blastx pisze:Witam.
Czy zapchany DPF mógł się przyczynić do pojawienia się tych dwóch pozostałych kontrolek ? Wygląda na to, że jak go przegoniłem w trybie S to może filtr się wypalił i już wszystko wróciło do normy? Większość jeżdżę po mieście, więc chyba mu się przydało takie przegonienie.
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam.
Witam
Ja 90% jezdze po autotradzie. I wczoraj po tym jak auto ok 4 dni stalo odpalilem (bylo na dworze ok 15stopni) i jechalem i po paru km zaczela mi mrugac ta kontrolka swiec (i ograniczenie predkosci ok 100kmh mialem i jak gaz wciskalem to tylko obroty szly w gore ale mocy nie bylo). Zjechalem na bok, wylaczylem zaplon i po odpaleniu po jakiejs minucie przestala kontrolka mrugac.
Potem odczytalem VCDSem i blad dostalem jak ponizej. Czy miales podobny blad? Dzieki.
Adresse 11: Motorelektronik 2 Labeldatei: DRV\057-910-409-BVN2.lbl
Teilenummer SW: 4E1 910 409 D HW: 4E1 907 409 A
Bauteil: 4.2L V8TDI G000AGSª0020
Revision: --H05--- Seriennummer: AUX3Z0H2345574
Codierung: 0011773
Betriebsnr.: WSC 02313 785 00200
VCID: 2545BF79ECFE4469BA-8070
1 Fehler gefunden:
008195 - Partikelfilter Bank 2
P2003 - 002 - Fehlfunktion - Sporadisch
Umgebungsbedingungen:
Fehlerstatus: 00110010
Fehlerpriorität: 0
Fehlerhäufigkeit: 1
Verlernzähler: 255
Kilometerstand: 192632 km
Zeitangabe: 0
Datum: 2017.03.03
Zeit: 17:39:55
Umgebungsbedingungen:
Drehzahl: 1701 /min
Druck: 0 mbar
Geschwindigkeit: 62.5 km/h
(keine Einheit): 159.8
Temperatur: 185.6°C
(keine Einheit): 0.0
Druck: 0 mbar