części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI ] Jaki olej silnikowy? Tylko Motul ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 paź 2016, 17:30

pisałem dwa razy i skasowałem to co napisałem :]
a co mnie to obchodzi jak ludzie lubią przepłacać ich wybór
kto bogatemu zabroni

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 paź 2016, 18:17

dracus6662 pisze:
krzychu22.p1i pisze:Zrobić 3 wymiany w roku lm 0W40 synth oil energy to szarpnie nieźle po kielni..
no tak ale remont silnika moze mnie jeszcze bardziej szarpnać ;)
300tysi jak nalatał na starych olejach, trzyma fabryczne parametry to i kolejne 300 walnie spokojnie.

Podstawa to brak zaniedbań i to systematyka wymian.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 05 paź 2016, 18:19

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/5lKBRsv2Q_U" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 06 paź 2016, 17:14

Apo nic dodac nic ująć ;)

[ Dodano: 2016-10-06, 17:14 ]
300tysi jak nalatał na starych olejach, trzyma fabryczne parametry to i kolejne 300 walnie spokojnie.

Podstawa to brak zaniedbań i to systematyka wymian.
_________________

223 tysie przy kupnie były udokumetowane :>

wazne oczywiście jest zmiana oleju na czas tych gorszych owiele szybciej niż 10000 tysi

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 paź 2016, 17:57

artykuł reklamowy
a wy to łykacie jak pelikany

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 06 paź 2016, 21:36

zegar pisze:Więc kupić LM 5w40 czy 0w40 z innej firmy?
Może być 0W-40 innej firmy, tylko warto porównać parametry oleju w kartach produktów. I moim skromnym zdaniem zdrowsza dla silnika jest sytuacja, gdy olej silnikowy nawet niższej klasy, ale często wymieniany, niż drogi i dobry jakościowo ale wymiany w LL lub dłużej.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 07 paź 2016, 06:13

idzie pogoda jesienno- zimowa ... nie tylko nam jest zimno...

przy zimnym rozruchu 0-ówka jest nieporównywalnie lepsza dla silnika,nastawników , olej o wiele szybciej dociera do rórnych partii

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 paź 2016, 07:30

tak zwłaszcza jak są już dziurawe i nie trzymają ciśnienia <hihi>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 paź 2016, 12:16

pepi pisze:tak zwłaszcza jak są już dziurawe i nie trzymają ciśnienia <hihi>
I głowice całe są dziurawe na przelot.... weź.... :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 paź 2016, 15:03

bo są
:]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 sty 2017, 02:29

Następny.... wpół do śmierci... very very long life <boisie>


Obrazek . Obrazek
Obrazek
Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 03 sty 2017, 10:29

Taki ostatni dzwonek trochę dla tego silnika :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 19 lut 2017, 23:25

Bądź dobry jak chleb.

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 20 lut 2017, 05:28

No to podwazyles niektóre stereotypy <cicho>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 20 lut 2017, 11:20

Też to widziałem. Co tu myśleć? Ano trzymać się specyfikacji i zmieniać olej co 10000 km. Przynajmniej takie częste wymiany dodają więcej pewności.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl