części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 03 4.2MPI] problem z przednią pneumatyką

mario3231
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 06 mar 2016, 15:41
Lokalizacja: siedlce

[D3 03 4.2MPI] problem z przednią pneumatyką

Post autor: mario3231 » 28 maja 2017, 11:53

Witam . Panowie wczoraj wieczorem wracając do domu cos strzeliło w prawym przednim kole jak by opona pękła i opadł cały przód . Moje pytanie czy to możliwe żeby walnęły dwa miechy z przodu czy może cos się rozłączyło i układ stał się nieszczelny z przodu . Czy Może uszkodził sie tylko jeden miech a opadł cały przód bo nie ma cisnienia w układzie i jest on ze sobą powiazany lewa prawa strona



Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 28 maja 2017, 12:56

Jak strzeliło to bardzo możliwe, że miech. Lepiej zlewarować, zdjąć koło i zobaczyć gdzie te rozszczelnienie.

Gecio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 163
Rejestracja: 22 paź 2016, 02:34
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Gecio » 28 maja 2017, 17:53

Według mnie nie walną miech tylko pękł wężyk doprowadzający powietrze do miecha bądź wyleciał z tego króćca przy miechu. Jeżeli nie wpadłeś w dziurę to za bardzo nie ma opcji żeby wybuchł miech...

mario3231
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 06 mar 2016, 15:41
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mario3231 » 28 maja 2017, 18:53

No właśnie nie wpadłem. Jest to dziwne ze opadł cały przód a nie tylko jedna strona .Mam nadzieje ze to tylko cos się rozłączyło . Jutro jadę do mechanika będę to ogarniał . A jeśli się okaże ze to miech to gdzie najlepiej kupić i jaki nowy czy po regeneracji.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 28 maja 2017, 19:33

mario3231 pisze:kupić i jaki nowy
Nowy cena ok. 7000,-
mario3231 pisze:czy po regeneracji
cena ok.1400,- firmy regenerujące wymieniają membramę z obudową, koszt takiego elementu na Alie.... ok. 120$ tak wiec wychodzi 900,- za odkręcenie dwóch nakrętek i przełożenie amortyzatora, czas na wyjętym miechu max 15min <jezyk2>

mario3231
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 06 mar 2016, 15:41
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mario3231 » 28 maja 2017, 19:46

W moim przypadku opadł cały przód czy to możliwe ze jak walnie jeden miech to leci lewa i prawa strona czy tak jak napisał Grecio ze może to być jakiś wężyk .

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 28 maja 2017, 19:56

U mnie niedawno strzelił lewy i wyglądało tak jak by prawy też leżał nie wiem dlaczego może się poziomował do lewego <bezradny> diagnoza była dosyć prosta, po odpaleniu auta ładnie od razu auto szło do góry,ale kompresor pompował cały czas z powodu nie szczelności i jak się wyłączył z powodu przekroczenia nadmiernej temperatury to auto opadało i z lewego było słychać wyraźne sssyyyyy. ach ta jazda na samym odbojniku <jezyk2>

mario3231
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 06 mar 2016, 15:41
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mario3231 » 28 maja 2017, 20:00

U mnie nie chce się podnieść wcale lewa i prawa strona nawet o parę milimetrów kompresor pompuje a auto się nie podnosi dalej leży na glebie .

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 28 maja 2017, 20:15

Nic nie syczy, jakie błędy ?

mario3231
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 06 mar 2016, 15:41
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mario3231 » 28 maja 2017, 20:18

Słychać tylko pracę kompresora nie słyszę syczenia jest jeden błąd od poziomowania auta 01400

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 maja 2017, 07:20

Po prostu ciężar go dobił po drugiej stronie, myślę, że trzymałbym się tej jednej strony bo oba na raz opaść nie powinny jeśli uszkodzony jest tylko jeden.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 maja 2017, 14:29

Gecio pisze:Według mnie nie walną miech tylko pękł wężyk doprowadzający powietrze do miecha bądź wyleciał z tego króćca przy miechu.
Moim zdaniem to amorek, jeden z przednich.
Gecio pisze:Jeżeli nie wpadłeś w dziurę to za bardzo nie ma opcji żeby wybuchł miech...
Sytuacja jak najbardziej możliwa. Też tak miałem i to nawet trudno powiedzieć, że podczas jazdy bo ja się bardziej toczyłem niż jechałem.
Strzeliło, zasyczało i przód runął na glebę.
Niestety, tak też się zdarza.
mario3231 pisze:Jest to dziwne ze opadł cały przód a nie tylko jedna strona .
To całkiem normalne.
mario3231 pisze:Mam nadzieje ze to tylko cos się rozłączyło .
Szczerze wątpię. Ale może akurat :)
mario3231 pisze:A jeśli się okaże ze to miech to gdzie najlepiej kupić i jaki nowy czy po regeneracji.
Firma LIMAK z Brzegu Dolnego.
Wielokrotnie brałem u nich regenerowane i nie narzekam.
mario3231 pisze:W moim przypadku opadł cały przód czy to możliwe ze jak walnie jeden miech to leci lewa i prawa strona czy tak jak napisał Grecio ze może to być jakiś wężyk .
Jak strzeli lewa to nieszczelność jest tylko po lewej stronie i tylko tam powietrze ucieka.
Ale opada całym przodem
I nie dlatego, że ucieka powietrze z całego przodu ale dlatego, że stabilizator go trzyma i masa auta.
Marcin2013 pisze:U mnie niedawno strzelił lewy i wyglądało tak jak by prawy też leżał nie wiem dlaczego może się poziomował do lewego <bezradny>
Nie, nie poziomuje się do drugiego - stabilizator go trzyma i masa auta więc leci całym przodem do dołu.
mario3231 pisze:U mnie nie chce się podnieść wcale lewa i prawa strona nawet o parę milimetrów kompresor pompuje a auto się nie podnosi dalej leży na glebie .
Przy wystarzale amorka to właściwie może być całkiem normalne.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

mario3231
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 06 mar 2016, 15:41
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mario3231 » 30 maja 2017, 07:10

No i mamy diagnozę ,walną amortyzator przedni prawy . Dziękuje wszystkim za odpowiedzi . Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Anepu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 10 paź 2013, 23:40
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Anepu » 30 maja 2017, 07:40

Jak co to mogę mieć prawy amortyzator co do ceny to się dogadamy.

mario3231
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 06 mar 2016, 15:41
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mario3231 » 30 maja 2017, 10:39

Już kupiłem po regeneracji ale dzięki za propozycję.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl