[D3 02 4.2MPI/LPG ] Przód zaciął się na Lifcie
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Przód zaciął się na Lifcie
Czołem Panowie,
Nie wiem za bardzo jak ugryźć temat może coś podpowiecie
W piątek zawieszenie przy próbie zmiany wysokości zacięło się na pozycji lift i wyrzuciło taki błąd:
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Zawieszenie zacięło się na takich wartościach:
kompresor normalnie dobija, robiłem test do 14 bar, mogę nabić i spuścić zbiornik,
przez vcds mogę dobić tył do 6.5 bar (podwyższa się tył) i jak spuszczam VCDSem powietrze to tył też się obniża, z przodem jednak jest inaczej.
Przed nabiciem pokazuje 2 bary, spuszczenie nic nie daje, jak dobiłem przednią oś (do 9.5) to tylko się podwyższyl do 95mm i na tej pozycji zaciął, ale spuszczanie, nie szło tak jak z tyłu stopniowo, tylko momentalnie, w 2 sekundy pokazuje 0.98 bara.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-05-07, 21:01 ]
Taka szybka myśl,
czy może to być wina zaworu ciśnienia resztkowego?
Nie wiem za bardzo jak ugryźć temat może coś podpowiecie
W piątek zawieszenie przy próbie zmiany wysokości zacięło się na pozycji lift i wyrzuciło taki błąd:
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Zawieszenie zacięło się na takich wartościach:
kompresor normalnie dobija, robiłem test do 14 bar, mogę nabić i spuścić zbiornik,
przez vcds mogę dobić tył do 6.5 bar (podwyższa się tył) i jak spuszczam VCDSem powietrze to tył też się obniża, z przodem jednak jest inaczej.
Przed nabiciem pokazuje 2 bary, spuszczenie nic nie daje, jak dobiłem przednią oś (do 9.5) to tylko się podwyższyl do 95mm i na tej pozycji zaciął, ale spuszczanie, nie szło tak jak z tyłu stopniowo, tylko momentalnie, w 2 sekundy pokazuje 0.98 bara.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-05-07, 21:01 ]
Taka szybka myśl,
czy może to być wina zaworu ciśnienia resztkowego?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Dzięki Michał, już sprawdzałem... u mnie jest odwrotnie, trzyma ciśnienie Kompresor po nabiciu do 14 bar(sam przerwałem) - miał 115 stopni, i nie było żadnych błędów o przegrzaniu, dzisiaj będę walczył dalejmichalwruszak pisze:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01400
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Co mogę jeszcze zasugerować - spróbój w miarę możliwości wykonanie kalibracji zawieszenia VASem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Dzięki Rapik, nie wpadłem na to - sprawdzę to wieczorkiem, Rano na szybko spuściłem powietrze przez zaworki i opadł do normalnego poziomu, ale krzywo stoi - więc podejrzewam, jak Michał podpowiedział, jescze adaptacja mnie czekaRapik pisze:Zajrzyj pod auto, czy przypadkiem jedna z czterech dźwigienek od poziomowania auta (plastikowy łącznik) nie wyczepiła się.
[ Dodano: 2017-05-09, 21:39 ]
Mały Update,
Odkręciłem lewy zawór tak bardzo, że ledwo udało mi się lewarek wyjąć... po tym zabiegu w końcu zacząłem słyszeć upragniony dźwięk spuszczanego powietrza z układu
przed chwilą udało mi się podnieść na LIFTA
następnie opuściłem na comfort
Jutro zrobię adaptację na jakiejś prostej powierzchni, mam nadzieję, że wyrówna się wszystko
[ Dodano: 2017-05-12, 12:23 ]
Hey, chyba moj VCDS od Majfrendów w ver15.7.1 nie do konca jest kompatybilny...
wchodze w security wpisuje 31564 jak w tym filmiku rosstecha
procedura
i wyrzuca mi
niektórzy sugerowali żeby to w coding II zrobić, ale efekt ten sam.. w przyszłym tyg powinienem mieć drugi kabel i zobacyzmy
PS: mam air suspension - sport - przynajmniej tak MMI pokazuje, ale to chyba nie powinno przeszkadzać?
Adaptacja odbywa się w identyczny sposób tylko inne wartości. Raczej klon vcds'a może?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
UPDATEdrago_o pisze:Adaptacja odbywa się w identyczny sposób tylko inne wartości. Raczej klon vcds'a może?
to nie wina windowsa 7, na xp poszło bo pewnie w innym miesjcu robiłem adaptację,
dokopałem się na forum rosstecha, ten błąd oznacza, że czujniki są poza zakresem, czyli najprościej opuścic ręcznie do akceptowalnych wartości np.400mm i powyższy błąd znika - sprawdziłem i potwierdzam
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 18:47 przez migeluss, łącznie zmieniany 1 raz.
A ja tylko dodam, że różnorakie zabawy z kalibracją zawieszenia mogą prowadzić do uwalenia sterownika zawieszenia..... i wtedy tylko jego wymiana usprawni zawieszenie.migeluss pisze:okazało się, że to wina windowsa, zainstalowałem virtualkę xpka i normalnie teraz przyjmuje kod i mogę zrobić adaptację (wcześniej na 7 próbowałem), niestety jest wciąż zbyt wysoko, bo nawet po adaptacji nie opuszcza, ale w tygodniu znowu odkręce zawór i mam nadzieję, ze po adaptacji ruszy...
Dopiero co oddałem jedno D3 po naprawie... objawy podobne co u ciebie... i poprzednicy tak usilnie starali się naprawić i tak usilnie się bawili, że sterownik miał już dosyć
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Przede wszystkim dla wszystkich bawiących się takimi rzeczami sami, istotne jest aby tego Windowsa 7 mieć w wersji przynajmniej Pro. Już nawet nie ważne ile bitów. Home i Starter jest najnormalniej ograniczony tak mocno, że do poprawnego działania wielu bardziej skomplikowanych programów wymaga odpowiednich ustawień rejestrów.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi:)
wymieniłem w końcu zaworek - lewy przedni amortyztor - bo ciąglę ta strona się zacinała - po adaptacji, wygląda, że działa normalnie - dzisiaj robię trasę 300km, jak nie wywali żadnym błędem to uznam, że jest ok
swoją drogą, polecam taki kluczyk od Majfrendów, (universal wrench) na Ali chyba ze 4 dolary dałem z przesyłką, a idealnie odkręca się nim zaworek
PS:trzeba pamietać, żeby po zabiegu napompować przednia zawieche vcdsem
http://workshop-manuals.com/audi/q7_qua ... nstalling/
wymieniłem w końcu zaworek - lewy przedni amortyztor - bo ciąglę ta strona się zacinała - po adaptacji, wygląda, że działa normalnie - dzisiaj robię trasę 300km, jak nie wywali żadnym błędem to uznam, że jest ok
swoją drogą, polecam taki kluczyk od Majfrendów, (universal wrench) na Ali chyba ze 4 dolary dałem z przesyłką, a idealnie odkręca się nim zaworek
PS:trzeba pamietać, żeby po zabiegu napompować przednia zawieche vcdsem
http://workshop-manuals.com/audi/q7_qua ... nstalling/