![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Wymiana zacisków przód na 6 tłoczkowe z Q7
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Aktualnie deficyt towaru
Tomek IMMO kupił te które też chciałem wziąść . Wg Tomka będą te zaciski z SQ7 pasować pod 385/36mm z minimalnym adapterem .

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- Immo
- Forum Audi A8
- Posty: 63
- Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
- Lokalizacja: Wrocław
To też, w końcu w 400 jest więcej mięsamarcin85 pisze:a to nie jest 385x36 vs 400x38 co przekłada się na większa pojemność cieplną??

Jeszcze jest kwestia odsadzenia tarczy w poziomie. 385 ma wysokość 59,3 a więc będzie siedziała na piaście 2mm głębiej niż 400 z SQ7. To już może być problem, bo zacisk się nie wycentruje na tarczy. Więc albo potrzebny byłby dystans 2mm pod tarczę (słabe rozwiązanie) albo nowy adapter. Trzeba by to sprawdzić organoleptyczniemichalwruszak pisze:Aktualnie deficyt towaruTomek IMMO kupił te które też chciałem wziąść . Wg Tomka będą te zaciski z SQ7 pasować pod 385/36mm z minimalnym adapterem .

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Brembo z MB AMG ze stalowymi adapterami 

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 lip 2017, 20:46
- Lokalizacja: Śląsk
Kolego możesz powiedzieć co jest potrzebne do swapu na tył 356 z d4?Immo pisze:Te tarcze mają więcej zalet niż tylko 15mm większa średnica
Dzwon z amelinium, łukowate żeberka w środku, to lepsze chłodzenie i mniejsza masa. Są ciut lżejsze niż całe żeliwne 385
Przy budowie praktycznie takiej samej jak tarcze np. 390mm z RS6 C6, są znacznie od nich tańsze a przy tym większe.
Dla mnie warte swojej ceny, chociaż oczywiście wolałbym żeby były tańszeza jakiś czas pewnie stanieją.
Z tyłu będzie 356 z S8D4.
- Immo
- Forum Audi A8
- Posty: 63
- Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
moze sie komus przyda na przyszłość
ASO tarcze + ASO klocki (z jednym nacięciem) - masakra, zjedzone tarcze nierówno
i głebokie brzydkie wżery ktore sie pojawiły błyskawicznie, problem występował
nie tylko u mnie
ASO tarcze + EBC Yellow Stuff - genialne hamują, tarcza gładka jak lustro - POLECAM
ASO tarcze + ASO klocki (z jednym nacięciem) - masakra, zjedzone tarcze nierówno
i głebokie brzydkie wżery ktore sie pojawiły błyskawicznie, problem występował
nie tylko u mnie
ASO tarcze + EBC Yellow Stuff - genialne hamują, tarcza gładka jak lustro - POLECAM

Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020