[D3 04 4.0TDI ] Moduły a zbyt duży pobór prądu na postoju
nie wiem auto kupiłem juz ze spolszczeniem , aku było juz słabe bo potrafiło po 10 min umrzeć wiec kupiłem vartejordan233 pisze:raftor to pewnie ci aku pada po spolszczeniu MMI,skśd masz to spolszczenie?????
dziś pogrzebałem w zielonym menu ustawiłem timery na 1 min zobaczymy co to będzie jutro rano , jak dalej będzie dupa to robię kolejne kodowanie aku uprzednio ładując je i zmierzę pobór prądu
prąd ładowania jest oki 13,7v
jak problem sie nie rozwiąże to jadę do ASO wgrać 5570 EN bo szkoda aku
wydaje mi się że to spolszczenie,pewnie ci coś w aucie jakiś moduł nie usypia,było o tym na forum.
Najepiej VCDS i zobaczyć jakie są błędy,ja mam po spolszczeniu jeden błąd z którym sobie jeszcze nie poradziłem,poza tym wszystko chodzi bez problemu. W twoim przypadku najpierw wrzucić nowy soft oryginalny 5150 czy też 5570EN,i dopiero zobaczyć co będzie sie działo z aku.
Najepiej VCDS i zobaczyć jakie są błędy,ja mam po spolszczeniu jeden błąd z którym sobie jeszcze nie poradziłem,poza tym wszystko chodzi bez problemu. W twoim przypadku najpierw wrzucić nowy soft oryginalny 5150 czy też 5570EN,i dopiero zobaczyć co będzie sie działo z aku.
Witam ustawilem timery na nowo i nie chce zapeszac ale problem prawdopodobnie calkowicie znikl
Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .
Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie .
Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .
Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie .
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Miałem ten sam problem z akumulatorem , oczywiście wcześniej robiłem spolszczenie.Po nocy rozładowywał się do 5% szukałem,cudowałem,zapętlałem światłowody-i nic,do czasu kiedy na nowo w zielonym menu ustawiłem od nowa potencjometry uśpienia MMI i odznaczyłem ptaszkiem pozycje- timer aktywny.raftor pisze:Witam ustawilem timery na nowo i nie chce zapeszac ale problem prawdopodobnie calkowicie znikl
Aku po nocy trzyma parametr stoi na mrozie smigam teraz tylko po miescie i z 60% podladowal sie juz na 90% ,po nocy caly czas 90% , nie chce sie cieszyc za wczesnie ale wydaje mi sie ze to bylo powodem nieusypiania modulow .
Poboru pradu nie sprawdzam auto z rana kreci na dotyk , na postoju slucham radia poziom aku nie spada , niebawem mam dluzsza trase to pewnie aku dobije do 100% bo teraz to odcinki 3-5 km po miescie .
każdemu kto boryka się z rozładowującym się akumulatorem ,polecam sprawdzic w zielonym menu czy pozycja timer active jest odznaczona
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Czy ktoś pamięta w którym miejscu znajduje się procedura ?PABLO200 pisze:Problem z poborem prądu można w bardzo prosty sposób rozwiązać
Vas jest procedura która trwa ok 30 minut i mamy jak na dłoni rozpisane który element ile prądu pobiera
Następnie możemy go wypiac z magistrali i mamy wszystko jasne bez stresu i nerwów
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
mam vasa ale nie mam tam takiej procedury, widzę ogólne pobory itp ale czegoś
takiego jak opisane nie ma, gdyby miało być każdy z modułów musiałby sam mierzyć ile zużywa
i raportować to do BEMa... nigdzie nie napotkałem na opis takiego rozwiązania
takiego jak opisane nie ma, gdyby miało być każdy z modułów musiałby sam mierzyć ile zużywa
i raportować to do BEMa... nigdzie nie napotkałem na opis takiego rozwiązania
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Ehhh bo Pablo trochę mija się z prawdą - pierwsza sprawa, że ODIS online nie ma możliwości pokazania rzeczywistych wartości poboru dla poszczególnych modułów, a dwa w sytuacji, gdy macie nieoryginalne moduły/sterowniki (chodzi mi o takie, z którymi samochód nie wyjechał z fabryki a więc numery SV nie zgadzają się z VINem) cała ta procedura zostaje przerywana, lub leci do następnego modułu - tak, więc jeśli dany moduł, który nie był tym samochodzie od początku a jest uszkodzony to ODIS Ci go nie wskaże (a co robi dokładnie - wskaże, kierując do ETKI online zamówić właściwy).
Black Cars Matters