Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 ALL ] Wymiana zacisków przód na 6 tłoczkowe z Q7

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 17 maja 2017, 22:04

Też się przymierzam do zmiany na lepsze heble pod tarczę 385x36
Jak macie sprawdzone zaciski 6 tłok, które pasują to piszcie.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 maja 2017, 22:05

Aktualnie deficyt towaru :) Tomek IMMO kupił te które też chciałem wziąść . Wg Tomka będą te zaciski z SQ7 pasować pod 385/36mm z minimalnym adapterem .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Immo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Immo » 18 maja 2017, 08:44

marcin85 pisze:a to nie jest 385x36 vs 400x38 co przekłada się na większa pojemność cieplną??
To też, w końcu w 400 jest więcej mięsa :)
michalwruszak pisze:Aktualnie deficyt towaru :) Tomek IMMO kupił te które też chciałem wziąść . Wg Tomka będą te zaciski z SQ7 pasować pod 385/36mm z minimalnym adapterem .
Jeszcze jest kwestia odsadzenia tarczy w poziomie. 385 ma wysokość 59,3 a więc będzie siedziała na piaście 2mm głębiej niż 400 z SQ7. To już może być problem, bo zacisk się nie wycentruje na tarczy. Więc albo potrzebny byłby dystans 2mm pod tarczę (słabe rozwiązanie) albo nowy adapter. Trzeba by to sprawdzić organoleptycznie :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 maja 2017, 21:41

Nie wykorzysta się 400mm na co dzień :P Mam tylko 385mm ale z perspektywy czasu to 360mm w połączeniu z 6t też by wystarczyło ALE im większa tarcza tym lepiej to wygląda wizualnie w 20".

Awatar użytkownika
Immo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Immo » 19 maja 2017, 16:54

Nie trzeba korzystać z potencjału hamulców non stop. Ważne, żeby mieć czym zahamować gdy sytuacja zmusi :)
A co do wyglądu, to kwestia drugorzędna ale nie da się ukryć, że zestaw rwie suty :D

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 20 maja 2017, 18:05

krzychu22.p1i pisze:Przy 385mm i 6tł staje dęba na nowych oponach a tu... Jak cenowo stoi 400mm bo na pewno nie taniej jak 676zł za kpl :D
Krzychu zapodaj jakieś szczegóły co tam masz przy 385 ;)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 maja 2017, 19:28

Brembo z MB AMG ze stalowymi adapterami :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 20 maja 2017, 21:42

Si, jw. napisane. Ale cenowo to tu nikt tak nie obleci jak mi to wyszło xD Tył też w grochach a robotę pozamiata :)

krzychur1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 30 lip 2017, 20:46
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzychur1 » 16 wrz 2017, 19:29

Immo pisze:Te tarcze mają więcej zalet niż tylko 15mm większa średnica :)
Dzwon z amelinium, łukowate żeberka w środku, to lepsze chłodzenie i mniejsza masa. Są ciut lżejsze niż całe żeliwne 385 :)
Przy budowie praktycznie takiej samej jak tarcze np. 390mm z RS6 C6, są znacznie od nich tańsze a przy tym większe.
Dla mnie warte swojej ceny, chociaż oczywiście wolałbym żeby były tańsze :) za jakiś czas pewnie stanieją.

Z tyłu będzie 356 z S8D4.
Kolego możesz powiedzieć co jest potrzebne do swapu na tył 356 z d4?

Awatar użytkownika
Immo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Immo » 18 wrz 2017, 17:11

krzychur1 pisze:Kolego możesz powiedzieć co jest potrzebne do swapu na tył 356 z d4?
Zostawiam swoje zaciski i jarzma i tylko dorobię odpowiedni adapter pod większą tarczę.

Przód już zamontowany, tak się prezentuje na aucie:
Obrazek

krzychur1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 30 lip 2017, 20:46
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzychur1 » 20 wrz 2017, 22:44

To jak coś dałbyś info jaki to ma być adapter to może się coś wystruga ;) Bo tył juz się powoli kończy bo pojawia się bicie a zawsze to lepiej coś większego wrzucić ;)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 19 lip 2021, 10:01

moze sie komus przyda na przyszłość

ASO tarcze + ASO klocki (z jednym nacięciem) - masakra, zjedzone tarcze nierówno
i głebokie brzydkie wżery ktore sie pojawiły błyskawicznie, problem występował
nie tylko u mnie

ASO tarcze + EBC Yellow Stuff - genialne hamują, tarcza gładka jak lustro - POLECAM :)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl