![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Jak zwiększyć moc
[D3 03 4.2MPI ] Jak zwiększyć moc
Siemka mam silnik 4.2 mpi 335km pytanie jak zwiększyć "zeby coś odczuć" ; D
bo wiem ze w atmosferycznych silnikach nie doładowanych praktycznie nie da się zrobić szału ; D
czy się to opłaca i jaki będzie rezultat ; D
bo wiem ze w atmosferycznych silnikach nie doładowanych praktycznie nie da się zrobić szału ; D
czy się to opłaca i jaki będzie rezultat ; D
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Turbo raczej wyjdzie najtaniej
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
haha padłemEriu pisze:Siemka mam silnik 4.2 mpi 335km pytanie jak zwiększyć "zeby coś odczuć" ; D

mam propozycje. Przesiądź się do jakieś Corsy 1,2 albo Punto 1,4, polataj z tydzień i wsiądź spowrotem do A8... gwarantuję, że odczujesz te ponad 330KM.

Chcesz mieć wyścigówkę, bo obecnie przeciętne diesle mogą się z benzynowym V8 równać to kup 4,2 TDI i zwirusuj na 500 koni

poza tym zapraszam do lektury

http://www.a8team.pl/-rs8-d3-projekt-cz ... t13408.htm
http://www.a8team.pl/s8-d2-02-lpg-rs8-c ... t16034.htm
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
niekoniecznie, wiesz jak będzie dobrze zrobiona / przerobiona / swapowana itp.... to zawsze znajdzie się jakiś "amator" przeróbek itp., który chętnie kupi taką sztukę.i jeszcze taka opcja ze poprzerabianej a8 nie będziesz mogl sprzedać
Nie w tym rzecz...Powtarzam raz jeszcze, że A/S8 to nie jest auto wyścigowe, do zapierd...nia, wyścigów bądź innych udziwnień.... Jest to dupowóz do dostojnego przemieszczania się z punktu a do punktu b z możliwością skrócenia czasu przemieszczania jaką daje dam moc silnika...
to nie jest zwykły napęd...to
Ale się spieliście.... a on normalnie pyta.
Jak dla mnie to wystarczy sama chęć posiadanie czegoś wyjątkowego, czegoś więcej niż ma każda inna napotkana z tym samym silnikiem... i już można się bawić.
Jak to mówią: "kto bogatemu zabroni"
Co do zwiększania mocy... tak kolego Eriu, da się coś zrobić.
Na ile to poczujesz... to zależy ile złotówek zamierzasz na to przeznaczyć.
Niestety, silnik wolnossący nie daje dużych możliwości ale moim zdaniem jakieś 10% jest osiągalne.
A dodatkowe 50Nm dostępne niżej można już poczuć - wiem bo robiłem ładnych parę lat temu program do swojej Ex S8D2.
Poza tym widziałem jak jedzie takie właśnie D3 4.2V8 po zrobieniu kilku rzeczy - ze staru zatrzymanego idzie tak samo jak D3 6.0W12. Pewnikiem nie w pełnym zakresie prędkości ale ze startu zatrzymanego do jakichś 120-150km/h tak
Jak dla mnie to wystarczy sama chęć posiadanie czegoś wyjątkowego, czegoś więcej niż ma każda inna napotkana z tym samym silnikiem... i już można się bawić.
Jak to mówią: "kto bogatemu zabroni"

Co do zwiększania mocy... tak kolego Eriu, da się coś zrobić.
Na ile to poczujesz... to zależy ile złotówek zamierzasz na to przeznaczyć.
Niestety, silnik wolnossący nie daje dużych możliwości ale moim zdaniem jakieś 10% jest osiągalne.
A dodatkowe 50Nm dostępne niżej można już poczuć - wiem bo robiłem ładnych parę lat temu program do swojej Ex S8D2.
Poza tym widziałem jak jedzie takie właśnie D3 4.2V8 po zrobieniu kilku rzeczy - ze staru zatrzymanego idzie tak samo jak D3 6.0W12. Pewnikiem nie w pełnym zakresie prędkości ale ze startu zatrzymanego do jakichś 120-150km/h tak

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
łoj tam już spieliście...wszystko na luzie Damianku....każdy wyraża po prostu swoją opinię....FOSS pisze:Ale się spieliście.... a on normalnie pyta.


był temat tu o dołożeniu kompresora MTM, bodajże w DE zrobili to w A8 D3 podnieśli moc chyba do 500KM
Cena samego kompresora to koszt z rzedu 28.000€ natomiast caly pakiet MTM to koszt + 60.000€

to nie jest zwykły napęd...to
Narazie pytam jakie są dostępne formy wzrostu mocy a co mnie zainteresuje to będą brną w tą strone ; P ale jednak macie racje ze po raz to sie nie opłaca po drugie za cene podniesienia mocy moge kupić inny samochód do zapierd...nia ; )
Także dzięki za chęci podjęcia się tematu ; )
[center]Eriu wyrażaj się proszę kulturalnie. Jeszcze raz i będzie kartka
[/center]
Także dzięki za chęci podjęcia się tematu ; )
[center]Eriu wyrażaj się proszę kulturalnie. Jeszcze raz i będzie kartka

Ostatnio zmieniony 16 mar 2017, 11:13 przez Eriu, łącznie zmieniany 2 razy.
A ja może coś podłubię na wiosnę. Ciekawe co z tego wyjdzie 

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Eriu pisze:Narazie pytam jakie są dostępne formy wzrostu mocy a co mnie zainteresuje to będą brną w tą strone ; P ale jednak macie racje ze po raz to sie nie opłaca po drugie za cene podniesienia mocy moge kupić inny samochód do zapierd...nia ; )
Także dzięki za chęci podjęcia się tematu ; )
[center]Eriu wyrażaj się proszę kulturalnie. Jeszcze raz i będzie kartka[/center]
A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12

Trafić W12 które nie będzie wkrótce skarbonką jest jeszcze trudniej niż trafić 4.2V8Gecio pisze:A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12![]()

Co do dźwięku to zależy co kto lubi - wg. mnie klasyczne V8 brzmi lepiej.
Moim zdaniem W12 brzmi komfortowo i fabrycznie jest bardzo ciche i kulturalne. Ale jak ktoś ma zapędy na podnoszenie mocy to chyba nie szuka auta spokojnego, cichego i kulturalnego

Co do podnoszenia mocy w BFM to w przyszłym miesiącu będę już chyba mógł na ten temat coś więcej powiedzieć - Time Bandit by FOSS stage 66 in progress

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS pisze:Trafić W12 które nie będzie wkrótce skarbonką jest jeszcze trudniej niż trafić 4.2V8Gecio pisze:A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12![]()
Co do dźwięku to zależy co kto lubi - wg. mnie klasyczne V8 brzmi lepiej.
Moim zdaniem W12 brzmi komfortowo i fabrycznie jest bardzo ciche i kulturalne. Ale jak ktoś ma zapędy na podnoszenie mocy to chyba nie szuka auta spokojnego, cichego i kulturalnego
Co do podnoszenia mocy w BFM to w przyszłym miesiącu będę już chyba mógł na ten temat coś więcej powiedzieć - Time Bandit by FOSS stage 66 in progress
Fabryka to fabryka. Dobry serwis i jeździ się bezproblemowo a jak się przekombinuję podkręcanie to potem jest płacz i kartkowanie kasy...
Dla mnie A8 W12 to jest auto którym można dobrze jechać. 5s do 100km/h jest wystarczające do dobrej zabawy. Po to zrobili motor w A8 W12 na łańcuchach żeby tym latać a nie jeździć 50km/h w mieście i 100km/h w trasie


Tak jakbym teraz miał V8 jeździć tylko na przejażdżki... To wolałbym to sprzedać i kupić 1.4


Także ten tunigujta auta bo przecież kto biednemu zabroni bogato żyć


Tak przy okazji ile najwięcej poszła Wam A8 D3 4.2??
No właściwie to nie do tego zrobiono W12 co widać po wielu rzeczach w tym aucie.Gecio pisze:Dla mnie A8 W12 to jest auto którym można dobrze jechać. 5s do 100km/h jest wystarczające do dobrej zabawy. Po to zrobili motor w A8 W12 na łańcuchach żeby tym latać a nie jeździć 50km/h w mieście i 100km/h w trasie. Zakładam zajebiste wydechy końcowe i cel jest osiągnięty. Osiągi + dźwięk = to jest to
![]()
Na latanie po winklach czy od świateł do świateł zrobili S8D3 5.2V10 - niby te same moce ale charakter auta kompletnie inny

Do końca zegara czyli 280km/h - dalej nie było nawet jak próbowaćGecio pisze:Tak przy okazji ile najwięcej poszła Wam A8 D3 4.2??

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-