części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Dobór felg

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 16 mar 2017, 10:07

kute lepsze

trzeba wiedzieć które albo zaufać opisowi - forged
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 mar 2017, 11:07

ryspih pisze:...mój znajomek twierdzi,że kute są lepsze,ale ori audi ich nie ma,a jak są to po czym rozpoznać?
no jak nie ma, jak np. Multispoke sa kute <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 16 mar 2017, 11:28

To 20" z jakią szerokością i ET szukać? Pchać się w 10,5J czy lepiej szukać czegoś węższego np 9J?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 mar 2017, 11:38

Freeq, wystarczy poszukać <hihi>

http://www.a8team.pl/d3-05-42mpi-lpg-ja ... t21571.htm

http://www.a8team.pl/a8-s8-all-wystawan ... t22121.htm

http://www.a8team.pl/d3-all-czy-wejda-9 ... t21966.htm

http://www.a8team.pl/d3-02-40tdi-10j-x- ... t12367.htm

http://www.a8team.pl/d3-all-19-vs-20-wa ... t15954.htm
Freeq pisze:Pchać się w 10,5J czy lepiej szukać czegoś węższego np 9J?
to zależy co chcesz osiągnąć... max szeroko, duży naciąg itp... czy standardowo, elegancko i w miarę szeroko, bez przegięcia
to nie jest zwykły napęd...to

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 16 mar 2017, 11:49

Martin_rs4, przeczytałem już tyle tematów że mam metlik w głowie. Każdy pisze co innego.

Na dużych naciągach mi nie zależy, ale od klasycznego wyglądu chciałbym trochę odbiec.

Jakieś negatywnie skutki włożenia 10 lub 10,5J na przód? W przypadku wyboru takiej szerokość jakie ET będzie dobrr aby lekko zrównać koło z rantem?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 mar 2017, 12:08

Jakieś negatywnie skutki włożenia 10 lub 10,5J na przód?
nie słyszałem a wiem że chłopaki na 11J jeździli bez problemu.
Freeq pisze:W przypadku wyboru takiej szerokość jakie ET będzie dobrr aby lekko zrównać koło z rantem?
myśle że nie więcej niż ET32
to nie jest zwykły napęd...to

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 16 mar 2017, 12:34

I opona do tego w jakim rozmiarze będzie optymalna? Lekki naciąg, bez balona, zachowując komfort jazdy :-D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 mar 2017, 13:35

myślę że 275/35 <hmm> wewntualnie 265/35 ale tu cena zabija bo to nietypek

255/35 będzie już dość naciągnięta.
to nie jest zwykły napęd...to

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 16 mar 2017, 21:13

Mowa o 10,5J ET30, opona 275/35 tak
I wystawać poza obrys nie będzie. A czy wewnątrz nie będzie obcierać nic? Podczas skrętu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl