1.Rozgrzane auto, wjazd na kanał i spuszczamy olej ze skrzyni. Następnie wkręcamy korek spustowy.

2.Demontaż całego wydechu, ponieważ nie ma sensu rozszczelniać połączeń na obejmach
- odkręcamy 8 śrub przy kolektorach


-demontaż wieszaków od wydechu


-odkręcamy aluminiową listwę 4 śruby na klucz płaski 13

-następna rzecz to 4 sztuki gum trzymających wydech 2 na końcu i 2 na wysokości zbiornika, teraz wydech można wyciągnąć z tyłu auta .
3.Odkręcamy osłonę termiczną ( 4 śruby)
4.Odkręcamy wał napędowy


5.Przyda się lewarek hydrauliczny do podparcia skrzyni w tym miejscu

6.Teraz poduszki skrzyni

7. I jeszcze parę pierdułek

-wieszaki do wydechów


-osłona , a następnie można odkręcić korek spustowy i zlać resztę oleju , bo się nazbierało

8.Odkręcamy miskę olejową


- czyścimy

9. Odkręcamy pierwszy korpus i wymieniamy w nim uszczelniacz wału ( mi ciekło)


10. drugi korpus

-chwytamy całą "szpulę" i ciągniemy do siebie

11.korpus trzeci

12.Korpus czwarty plus wymiana uszczelniacza wyjścia na tylny dyfer (również cieknie)

13. Zdjęcie pogladowe jak powinien być założony ten palec i jego sprężynka ( ja zrobiłem błąd i rozbierałem skrzynię jeszcze raz Masakra

14. a teraz wszystko składamy
- wszystkie korpusy skrzyni
- montujemy nowy filtr wraz z oringiem

-zakładamy nową uszczelkę, oraz miskę olejową
-wymieniamy podkładkę korka spustowego i dokręcamy go
-mocujemy skrzynię na łapach
-mocujemy linkę od lewarka skrzyni

16.Zalewamy olej przez korek kontrolny ( również zmieniamy tam uszczelkę ) na zgaszonym silniku ok 1,7 l aż zacznie się przelewać takim oto sposobem

wąż wprowadzamy przez komorę silnika nie daleko kolektora wydechowego lewego
17.Wąż nadal jest w misce olejowej i zakładamy stopery na uszy . Odpalamy V8 bez wydechów
Jak zacznie się przelewać dokręcamy korek , wsiadamy do auta i na hamulcu przesuwamy lewarek w każdej pozycji P,R,N,D,3,2,1. Mi weszło 7 litrów oleju, jak ktoś chce tak jak ja to może się przejechać kawałek tylko spokojnie i tak aby auto doszło do 4 biegu można też tipem powajchować .
18.Teraz można jeszcze na odpalonym silniku sprawdzić czy olej się przelewa przez korek kontrolny, jak nie to dolać jak mocno wylatuje to trzeba troszkę upuścić .
19. montujemy wieszaki , osłonę termiczną , wydechy, listwę aluminiową .
To była moją pierwsza wymiana oleju wraz z uszczelkami i przebiegła pomyślnie nie biorąc pod uwagę ponownego rozbierania z powodu źle zamontowanego palca w czwartym korpusie











