[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa
Oczywiście, że sprawdzałem. Można to bardzo fajnie podejrzeć z poziomu VCDS-a łącznie z natężeniem. Wszystkie cewki pracują idealnie.
Po wymianie oleju skrzynia hamuje silnik na 1-szym i drugim biegu ...czasem też i na trzecim. Oznacza to że okładziny na sprzęgle dociskowym w konwerterze są już wytarte, stąd uślizg przy dodawaniu gazu i brak hamowania silnikiem na czwartym i piątym biegu.
Od godziny szukam w necie nowego konwertera ale jakoś nic nie mogę znaleźć, oryginalny jest dostępny ale kosztuje 620 eurasów netto ...trochę dużo
Po wymianie oleju skrzynia hamuje silnik na 1-szym i drugim biegu ...czasem też i na trzecim. Oznacza to że okładziny na sprzęgle dociskowym w konwerterze są już wytarte, stąd uślizg przy dodawaniu gazu i brak hamowania silnikiem na czwartym i piątym biegu.
Od godziny szukam w necie nowego konwertera ale jakoś nic nie mogę znaleźć, oryginalny jest dostępny ale kosztuje 620 eurasów netto ...trochę dużo
napisz tu info@motoshop24.info, admin z forum 7 er sprzedaje takie rzeczy firmy ZF
Nie znam go, przeczytałem tu http://7er.pl/showthread.php/26687-Skrz ... 6HP-19-HYP
Wracając do tematu, cztery tygodnie temu wymieniłem w końcu ten nieszczęsny konwerter i oczywiście problem się zakończył. Kupiłem oryginalny konwerter ZF, kosztował połowę tego co krzyczą w ASO a jest to dokładnie ta sama część
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 2 razy.
narazie gubienie nadbiegu,bez widocznej reguły, działa jak chce,podmieniłem 3 l oleju i wydaje mi sie ze rzadziej głupieje,ale może to tylko odczucie,co mogę jeszcze sprawdzić i na co stawiacie?. Zauważyłem taki objaw,kiedy wszystko gra asb zalacza wszystkie biegi do 5( na tipie i D), gdy lock głupieje na tipie nie można załączyć ręcznie 5(zwala na 4) biegu,a na D on juz sam wskakuje ale bez locka.
[ Dodano: 2017-06-17, 11:00 ]
skrzynia jest zaprogramowana w wersji code 000000 z opcja dogrzewania katalizatorów czyli cod mode 241, wiec przestawiłem na 00010 i działa lepiej,nie przytrzymuje na biegach jak nie dogrzany,niestety lock nadal działa według własnego widzimisie, obroty na 4 biegu sie zgrywają.
[ Dodano: 2017-07-09, 20:00 ]
a moze ma to cos związek z obciążeniem silnika, po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk i czuje jak bym jechał czasem z przyczepka.
[ Dodano: 2017-06-17, 11:00 ]
skrzynia jest zaprogramowana w wersji code 000000 z opcja dogrzewania katalizatorów czyli cod mode 241, wiec przestawiłem na 00010 i działa lepiej,nie przytrzymuje na biegach jak nie dogrzany,niestety lock nadal działa według własnego widzimisie, obroty na 4 biegu sie zgrywają.
[ Dodano: 2017-07-09, 20:00 ]
a moze ma to cos związek z obciążeniem silnika, po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk i czuje jak bym jechał czasem z przyczepka.