Sama wymiana silniczka jest dziecinnie prosta.... zdecydowanie gorzej jest z dostępem do nich bo do niektórych trzeba rozebrać trochę auta.... i tu pojawia się komplikacja ;-)preston81 pisze:dzięki za fotke widzę że są przykręcone na kilka śrubek i to tyle więc wymiana chyba będzie łopatologicznie prosta
[S8 D2 99 ] Hałasujący silniczek sterujący od nawiewu
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Od wczoraj zauważyłem w swoje A8 dosyć podobny problem z tym że przy odpaleniu stacyjki po kilku sekundach zaczyna strasznie hałasować i nie ustępuje do czasu wyjęcia kluczyka. Głos dobiega jakby z pierwszej kratki nawiewu (patrząc od kierowcy) lecz gdy wyłączę nawiewy uciążliwy hałas dalej pozostaje a jeździ się z tym okropnie. Czy może to być też problem z którymś z silniczków o których wcześniej wspominaliście?
tak to silniczek tak warczy ,musisz go namierzyć od spodu i jesli jest dostęp to wymień .u mnie bez rozbierania całej deski nie dało by rady go wymienić bo był na samej górze (też warczało na wysokości kratek środkowych) więc znalazłem kabelek zasilający od klimatronika i pozbawiłem go plusa. teraz przynajmniej mozna spokojnie jechać.jeden minus tego że w lecie nie dmucha na twarz z lewej kratki.
Witam u mnie ten sam problem pykania/strzelania,
Vag pokazuje to:
00715 - Rear footwell vent positioning motor (v112) 41-10 Blocked or no voltage - Intermittent
Więc nadmuch na tył, silniczek jest na dole po lewej stronie więc trzeba zdjąć boczek kierowcy, przy wyjęciu navi też coś tam widać ale słabo.
Czy ktoś mógłby pomóc jak zdemontować ten boczek żeby nic nie uszkodzić? Ciężko coś znaleźć w sieci.
Vag pokazuje to:
00715 - Rear footwell vent positioning motor (v112) 41-10 Blocked or no voltage - Intermittent
Więc nadmuch na tył, silniczek jest na dole po lewej stronie więc trzeba zdjąć boczek kierowcy, przy wyjęciu navi też coś tam widać ale słabo.
Czy ktoś mógłby pomóc jak zdemontować ten boczek żeby nic nie uszkodzić? Ciężko coś znaleźć w sieci.
Demontaz jest bardzo prosty. Musisz zdjac oslone. Oczna tunelu srodkowego ( ta po stronie kierowcy) i silniczki masz praktycznie na wierzchu. Przykrecone sa tylko wiema srubkami po przeciwleglych stronach. Silnikczek od nawiewu tylnego ten na samym dole V112 jest za aluminiowym wzmocnieniem ktore musisz lekko poluzowwc aby ten silniczek wyjac. Reszta wychodzi latwo.
to nie jest zwykły napęd...to
Witam, jako że jedno zrobiłem czas brać się za następne. Hałasuje mi silniczek nawiewu. Vagina nie sprawdzałem bo mam stetoskop diagnostyczny i po przyłożeniu padło na silniczek zgodnie z opisem kolegi z posta wyżej nr. V102 (z G138) środkowy nawiew z tyłu. Więc dostęp cud miód. Tylko moje pytanie brzmi czy mam brać konkretny silniczek z konkretnym numerem , czy wystarczy pierwszy lepszy silniczek a co z dźwigienka?? ją wydrzeć ze starego czy szukać silnika z konkretnym numerem z prawidłową dźwigienka? Ok nie istotne odpaliłem sobie fotki tych wynalazków i juz wiem:D
Więc tak silniczek kupiony za .... 8zł przyszedł, i na wstępie wydarłem dyawnik kierowcy, boczek i górną półkę. 2 śrubki i silniczek out, odpięcie kostki. Ustawienie klapy i nowego bolca żeby pasował do dźwigienki ( dla potomnych otworzyć obudowę silniczka, i unieść jego ślimaka (węższą część nie za wysoko) i kręcimy bolcem (powoli) aby przypasował do dźwigni a ona do mocowania na klapie, składamy i montujemy) i teraz nastała cisza:).
szukam takich na necie ale nic nie ma ani jednego a piszecie że jest tego pełno i tanio ??D0l0R pisze:Więc tak silniczek kupiony za .... 8zł przyszedł, i na wstępie wydarłem dyawnik kierowcy, boczek i górną półkę. 2 śrubki i silniczek out, odpięcie kostki. Ustawienie klapy i nowego bolca żeby pasował do dźwigienki ( dla potomnych otworzyć obudowę silniczka, i unieść jego ślimaka (węższą część nie za wysoko) i kręcimy bolcem (powoli) aby przypasował do dźwigni a ona do mocowania na klapie, składamy i montujemy) i teraz nastała cisza:).