![]() |
![]() |
[D2 00 3.7PB/LPG ] Czujnik poziomu paliwa (pływak)
[D2 00 3.7PB/LPG ] Czujnik poziomu paliwa (pływak)
witam!mam problem z pływakiem.Chodzi o to ze szaleje i nie pokazuje rzeczywistej ilości paliwa i przez to prawdopodobnie padła mi czoraj pompa paliwa:(mam pytanie czy da się go jakoś naprawic?czy trzeba wymienic?dostane wogóle nowy pływak?
kooguut3 poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Twój temat jest typowo techniczny więc przeniosłem go do Działu Techczniego i uczulam na przyszłość aby tematy zakładać w odpowiednich działach.
Pozdrawiam, FOSS
kooguut3 poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Twój temat jest typowo techniczny więc przeniosłem go do Działu Techczniego i uczulam na przyszłość aby tematy zakładać w odpowiednich działach.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez kooguut3, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego , jeśli nikt nie dłubał przy pływaku to po prostu się rozregulował przez tak zwane dolewanie paliwa , jeździsz na gazie to lejesz paliwa za 20-50 zł i temu komputer szaleje , zalej go chociaż do połowy , a najlepiej do pełna i wszystko powinno wrócić do normy .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

może być , ale to bardzo mało prawdopodobne , ile masz paliwa :?: :?:
Dolej chociaż do połowy zbiornika czyli jak masz rezerwę to wlej jeszcze z 30 litrów i zobacz jak wtedy pokaże wskaźnik paliwa ile jest , jak pokaże połowę to czyli że jest okej .
Pływak znajduje się po lewej stronie w bagażniku za siedzeniami tylnymi , a po prawej masz pompę .
Dolej chociaż do połowy zbiornika czyli jak masz rezerwę to wlej jeszcze z 30 litrów i zobacz jak wtedy pokaże wskaźnik paliwa ile jest , jak pokaże połowę to czyli że jest okej .
Pływak znajduje się po lewej stronie w bagażniku za siedzeniami tylnymi , a po prawej masz pompę .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

A nie jest to jakaś ogólniejsza przypadłość? Ja nie mam gazu, a widzę podobne objawy. Szczególnie jest to widoczne, gdy strzalka jest blisko rezerwy, bo się włącza sygnał dźwiękowy (piknięcie). Strzałka potrafi skoczyć o prawie dwie kreski. Raz zupełnie leży jakby nie było benzyny a po kilku kilometrach potrafi wyskoczyć poza czerwone pole. Jedynie na pełnym baku jest w miarę stabilnie i długo pokazuje fulla. Wie ktoś co z tym zrobić?
Pozdrawiam,
Pozdrawiam,
może poprzedni właściciel miał mało paliwa i przyrdzewiał pływak no i teraz może się blokuje , weź wykręć pływak i zobacz czy chodzi delikatnie jak nie to WD40 i do dzieła ( kto nie smaruje ten nie jedzie ) :mrgreen: :mrgreen:kojot1 pisze:jak mam mało paliwa to jak zaparkuje z górki potrafi sie zawiesić
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

zbiornik ma 80 litrów i jest dość płaski, pływak nie biega za tym jednym litrem paliwa który macie w zbiorniku tylko siedzi cały czas w tym samym miejscu! Teraz gwałtownie ruszasz, twój litr paliwa przesuwa sie na tył zbiornika chlusta o ściankę tam gdzie pływak i oto masz ćwierć zbiornika, ale nagle musisz hamować twój litr wahy sie nie zastanawia i gna na przód zbiornika gdzie nie ma pływaka ani pompy i dziwna sprawa auto gaśnie bo nie ma paliwa.
Wiem ze teraz zatankować pod korek boli bo to prawie miesięczne pobory emeryta, ale niestety na sucho nie pojedzie.

Wiem ze teraz zatankować pod korek boli bo to prawie miesięczne pobory emeryta, ale niestety na sucho nie pojedzie.
Dzis mnie sie to przytrafilo, rezerwa mi sie nie oswiecila wczesniej ale wskazowka nie chce sie ruszyc z dolnego polozenia. Pompa mam nowa jakis czas temu wymieniana wiec to raczej nie ona bo i auto normalnie tez jezdzi, tylko dlaczego wskazowka lezy???? I czy w 2.8 tez jest plywak po lewej w bagazniku???
w naszych A8 sa dwa czujniki poziomu paliwa - 1 z pompa + 1 po lewej stronie. Jesli jeden jest "uszkodzony" to albo bedzie bledny odczyt, albo nie bedzie go w ogole i wskazowka bedzie sobie lezec na 0.
ja mialem podobny przypadek...najpierw nie mialem odczytu. Wyjalem lewy plywak, przemiezylem - ok...
poczym sprawdzilem drugi w pompie i okazalo sie ze ktos juz kiedys majstrowal i wtyczka byla upierdzielona...po naprawie..dziala <hura> ...ale raz skakalo raz nie..raz opadalo do konca po czym sie podnosilo, no i wyszlo ze sie ten plastikowy tlok w czujniku przy pompie jakos zawieszal, badz ta sprezyna w srodku byla zle umiejscowiona...
po rozkreceniu i poprawie jesz teraz ok. .
...z tym ze u mnie zawsze ponad 0,5 baku
ja mialem podobny przypadek...najpierw nie mialem odczytu. Wyjalem lewy plywak, przemiezylem - ok...


...z tym ze u mnie zawsze ponad 0,5 baku

to nie jest zwykły napęd...to