[D3 06 ] Hamulec postojowy kontrolka na liczniku
Dobre opinie slyszalem o zakladzie z czestochowy(okolic?) Ale nie znam jego danych.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
dawaj tam gdzie ci mówiłem do wawy i masz gwarke roczna i ogólnie poleca wielu z nas tutaj
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
spoko 99% forum działa tam z tymi silniczkami i kazdy zadowolony gwarka roczna ja tam osobiście polecam bo naprawialem i hooola jak malyna
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Witam
Prawdopodobnie i mnie dotknął ten nieszczęsny problem zacisków .
Mam parę pytań
1. Czy kiedy komputerem wykonuję operacje cofnięcia tłoczka to czy tłoczek powinien się sam cofnąć do zera czy tylko zluzować a my musimy go wepchnąć ?
2. Na Fisie wyświetlił mi się oczywiście piorunujący znak i czerwony wielki znak z wykrzyknikiem , czy on zniknie w czasie jazdy ? jak Zrobić żeby widzieć informacje z Fis
3. Jakieś namiary na tego Pana z Forum co regeneruje zaciski i cena silniczka ?
Prawdopodobnie i mnie dotknął ten nieszczęsny problem zacisków .
Mam parę pytań
1. Czy kiedy komputerem wykonuję operacje cofnięcia tłoczka to czy tłoczek powinien się sam cofnąć do zera czy tylko zluzować a my musimy go wepchnąć ?
2. Na Fisie wyświetlił mi się oczywiście piorunujący znak i czerwony wielki znak z wykrzyknikiem , czy on zniknie w czasie jazdy ? jak Zrobić żeby widzieć informacje z Fis
3. Jakieś namiary na tego Pana z Forum co regeneruje zaciski i cena silniczka ?
Nie, tłoczek sam się nie cofnie. Trzeba go wepchnąć.songo pisze:1. Czy kiedy komputerem wykonuję operacje cofnięcia tłoczka to czy tłoczek powinien się sam cofnąć do zera czy tylko zluzować a my musimy go wepchnąć ?
Nie, nie zniknie.songo pisze:2. Na Fisie wyświetlił mi się oczywiście piorunujący znak i czerwony wielki znak z wykrzyknikiem , czy on zniknie w czasie jazdy ?
No chyba, że w trakcie jazdy elektronika dojdzie do wniosku, że się naprawiło, to wtedy zniknie. Ale nie liczyłbym na to.
Czasem kilkukrotne zaciągnięcie i zwolnienie hamulca postojowego usprawni sytuację i kontrolka zniknie ale.... istnieje też ryzyko, że podczas takiego kilkukrotnego zaciągania i popuszczania silniczek po tej mało sprawnej stronie zaciśnie się i już nie puści... i na tym zakończy się jazda.
Naprawić hamulec postojowy. Innej metody nie znam.songo pisze:jak Zrobić żeby widzieć informacje z Fis
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Szkoda bo to bardzo denerwująca sytuacja kiedy nic nie widzę na fisie typu spalanie itp .
A muszę jechać parę set kilometrów a teraz weekend to nic nie zrobię :
[ Dodano: 2017-02-18, 20:59 ]
Zacisk zrobiłem hura udało się bez większych zabaw i działa błędy wszystkie się usunęły.
Ale na fisie nadal widnieje "BRAKE PADS"
Gdzie sprawdzić czy to przód czy tył ?
A muszę jechać parę set kilometrów a teraz weekend to nic nie zrobię :
[ Dodano: 2017-02-18, 20:59 ]
Zacisk zrobiłem hura udało się bez większych zabaw i działa błędy wszystkie się usunęły.
Ale na fisie nadal widnieje "BRAKE PADS"
Gdzie sprawdzić czy to przód czy tył ?
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
FOSS pisze:zaciągania i popuszczania silniczek po tej mało sprawnej stronie zaciśnie się i już nie puści... i na tym zakończy się jazda.
nooooo proszę ... Damian nie zgodzę się z tobą
jazda się nie skończy ... o ile się zrobi wszystko z glowa
silniczek odkręcasz... a następnie poluzowujesz tłoczek... bardzo prosto
jak? a no tak:
otwierasz bagażnik
z zasobnika w klapie wybierasz dziwny srebrny kluczyk
jedna jego strona słuzy do odkręcenia silniczka a druga do poluzowania tłoczka
a ze można to zrobić bez nawet podniesienia auta to już wiesz sam bo mi to też sugerowałeś kiedyś
co do klocków to sprawdz organoleptycznie.... grubość
po demontażu trzeba by było jeszcze zrobić adaptacje ewentualnie zaciagnac i puscic reczny 3x zgasic zapłon i wlaczyc zapłon
tył sprawdzasz w grupie 53 parking brake
pokaze ci bledy związane z silniczkiem lub klockami
jeżeli silniczki masz sprawne to po prostu masz cienkie klocki
ale będziesz miał o tym informacje
jeżeli masz z przodu to bodajże w grupie abs brakes bodajże nr 3 i tam sprawdz blędy
jeżeli z tyłu to możesz przekodować na najmniejsza grubość i jeżeli zaakceptuje to błąd zniknie ...
ale nie będzie tak pięknie bo.... im cieńszy klocek tym częściej samochód sprawdza grubość klockow... i itak wywali blad
ale ja najpierw zrobiłbym adaptacje tyłu
jeżeli martwisz się o ręczny to go nie zaciągaj...
nie zaciągnie ci się w czasie jazdy!!!!!!!!!!! nie ma takiej możliwości...
kłopot możesz mieć jeżeli stanie się to na światłach i zaciągniesz ręczny!!
albo jeżeli staniesz na parkingu i zgasisz auto a samochód zrobi samokontrole klockow
najprościej o ile nie chcesz się bac o silniczek to odepnij wtyczke i to wszystko
chyba ze już zdiagnozowałeś ze klocki masz cienkie chociaż od zewnętrznej strony mogą wyglądać dobrze to od wewnetrzenej mogą być już żylety po prostu
Edit :
sorry niezły kotlet odgrzałem ale dla potomnych będzie jak odblokować zaciagniety zacisk jeżeli nie reaguje
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Weź..... robiłeś to kiedyś z ziemi bez podnoszenia auta i bez ściągania koła?dracus6662 pisze:nooooo proszę ... Damian nie zgodzę się z tobą
jazda się nie skończy ... o ile się zrobi wszystko z glowa
silniczek odkręcasz... a następnie poluzowujesz tłoczek... bardzo prosto
jak? a no tak:
otwierasz bagażnik
z zasobnika w klapie wybierasz dziwny srebrny kluczyk
jedna jego strona słuzy do odkręcenia silniczka a druga do poluzowania tłoczka
a ze można to zrobić bez nawet podniesienia auta to już wiesz sam bo mi to też sugerowałeś kiedyś
Opisujesz to tak jakby to było smarknięcie nosem.
Proponuję zlotowy konkurs na demontaż/montaż tego silniczka bez unoszenia auta i bez zdejmowania koła - zobaczysz ilu będzie chętnych do leżenia pod autem
I zobaczysz ilu osobom będzie potem potrzebna pomoc
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Z kanału odkręcałem ale tak z ziemi to nie wiem czy bym bez zdejmowania koła robił
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No ja miałem niestety tą wątpliwą przyjemność, w moim aucie.drago_o pisze:Z kanału odkręcałem ale tak z ziemi to nie wiem czy bym bez zdejmowania koła robił
Żeby nie było, że nie wiem co mówię....
Moje D3, zglebowane jak każdy wie, zaparkowałem kiedyś tyłem na trawiastym, mocno pochylonym podjeździe, tyłem pojazdu pod górę, prawym bokiem wręcz przytulony do betonowej ścianki sięgającej połowy okien.
Po zaparkowaniu zaciągnąłem hamulec postojowy.
Przy próbie wyjechania okazało się, że zablokował się prawy silniczek hamulca czyli ten po stronie betonowej ścianki.
Możliwość uniesienie auta lewarkiem? - kompletnie brak.
Możliwość zdjęcia koła? - kompletnie brak.
Podniosłem auto na Lift. Moje D3 leżało wtedy na glebie 50mm poniżej fabryki (z przodu zmierzone 345mm) więc mój Lift to jakieś 3cm poniżej fabrycznego poziomu Comfort zawieszenia Sport.
Współczuję każdemu co znajdzie się w podobnej sytuacji
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
To wiadomo, siła wyższa. Ale nie utrudniałbym sobie na siłę, nie zdejmując koła jeśli ma się podejście
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG