mówią ze to dzwon troche to wkurr..... chłopy pojdzcie po olej do głowy i opanujcie sie bo zestaw kluczy nie robi z człowieka mechanika tak jak i raport czy miernik Lakiernika!!!!!!!
Dlaczego? Co za pomysł ???
Chce ułatwić albo udaremnić głupie krucjaty po 400km z zawodowcami czytajacymi raport auta w czasie jazdy na ogledziny i kupno ...
naciaganie na kase ...
Audi ze zmienionym przódem /tyłem d2 czy d3 nie wspominając już o lampach purchlach ,, wgniotkach czy innych stłuczkach obtarciach
Ktoś na forum napisał kiedyś to takie marzenia 13 letnie kolumbryny bez uszkodzen, zawsze mają jakieś perypetie za sobą malutkie czy też duże ....
Mam w holandii blacharza i lakiernika i kufa na 99% ze 100% aut ma za sobą chociazby małą naprawę lakierniczą czyli według niektórych DZWON!!!!!!!!!!
Prosze was wyprawy po8 / 13/20 letnie auta z lakierem igła buahaha bez jakichkolwiek naprawy ....
Szczerze niech bedzie i 20 wpisów w aso BYNAJMNIEJ ZROBILI POPRAWNIE to bedzie pieknie a ile jakiś helmut rozdupcył ...... a turas wyklepał i opchnął się polakowi i ui wpisu nima? Nima wiec takie wpisy do poglądów ....
Użyc miernika do grubości powloki lakierniczej do jednoznacznej oceny jakości stanu blacharki umiejetność jego uzycia a interpretacja naprawy to zupełnie inna bajka
Jezeli chcecie jechać po auto to przedewszystkim .... wezcie ze sobą dobrego lakiernika i blacharza ..
Pozniej kogoś z kompem kto bedzie cos tam o aucie wiedział ..... i niech nie bedzie wszystko dla bohatera dramatem bo tez tak jest z mozliwych ekscytacji auto w czarnych barwach przedstawi dla laika i sie załamie bo to a8 łooomatko bo plastik pekniety a Spinka od podłokietnika albo panie łooooo lampy tylne masakra ..... lo matko a kompresor ........ oj juz zdycha ...
Tak pitolić i ui z tego ..... a sprawa jest taka że nie wszystko generuje mega koszty .... kompresor jezeli od nowosci do w 99% zmiana pierscienia o ile pamietam 21e o ui ile hajsu już sie spłukałem < Hihiwiesz>
Jezeli nie mierzy sie w 3.7 a 4.2 to zestawienie nastawnikow nie kosztuje kroci boe jest takze zamiennik w cenie 400e srednio gdzie beda i uszczelniacze i łancuchy i napinacze i uszczelki i szczerze ilu z to waliło ori napinacze do fury za 300tysie szt.
Wiec takie mega biadolenie ..... ale do rzeczy:
Będe pierwszy w tym temacie ...: \
Otóz kupiono a8 d3 z dualframe czyli małym grillem i zmieniono na duzy grilll
Do tego miałem uszkodzony prawy błotnik zima nie jest to dupowezem w małej holenderskiej bramie ciezko sie zmiescic i byłem zmuszony naprawić
Z tyłu przy lampie z lewej strony hamska rysa własciciel nie były naprawowane bo bał sie własnie głupkowatych dogaduszek ze z ui wie co ale ja zrobiłem
Maska stojąc przodem do auta lewa reka róg maski jest przytarcie i tez naprawiany przytarcie nie uderzony .... ale naprawiony
Do tego jest rysa na masce wiec maska była cała odswieżona lakierniczo
Tylny zderzak był kiedyś ori ale urwany przez kierowcę wydarty zdeformowany i założony został z w 12
Szyba ma malutki odprysk ale nie zmieniam bo jest podwójnie lub mi trochę szkoda poza tym
Macie obraz teraz dajcie jakiegoś fachure i niech napier .... pieprzot .... że po 14 dzwonach nie jezdzi 20 dachowań i td
Acha mam jezsze małego burchla na rózku tylnego błotnika na dole no i słynna tylna klapa do juz masakra auto pewnie dachowało jedna lampa nie zgrywa sie z drugą ideą
Prawde mówiąc chciałem kiedyś naprawić za pomocą słynnych odboi z d4 plus regulacja klapy i wyszło bardzo nie fajnie ..... nie mam czasu za powrót do starych odboi i wyrównania klapy ....
Ach zapomniałbym i znów brama ..... przytarłem tylni błotnik u dołu niestety bardzo małe nasze audi a holenderskei bramy bardzo szerokie ....
A jeszcze tylne drzwi na rózku mam lekko poobcierane bo wg zażąda mam ciasno
Autem byłem na geometrii i nie uwierzycie wszystko jest dobrze kurde ale zmieniłem felgi wiec i zmieniło sie i jakosc wysokosci auta bo obnizended na łacznikach .... to correct geometrie zmienic
Ahca przytaRTE mam prawe nadkole jak sie na zimówkach wysokich jezdzi na dynamic to tak sie zdarza niestety ....
Auto zamyka licznik jezdzi na syntetyku ale pamietajcie to dzwon dachowany bity walcowany
Tak szczerze w tym temacie przez niego
Teraz wybijcie ludziom krucjaty po auta 13 letnie auta namawiające się na ekspertyzy ...... bez lakiernika .... bo mądry lakiernik bedzie potrafił odpowiedzieć na pytanie czy to naprawa dzy to konkretne sprzątanie chcecie taki expertyze od nie Rzeczowy goscia to pytajcie bo mam miernik lakieru i umiem sobie coś tam pomierzyc haha
Ps chciałem wymienic jeszcze kiere na fl ale to juz powiedza ze wszystkie poduchy wyje ... ło przy dzwonie to juz zostawiłme pre fl
Teraz wasza kolejka tuningował przód tył .... lampy ????
Ja jestem pierwszy mam:
Zmieniony przód na fl
Zmienone lampy na fl
Naprawiny błotkik prawy golny róg
Naprawiona przetarta maska róg

kto z was odwazy sie
