowiczów trzeba bardzo dokladnie prześwietlać tak samo jak wszystkie inne i nie wierzyc w słowa.
To tylko moja opinia na podstawie moich doswiadczen i nie chciałem nikogo urazić.
Pozdrawiam
Sprężyny komplet (po zakupie 3 okazaly się pękniete) przód SACHS, tył Lesjöfors
Tuleje wahacza górnego prawy przod (LEMFORDER)
Łącznik stabilizatora prawy przód (LEMFORDER)
Mufy tłumika, osłona przegubu lewa strona
Zwrotnica lewa strona ( używka ), w poprzednią jakis kretyn uderzał młotkiem i pękło mocowanie wahacza.... Na koniec imprezy geometria oczywiscie.
Mimo zapewnien poprzednika wymienilem:
Kompletny rozrząd Contitech + łożysko wiskozy ASO
Termostat, czujnik dwufunkcyjny cieczy chłodzącej(G2/G62) ASO
Poduszka silnika (LEMFORDER)
Akumulator 105 Ah
Komplet letnich opon Hankook Ventus s1 evo2 20'
Nowe siłowniki klapy bagaznika i maski
Żarniki, żarówki pozycyjne
Komplet filtrów i LM Top Tec 4100 bedzie w poniedzialek.
No i dycha włożona
Poki co wszystko, niestety odzywają się nastawniki, które były podobno wymieniane przez poprzednika . Szykuje sie wymiana nawiewu. No i jak się ociepli to zabieram się za konkretny detailing, teraz nie mam do tego warunkow.
Ahh sobie kupiłem klubowe autko " Bez pakietu startowego "
Przestroga dla takich amatorów jak ja:
Wozy z ogłoszeń od klubowiczów trzeba bardzo dokladnie prześwietlać tak samo jak wszystkie inne i nie wierzyc w słowa.
To tylko moja opinia na podstawie moich doswiadczen i nie chciałem nikogo urazić.
Pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie twierdzę że jest coś złego w tym aby zmieniać olej rzadziej, np.15tyś km :-)
Ja już mam chyba taki nawyk. Poprzednie auto mieściło 4,5L oliwy, obecne 7,5L. Im jest jej więcej można sobie pozwolić ma rzadszą wymianę :-) np. dzisiaj byłem autem służbowym na serwisie, wymiana oleju itp. Następny przegląd za 60000km. Oleju w silniku 12,5L. Auto to Mercedes Sprinter z 2015r.na blacie 70000 więc kolejny serwis przy 130000km hehehe
Ja już mam chyba taki nawyk. Poprzednie auto mieściło 4,5L oliwy, obecne 7,5L. Im jest jej więcej można sobie pozwolić ma rzadszą wymianę :-) np. dzisiaj byłem autem służbowym na serwisie, wymiana oleju itp. Następny przegląd za 60000km. Oleju w silniku 12,5L. Auto to Mercedes Sprinter z 2015r.na blacie 70000 więc kolejny serwis przy 130000km hehehe