[D3 03 4.2MPI ] Problem z poziomowaniem zawieszenia.
[D3 03 4.2MPI ] Problem z poziomowaniem zawieszenia.
Witam wszystkich.
Problem pojawia się po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, wtedy zapala się zółta kontrolka zawieszenia i auto staje się sztywniejsze. Po zgaszeniu auta i ponownym jego zapaleniu kontrolka gaśnie ale zapala się po dużo krótszym czasie, przeważnie już po kilku kilometrach. Przejechałem się z podpiętym vagiem i zauważyłem, że kompresor się nie przegrzewa a nawet nie włącza wcale podczas jazdy (tylko przy pierwszym odpaleniu chodzi sobie chwilę). Błędy jakie udało mi się znaleźć w sterowniku: 01487 System Function Test, 01772 Level Control Pressure Sensor G291. Dodam jeszcze, że żadna strona nie opada pod dłuższym postoju oraz wymieniony został przekaźnik wraz z filtrem powietrza.
Pozdrawiam.
Problem pojawia się po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, wtedy zapala się zółta kontrolka zawieszenia i auto staje się sztywniejsze. Po zgaszeniu auta i ponownym jego zapaleniu kontrolka gaśnie ale zapala się po dużo krótszym czasie, przeważnie już po kilku kilometrach. Przejechałem się z podpiętym vagiem i zauważyłem, że kompresor się nie przegrzewa a nawet nie włącza wcale podczas jazdy (tylko przy pierwszym odpaleniu chodzi sobie chwilę). Błędy jakie udało mi się znaleźć w sterowniku: 01487 System Function Test, 01772 Level Control Pressure Sensor G291. Dodam jeszcze, że żadna strona nie opada pod dłuższym postoju oraz wymieniony został przekaźnik wraz z filtrem powietrza.
Pozdrawiam.
No to skoro jest błąd czujnika ciśnienia na to od tego bym zaczynał pracę żółta oznacz, że auto znajduje się w bardzo niskiej pozycji.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jeśli nieszczelności brak a kompresor nie ma błędów to nie widzę innego punktu zaczepienia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Sama zielona oznacza, że auto jest w pozycji niskiej.drago_o pisze:żółta oznacz, że auto znajduje się w bardzo niskiej pozycji.
Sama żółta może oznaczać pozycję Lift oraz stan zablokowania zawieszenia.
Zielona + żółta razem oznacza awarię zawieszenia.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Aaa przepraszam. Myślałem o zielonej. Mój błąd.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
A robiłeś adaptację?? Może podnosiłeś bez trybu podnośnika auto i się coś popsuło.domator18 pisze:W moim przypadku zmiana wysokości zawieszenia nie jest sygnalizowana żadną kontrolką. Natomiast w momencie pojawienia się żółtej kontrolki na desce opcja Lift jest nieaktywna i zawieszenie robi się twarde
Mam coś podobnego. U mnie jeżdżę sobie i niby jest ok. Do momentu aż z jakiegoś powodu zaswieci się żółta kontrolka.
U mnie się pojawia przeważnie dodczas jazdy w trybie auto. Jak się już pojawi to gaszę auto i znika. Odpalam czekam aż zniknie zielona i jadę dalej.
Po chwili pojawia się znowu zielona nawet w trybie konfort i po jakimś czasie żółta.
Dzisiaj się zorjentowałem ze po zapaleniu się żółtej samochód wchodzi jakby w tryb podnośnika. Wystarczy wejść w mmi włączyć i wyłączyć tryb podnośnika i wszystko wraca do normy.
Macie może pomysł co jest tego przyczyną. Tak jakby wchodził w tryb awaryjny.
Jak odblokuję to z pozycji dynamicznie do podniesione idzie w niecałą minutę.
U mnie się pojawia przeważnie dodczas jazdy w trybie auto. Jak się już pojawi to gaszę auto i znika. Odpalam czekam aż zniknie zielona i jadę dalej.
Po chwili pojawia się znowu zielona nawet w trybie konfort i po jakimś czasie żółta.
Dzisiaj się zorjentowałem ze po zapaleniu się żółtej samochód wchodzi jakby w tryb podnośnika. Wystarczy wejść w mmi włączyć i wyłączyć tryb podnośnika i wszystko wraca do normy.
Macie może pomysł co jest tego przyczyną. Tak jakby wchodził w tryb awaryjny.
Jak odblokuję to z pozycji dynamicznie do podniesione idzie w niecałą minutę.
Obstawiam z gigantyczną dozą prawdopodobieństwa nieszczelność w układzie i przegrzewanie się kompresora.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
A jakim ciśnieniem dmucha? Może kompresor siada i nie jest w stanie nabić zasobnika po przekroczeniu 40km/h?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG