kute lepsze
trzeba wiedzieć które albo zaufać opisowi - forged
[D3 ALL ] Dobór felg
Freeq, wystarczy poszukać
http://www.a8team.pl/d3-05-42mpi-lpg-ja ... t21571.htm
http://www.a8team.pl/a8-s8-all-wystawan ... t22121.htm
http://www.a8team.pl/d3-all-czy-wejda-9 ... t21966.htm
http://www.a8team.pl/d3-02-40tdi-10j-x- ... t12367.htm
http://www.a8team.pl/d3-all-19-vs-20-wa ... t15954.htm
http://www.a8team.pl/d3-05-42mpi-lpg-ja ... t21571.htm
http://www.a8team.pl/a8-s8-all-wystawan ... t22121.htm
http://www.a8team.pl/d3-all-czy-wejda-9 ... t21966.htm
http://www.a8team.pl/d3-02-40tdi-10j-x- ... t12367.htm
http://www.a8team.pl/d3-all-19-vs-20-wa ... t15954.htm
to zależy co chcesz osiągnąć... max szeroko, duży naciąg itp... czy standardowo, elegancko i w miarę szeroko, bez przegięciaFreeq pisze:Pchać się w 10,5J czy lepiej szukać czegoś węższego np 9J?
to nie jest zwykły napęd...to
Martin_rs4, przeczytałem już tyle tematów że mam metlik w głowie. Każdy pisze co innego.
Na dużych naciągach mi nie zależy, ale od klasycznego wyglądu chciałbym trochę odbiec.
Jakieś negatywnie skutki włożenia 10 lub 10,5J na przód? W przypadku wyboru takiej szerokość jakie ET będzie dobrr aby lekko zrównać koło z rantem?
Na dużych naciągach mi nie zależy, ale od klasycznego wyglądu chciałbym trochę odbiec.
Jakieś negatywnie skutki włożenia 10 lub 10,5J na przód? W przypadku wyboru takiej szerokość jakie ET będzie dobrr aby lekko zrównać koło z rantem?