Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Jak zwiększyć moc

Eriu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 100
Rejestracja: 07 sty 2016, 14:32
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)

[D3 03 4.2MPI ] Jak zwiększyć moc

Post autor: Eriu » 15 mar 2017, 09:29

Siemka mam silnik 4.2 mpi 335km pytanie jak zwiększyć "zeby coś odczuć" ; D
bo wiem ze w atmosferycznych silnikach nie doładowanych praktycznie nie da się zrobić szału ; D
czy się to opłaca i jaki będzie rezultat ; D

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 15 mar 2017, 09:32

Turbo raczej wyjdzie najtaniej
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2017, 10:32

Eriu pisze:Siemka mam silnik 4.2 mpi 335km pytanie jak zwiększyć "zeby coś odczuć" ; D
haha padłem :D

mam propozycje. Przesiądź się do jakieś Corsy 1,2 albo Punto 1,4, polataj z tydzień i wsiądź spowrotem do A8... gwarantuję, że odczujesz te ponad 330KM. <faktycznie>
Chcesz mieć wyścigówkę, bo obecnie przeciętne diesle mogą się z benzynowym V8 równać to kup 4,2 TDI i zwirusuj na 500 koni ;)

poza tym zapraszam do lektury <hihi>

http://www.a8team.pl/-rs8-d3-projekt-cz ... t13408.htm

http://www.a8team.pl/s8-d2-02-lpg-rs8-c ... t16034.htm
to nie jest zwykły napęd...to

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 15 mar 2017, 11:56

lepiej zostaw a8 do jazdy normalnej, a do polatania cos innego, małego lekkiego , z dużą mocą , jakieś tt 225 + program i będzie zjadać 4.2 mpi na kresce nie mowiac juz o torze .
i jeszcze taka opcja ze poprzerabianej a8 nie będziesz mogl sprzedać

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2017, 13:03

i jeszcze taka opcja ze poprzerabianej a8 nie będziesz mogl sprzedać
niekoniecznie, wiesz jak będzie dobrze zrobiona / przerobiona / swapowana itp.... to zawsze znajdzie się jakiś "amator" przeróbek itp., który chętnie kupi taką sztukę.

Nie w tym rzecz...Powtarzam raz jeszcze, że A/S8 to nie jest auto wyścigowe, do zapierd...nia, wyścigów bądź innych udziwnień.... Jest to dupowóz do dostojnego przemieszczania się z punktu a do punktu b z możliwością skrócenia czasu przemieszczania jaką daje dam moc silnika...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 mar 2017, 13:55

Ale się spieliście.... a on normalnie pyta.
Jak dla mnie to wystarczy sama chęć posiadanie czegoś wyjątkowego, czegoś więcej niż ma każda inna napotkana z tym samym silnikiem... i już można się bawić.

Jak to mówią: "kto bogatemu zabroni" :)


Co do zwiększania mocy... tak kolego Eriu, da się coś zrobić.
Na ile to poczujesz... to zależy ile złotówek zamierzasz na to przeznaczyć.

Niestety, silnik wolnossący nie daje dużych możliwości ale moim zdaniem jakieś 10% jest osiągalne.
A dodatkowe 50Nm dostępne niżej można już poczuć - wiem bo robiłem ładnych parę lat temu program do swojej Ex S8D2.
Poza tym widziałem jak jedzie takie właśnie D3 4.2V8 po zrobieniu kilku rzeczy - ze staru zatrzymanego idzie tak samo jak D3 6.0W12. Pewnikiem nie w pełnym zakresie prędkości ale ze startu zatrzymanego do jakichś 120-150km/h tak :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2017, 14:05

FOSS pisze:Ale się spieliście.... a on normalnie pyta.
łoj tam już spieliście...wszystko na luzie Damianku....każdy wyraża po prostu swoją opinię.... <hihi> ;)

był temat tu o dołożeniu kompresora MTM, bodajże w DE zrobili to w A8 D3 podnieśli moc chyba do 500KM
Cena samego kompresora to koszt z rzedu 28.000&#8364; natomiast caly pakiet MTM to koszt + 60.000&#8364;

<faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Eriu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 100
Rejestracja: 07 sty 2016, 14:32
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)

Post autor: Eriu » 16 mar 2017, 10:48

Narazie pytam jakie są dostępne formy wzrostu mocy a co mnie zainteresuje to będą brną w tą strone ; P ale jednak macie racje ze po raz to sie nie opłaca po drugie za cene podniesienia mocy moge kupić inny samochód do zapierd...nia ; )
Także dzięki za chęci podjęcia się tematu ; )

[center]Eriu wyrażaj się proszę kulturalnie. Jeszcze raz i będzie kartka <onienie> [/center]
Ostatnio zmieniony 16 mar 2017, 11:13 przez Eriu, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 mar 2017, 11:37

A ja może coś podłubię na wiosnę. Ciekawe co z tego wyjdzie <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gecio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 163
Rejestracja: 22 paź 2016, 02:34
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Gecio » 21 mar 2017, 12:42

Eriu pisze:Narazie pytam jakie są dostępne formy wzrostu mocy a co mnie zainteresuje to będą brną w tą strone ; P ale jednak macie racje ze po raz to sie nie opłaca po drugie za cene podniesienia mocy moge kupić inny samochód do zapierd...nia ; )
Także dzięki za chęci podjęcia się tematu ; )

[center]Eriu wyrażaj się proszę kulturalnie. Jeszcze raz i będzie kartka <onienie> [/center]

A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12 :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 mar 2017, 14:09

Gecio pisze:A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12 :)
Trafić W12 które nie będzie wkrótce skarbonką jest jeszcze trudniej niż trafić 4.2V8 :)

Co do dźwięku to zależy co kto lubi - wg. mnie klasyczne V8 brzmi lepiej.
Moim zdaniem W12 brzmi komfortowo i fabrycznie jest bardzo ciche i kulturalne. Ale jak ktoś ma zapędy na podnoszenie mocy to chyba nie szuka auta spokojnego, cichego i kulturalnego :)

Co do podnoszenia mocy w BFM to w przyszłym miesiącu będę już chyba mógł na ten temat coś więcej powiedzieć - Time Bandit by FOSS stage 66 in progress <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

mmalinas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 08 kwie 2016, 14:31
Lokalizacja: Ostrzeszow

Post autor: mmalinas » 21 mar 2017, 15:48

Panowie

Juz wiem ze mnie wysmiejecie ale i tak zaproponuje.

Moze na poczatek Response Control

[ Dodano: 2017-03-21, 15:38 ]
ewentualnie jeszcze zmiana map wtryskowych + reponse control

[ Dodano: 2017-03-21, 15:48 ]
oczywiscie ciekawe co stworzy Damian
pozdrawiam

Michal

Gecio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 163
Rejestracja: 22 paź 2016, 02:34
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Gecio » 21 mar 2017, 18:31

FOSS pisze:
Gecio pisze:A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12 :)
Trafić W12 które nie będzie wkrótce skarbonką jest jeszcze trudniej niż trafić 4.2V8 :)

Co do dźwięku to zależy co kto lubi - wg. mnie klasyczne V8 brzmi lepiej.
Moim zdaniem W12 brzmi komfortowo i fabrycznie jest bardzo ciche i kulturalne. Ale jak ktoś ma zapędy na podnoszenie mocy to chyba nie szuka auta spokojnego, cichego i kulturalnego :)

Co do podnoszenia mocy w BFM to w przyszłym miesiącu będę już chyba mógł na ten temat coś więcej powiedzieć - Time Bandit by FOSS stage 66 in progress <faktycznie>


Fabryka to fabryka. Dobry serwis i jeździ się bezproblemowo a jak się przekombinuję podkręcanie to potem jest płacz i kartkowanie kasy...

Dla mnie A8 W12 to jest auto którym można dobrze jechać. 5s do 100km/h jest wystarczające do dobrej zabawy. Po to zrobili motor w A8 W12 na łańcuchach żeby tym latać a nie jeździć 50km/h w mieście i 100km/h w trasie <boisie> . Zakładam zajebiste wydechy końcowe i cel jest osiągnięty. Osiągi + dźwięk = to jest to :)

Tak jakbym teraz miał V8 jeździć tylko na przejażdżki... To wolałbym to sprzedać i kupić 1.4 :) A8 kupiłem po to by przemieszczać się znacznie szybciej z punktu A do punktu B a nie lansować po mieście <faktycznie>

Także ten tunigujta auta bo przecież kto biednemu zabroni bogato żyć ;) Ja wolę fabrykę Wy tuning i jest ok <okok>

Tak przy okazji ile najwięcej poszła Wam A8 D3 4.2??

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 mar 2017, 18:41

Gecio pisze:Dla mnie A8 W12 to jest auto którym można dobrze jechać. 5s do 100km/h jest wystarczające do dobrej zabawy. Po to zrobili motor w A8 W12 na łańcuchach żeby tym latać a nie jeździć 50km/h w mieście i 100km/h w trasie <boisie> . Zakładam zajebiste wydechy końcowe i cel jest osiągnięty. Osiągi + dźwięk = to jest to :)
No właściwie to nie do tego zrobiono W12 co widać po wielu rzeczach w tym aucie.
Na latanie po winklach czy od świateł do świateł zrobili S8D3 5.2V10 - niby te same moce ale charakter auta kompletnie inny :)
Gecio pisze:Tak przy okazji ile najwięcej poszła Wam A8 D3 4.2??
Do końca zegara czyli 280km/h - dalej nie było nawet jak próbować <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gecio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 163
Rejestracja: 22 paź 2016, 02:34
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Gecio » 21 mar 2017, 19:37

No słuchaj mi na tamtym silniku 260 ledwo łapała więc stąd pytanie.
Po przekładce leciałem 270 i jeszcze przyspieszała ale brakło drogi :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl