części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 wrz 2015, 23:12

Oczywiście, że sprawdzałem. Można to bardzo fajnie podejrzeć z poziomu VCDS-a łącznie z natężeniem. Wszystkie cewki pracują idealnie.
Po wymianie oleju skrzynia hamuje silnik na 1-szym i drugim biegu ...czasem też i na trzecim. Oznacza to że okładziny na sprzęgle dociskowym w konwerterze są już wytarte, stąd uślizg przy dodawaniu gazu i brak hamowania silnikiem na czwartym i piątym biegu.
Od godziny szukam w necie nowego konwertera ale jakoś nic nie mogę znaleźć, oryginalny jest dostępny ale kosztuje 620 eurasów netto ...trochę dużo <faktycznie>

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 05 wrz 2015, 23:26

Witam!
Troche to wszystko dziwne.
A sprawdzales regenerowane u producenta?

Stefan.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 wrz 2015, 23:40

majkaistefan pisze:A sprawdzales regenerowane u producenta?
Jeszcze nie, w poniedziałek zadzwonię i zapytam w Audi i ZF.

Potrzebuje Konwerter o numerze: 01V323571K, oznaczenie: G35 lub Z61, montowane były w skrzyniach 5HP19 ECH i FBB.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 paź 2015, 17:11

Chyba trzeba w końcu zabrać się za ten konwerter, ma ktoś z Was namiary na zaufaną firmę zajmującą się sprzedażą regenerowanych czy tam nowych konwerterów?

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 10 paź 2015, 21:53

napisz tu info@motoshop24.info, admin z forum 7 er sprzedaje takie rzeczy firmy ZF

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 paź 2015, 23:22

Inter32, dzięki za adres. Mam na kogoś się powołać?

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 11 paź 2015, 08:43


Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 wrz 2016, 23:09

Wracając do tematu, cztery tygodnie temu wymieniłem w końcu ten nieszczęsny konwerter i oczywiście problem się zakończył. Kupiłem oryginalny konwerter ZF, kosztował połowę tego co krzyczą w ASO a jest to dokładnie ta sama część ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 2 razy.

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 12 maja 2017, 04:51

zmieniłem olej,był jakiś czerwony,wlałem zolty i zaczęło sie,po dłuższej jeździe czasami nie zapnie nadbiegu (lock up), zatrzymanie i ruszenie lub dalsza jazda ciagła przywraca poprawna prace, w vag widać ze nadbieg jest w stanie-open i nie próbuje sie zapinać, płyta główna podmieniona na inna

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 12 maja 2017, 19:14

Sprawdź stan oleju, jeżeli jest poprawny to wymień ponownie olej.

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 15 maja 2017, 14:52

skoro teraz na żółtym głupieje to moze znowu nowy dextron II mu zapodać.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 maja 2017, 19:46

Sprawdziłeś "książkowo" stan oleju ?!

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 16 maja 2017, 05:31

tak,poziom spr. Czy brak np 0.10-0.20L będzie miał wpływ na prace asb?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 maja 2017, 00:35

Może mieć wpływ ale nie musi.

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 09 lip 2017, 20:00

narazie gubienie nadbiegu,bez widocznej reguły, działa jak chce,podmieniłem 3 l oleju i wydaje mi sie ze rzadziej głupieje,ale może to tylko odczucie,co mogę jeszcze sprawdzić i na co stawiacie?. Zauważyłem taki objaw,kiedy wszystko gra asb zalacza wszystkie biegi do 5( na tipie i D), gdy lock głupieje na tipie nie można załączyć ręcznie 5(zwala na 4) biegu,a na D on juz sam wskakuje ale bez locka.

[ Dodano: 2017-06-17, 11:00 ]
skrzynia jest zaprogramowana w wersji code 000000 z opcja dogrzewania katalizatorów czyli cod mode 241, wiec przestawiłem na 00010 i działa lepiej,nie przytrzymuje na biegach jak nie dogrzany,niestety lock nadal działa według własnego widzimisie, obroty na 4 biegu sie zgrywają.

[ Dodano: 2017-07-09, 20:00 ]
a moze ma to cos związek z obciążeniem silnika, po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk i czuje jak bym jechał czasem z przyczepka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl