[D3 03 4.2MPI ] Czy mozna podniesc z VAGa autko do pozycji
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 18:58
- Lokalizacja: Wroclaw
[D3 03 4.2MPI ] Czy mozna podniesc z VAGa autko do pozycji
Czy mozna podniesc z VAGa autko do pozycji LIFT ? Bardzo prosze o pomoc.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 18:58
- Lokalizacja: Wroclaw
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Ale poczekaj poczekaj, po co lift ? Taka gleba ? Przy wymianie koła jak podnosisz samochód trzeba zablokować akurat pneumatykę - tzw tryb podnośnikowy, a do tego wystarczy że odepniesz akumulator.
Co do zmiany poziomu zawieszenia natomiast, same testy wystarczą, np przy okazji kalibracji http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
Co do zmiany poziomu zawieszenia natomiast, same testy wystarczą, np przy okazji kalibracji http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
Black Cars Matters
Ale on w innym temacie pisał przecież, że w MMI nie ma w ogóle sterowania zawieszeniem i właśnie próbuje je odzyskaćdice111 pisze:Ale poczekaj poczekaj, po co lift ? Taka gleba ? Przy wymianie koła jak podnosisz samochód trzeba zablokować akurat pneumatykę - tzw tryb podnośnikowy, a do tego wystarczy że odepniesz akumulator.
A jak ma auto trochę zglebowane to być może po "załapaniu kapcia" nie podejdzie z podnośnikiem.
Ja u siebie na Comfort na zwykły dwukolumnowy podnośnik warsztatowy nie wjadę
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 20
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 18:58
- Lokalizacja: Wroclaw
FOSS pisze:Ale on w innym temacie pisał przecież, że w MMI nie ma w ogóle sterowania zawieszeniem i właśnie próbuje je odzyskaćdice111 pisze:Ale poczekaj poczekaj, po co lift ? Taka gleba ? Przy wymianie koła jak podnosisz samochód trzeba zablokować akurat pneumatykę - tzw tryb podnośnikowy, a do tego wystarczy że odepniesz akumulator.
A jak ma auto trochę zglebowane to być może po "załapaniu kapcia" nie podejdzie z podnośnikiem.
Ja u siebie na Comfort na zwykły dwukolumnowy podnośnik warsztatowy nie wjadę
Dokladnie FOSS, musze z VCDSa podniesc autko, zeby wymienic kolo. Stad prosba o pomoc na forum. Dzieki z góry za odpowiedzi