[D3 08 4.2TDI ] Audi A8 D3 z silnikiem od D4
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
Pamiętasz kod silnika? Nie wiem czemu wszyscy na Allegro podają CDS a takowego ni ma.Radziacz24 pisze:Tak w tej samej motor i przekładka. Gwarancji jako takiej nie dają ale auto jezdzi od września z tym silnikiem i pare takich już w polsce ma ten sam silnik w D3. Śmiga to wyśmienicie.
[ Dodano: 2017-02-21, 19:31 ]
Dodaje Panowie wykres Audi bez podnoszenia mocy Mogłabyć podniesiona do 420 km 900 Nm, ale nie chce tego robić
[url=https://images82.fotosik.pl/379/73647ea1bb3840c5m.jpg]Obrazek[/URL]
Jest CTEC z D4...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Moc jak i spalanie mam identyczne po programie.Radziacz24 pisze:Auto legitymuje się obecnie mocą 365 km oraz 780 Nm
Najlepszym atutem auta jest spalanie które oscyluje w trasie w granicach 7 do 8 litrów a w mieście 9 do 12 średnia na dlugodystansowym to 10.2.
Ogólnie projekt bardzo ciekawy i ewentualna moc do zrobienia! Jednak skrzynie podobno bezpiecznie znoszą do 800Nm
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
CDSB - przedlift , CTEC - polift
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
no tak to sporo wyjaśnia, jeżeli CTEC to widzę nie będzie łatwo takowy zdobyć...
kolega jak zrobił to za 16 to wydaje mi się interes życia, ciekawe co kupił
w zestawie oprócz gołego słupka, wtryski i listwa jak sądzę, ciekawe czy coś
jeszcze np turbawki?
kolega jak zrobił to za 16 to wydaje mi się interes życia, ciekawe co kupił
w zestawie oprócz gołego słupka, wtryski i listwa jak sądzę, ciekawe czy coś
jeszcze np turbawki?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Re: Audi A8 D3 z silnikiem od D4
[quote="Radziacz24"]Witam Panowie przedstawiam Wam ciekawy przypadek posiadam Audi A8 D3 2008 rok z silnikiem od D4. Auto sprawuje się rewelacyjnie silnik pracuje mega równo. W aucie jest stary sterownik silnika oraz czujnik oleju od starego silnika reszta wszystko od D4. Pokrywa silnika jest od D3, rurki od wtryskow w D4 są ciut wyższe i trochę tam wypalily pianki ale wszystko leży już bardzo dobrze. Najlepszym atutem auta jest spalanie które oscyluje w trasie w granicach 7 do 8 litrów a w mieście 9 do 12 średnia na dlugodystansowym to 10.2. Dynamika jest z niej z tej ziemi zero porównania z poprzednim silnikiem
Czekamy na wypalenie dziury w tłoku.
Generalnie silniki od D4 to gniot w porównaniu z silnikami od D3.
Mają zmniejszony układ chłodzenia z 15l na 12l. Zmniejszony układ smarowania z 11.5l na 9,5l. Mniejsza miska olejowa. Ścianki głowic są cieńsze. Wiadomo po co to wszystko zrobiono. Silnik był za dobry...Częstą usterką jest właśnie wypalenie się cylindra w tych motorach.
Także nie wiem, z czego tu się cieszyć...
Czekamy na wypalenie dziury w tłoku.
Generalnie silniki od D4 to gniot w porównaniu z silnikami od D3.
Mają zmniejszony układ chłodzenia z 15l na 12l. Zmniejszony układ smarowania z 11.5l na 9,5l. Mniejsza miska olejowa. Ścianki głowic są cieńsze. Wiadomo po co to wszystko zrobiono. Silnik był za dobry...Częstą usterką jest właśnie wypalenie się cylindra w tych motorach.
Także nie wiem, z czego tu się cieszyć...
Przewaga dzięki technice