![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Audi A8 D3 4.2 V8 BMF problem z błędami rę
[D3 03 4.2MPI ] Audi A8 D3 4.2 V8 BMF problem z błędami rę
Witam wszystkich forumowiczów . Ostatnio moje Audi przeszło remont silnika , uszczelki pod głowicami planowanie, szczelność,nowa odma wymiana nastawnika na lewej głowicy oraz slizgów nastawników ,łańcuszków na obu głowicach.
Po złożeniu wszystkiego do kupy auto pracuje równo lecz świeci raz mruga raz kompletnie gaśnie Check Engin . do tego od czasu do czasu wyrzuca błąd EPC auto przechodzi w tryb awaryjny , po zgaszeniu i ponownym odpaleniu EPC znika i auto pracuje jak należy ( check Engine cały czas świeci).
VCDS pokazuje błędy :
P0346 - błąd czujnika położenia wałków A B2 - zły sygnał nie ma sygnału nie ma komunikacji - Czujnik zakładany NOWY błąd po skasowaniu nie znika . czujnik również przekładałem stronami błąd zostaje na lewej głowicy.
Do tego na lewej głowicy pojawia się wypadanie cylindrów wszytkich 5-6-7-8 .
ręce mi już opadają proszę o jakieś wskazówki .
Następnym razem przy zakładaniu tematów używaj tagów
Pozdrawiam .
pioter .
Po złożeniu wszystkiego do kupy auto pracuje równo lecz świeci raz mruga raz kompletnie gaśnie Check Engin . do tego od czasu do czasu wyrzuca błąd EPC auto przechodzi w tryb awaryjny , po zgaszeniu i ponownym odpaleniu EPC znika i auto pracuje jak należy ( check Engine cały czas świeci).
VCDS pokazuje błędy :
P0346 - błąd czujnika położenia wałków A B2 - zły sygnał nie ma sygnału nie ma komunikacji - Czujnik zakładany NOWY błąd po skasowaniu nie znika . czujnik również przekładałem stronami błąd zostaje na lewej głowicy.
Do tego na lewej głowicy pojawia się wypadanie cylindrów wszytkich 5-6-7-8 .
ręce mi już opadają proszę o jakieś wskazówki .
Następnym razem przy zakładaniu tematów używaj tagów
Pozdrawiam .
pioter .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez elmagico, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdź kabel i wtyczke, może tu problem leży.elmagico pisze:P0346 - błąd czujnika położenia wałków A B2 - zły sygnał nie ma sygnału nie ma komunikacji
a jaki nastwanik założyłeś? ori czy zamiennik? Sprawdzałeś jak ten nastawnik chodzi w blokach pomiarowych? od źle pracującego nastawnika też mogą zapłony wypadać.elmagico pisze: Do tego na lewej głowicy pojawia się wypadanie cylindrów wszytkich 5-6-7-8 .
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdz parametry w grupach 90 i 93 - może rozrząd jest nieprawidłowo ustawiony
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Nastawnik założony używany ori w pełni sprawny . Kable wtyczka sprawdzona z tym że dziwina sprawa na lewej głowicy wtyczka daje prąd 20v a na prawej 12v
[ Dodano: 2017-02-22, 19:03 ]
Jakie mają być wartości w tych grupach 90 i 93 ?
[ Dodano: 2017-02-22, 19:04 ]
Ma ktoś schemat prawidłowego ustawienia rozrządu?
[ Dodano: 2017-02-22, 19:03 ]
Jakie mają być wartości w tych grupach 90 i 93 ?
[ Dodano: 2017-02-22, 19:04 ]
Ma ktoś schemat prawidłowego ustawienia rozrządu?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
NA wolnych obrotach wartości muszą być najbardziej zbliżone do zera . Rozrząd był ustawiany na blokady ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Czy wartości minusowe są dopuszczalne ? Mechanik ustawial rozrzad nie wiem czy robił to na blokadach.
[ Dodano: 2017-02-22, 19:09 ]
[ Dodano: 2017-02-22, 19:09 ]
[ Dodano: 2017-02-22, 19:12 ]
Rozrzad ustawiany bez blokady dzwoniłem i pytałem
[ Dodano: 2017-02-22, 19:14 ]
Na jakich blokach pomiarowych sprawdzić nastawnik i jakie mają być wartości.
[ Dodano: 2017-02-22, 19:09 ]
[ Dodano: 2017-02-22, 19:09 ]
[ Dodano: 2017-02-22, 19:12 ]
Rozrzad ustawiany bez blokady dzwoniłem i pytałem
[ Dodano: 2017-02-22, 19:14 ]
Na jakich blokach pomiarowych sprawdzić nastawnik i jakie mają być wartości.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Przeciez sterownik pokazuje o co biega...
W grupie 93 widac ze w okienku banku 2 nic nie ma = wartosc jest poza zakresem, to samo potwierdza starownik waląc błąd P0346 sygnał niezrozumiały = poza zakresem.
No i jeszcze wypadanie zapłonów na tej główce...
Reasumujac jest źle ustawiony rozrzad, nawet pewnie nie tyle rorząd ile łańcuch na napinaczu.
Do sprawdzenia.
W grupie 93 widac ze w okienku banku 2 nic nie ma = wartosc jest poza zakresem, to samo potwierdza starownik waląc błąd P0346 sygnał niezrozumiały = poza zakresem.
No i jeszcze wypadanie zapłonów na tej główce...
Reasumujac jest źle ustawiony rozrzad, nawet pewnie nie tyle rorząd ile łańcuch na napinaczu.
Do sprawdzenia.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Chłopaki dzieki wielkie za powoc prosiłbym jeszcze o dokładne instrukcje co do ustawienia rozrządu.
[ Dodano: 2017-02-23, 00:53 ]
Chodzi mi dokładnie o ustawienie walkow ile oczek na lewej głowicy ile na prawej .
[ Dodano: 2017-02-23, 07:39 ]
I prosiłbym o info na którym kanale mam sprawdzić napinacz i jakie mają być wartości.
[ Dodano: 2017-02-23, 00:53 ]
Chodzi mi dokładnie o ustawienie walkow ile oczek na lewej głowicy ile na prawej .
[ Dodano: 2017-02-23, 07:39 ]
I prosiłbym o info na którym kanale mam sprawdzić napinacz i jakie mają być wartości.
Tak jak piszesz - rozrząd na tyle źle poskładany, że wypada poza zakres odczytów.szeryfisch pisze:Przeciez sterownik pokazuje o co biega...
W grupie 93 widac ze w okienku banku 2 nic nie ma = wartosc jest poza zakresem, to samo potwierdza starownik waląc błąd P0346 sygnał niezrozumiały = poza zakresem.
No i jeszcze wypadanie zapłonów na tej główce...
Reasumujac jest źle ustawiony rozrzad, nawet pewnie nie tyle rorząd ile łańcuch na napinaczu.
Do sprawdzenia.
Kolega mechanik się nie popisał

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-