[quote="Radziacz24"]Witam Panowie przedstawiam Wam ciekawy przypadek posiadam Audi A8 D3 2008 rok z silnikiem od D4. Auto sprawuje się rewelacyjnie silnik pracuje mega równo. W aucie jest stary sterownik silnika oraz czujnik oleju od starego silnika reszta wszystko od D4. Pokrywa silnika jest od D3, rurki od wtryskow w D4 są ciut wyższe i trochę tam wypalily pianki ale wszystko leży już bardzo dobrze. Najlepszym atutem auta jest spalanie które oscyluje w trasie w granicach 7 do 8 litrów a w mieście 9 do 12 średnia na dlugodystansowym to 10.2. Dynamika jest z niej z tej ziemi zero porównania z poprzednim silnikiem
Czekamy na wypalenie dziury w tłoku.
Generalnie silniki od D4 to gniot w porównaniu z silnikami od D3.
Mają zmniejszony układ chłodzenia z 15l na 12l. Zmniejszony układ smarowania z 11.5l na 9,5l. Mniejsza miska olejowa. Ścianki głowic są cieńsze. Wiadomo po co to wszystko zrobiono. Silnik był za dobry...Częstą usterką jest właśnie wypalenie się cylindra w tych motorach.
Także nie wiem, z czego tu się cieszyć...
