[D3 04 4.2MPI ] czy mozna wyrzucic katalizatory z d3 ?
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Co myslicie o tych Katalizatorach http://www.el-tec.pl/pl/oferta/katalizatory/7/15
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Znam firmę i ich wyroby i polecałem już wielokrotnie.dracus6662 pisze:Co myslicie o tych Katalizatorach http://www.el-tec.pl/pl/oferta/katalizatory/7/15
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
aa no to dobrze bo tak sobie katy mi czasem pokazują poniżej progu wydajności trudno powiedzieć czy to wina lpg czy sondy czy właściwie katów , nowe katy kosztują bardzo dużo .. a tu 1200 za sztukę z montażem być może że stare zostawiają sobie na pamiątkę ...
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
ale opinie są podzielone w sprawie katów zamiennych czyli tych z wkladem metalowym ponoć inna temp i sondy świrują jezeli sa za katalizatorem..
[ Dodano: 2016-10-19, 21:36 ]
jestem ciekaw czy ktoś wypruwał już katy i wstawiał zamiennik i jak z błędami sytuacja wygląda..
[ Dodano: 2016-10-19, 21:36 ]
jestem ciekaw czy ktoś wypruwał już katy i wstawiał zamiennik i jak z błędami sytuacja wygląda..
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
no tak ale ty masz euro 3 a mi potrzeba euro 4
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
OT.
W D2 euro 4 ma AKC, AUW, AQH, AVN.
Ale nie mieszajmy generacji, obecny dotyczy tylko i wyłącznie D3.
W D2 euro 4 ma AKC, AUW, AQH, AVN.
Ale nie mieszajmy generacji, obecny dotyczy tylko i wyłącznie D3.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 2 razy.
Niedawno u jednego kolegi wywaliliśmy całe katy.dracus6662 pisze:jestem ciekaw czy ktoś wypruwał już katy i wstawiał zamiennik i jak z błędami sytuacja wygląda..
Auto wreszcie odetchnęło bo poprzednicy tak wycinali katy że jedną puszkę opróżnili a drugą zapchali
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Witam. Koledzy jestem w trakcie usuwania bebechów z katalizatorów. W sumie zdecydowałem się z powodu różnicy dźwięku silników porównując do 4.2 też BFM mojego teścia które ma rasowy dźwięk moja jakaś przyduszona. Poza tym teścia lepiej się zbiera niż moja. Błędy które się pojawiają to tylko katalizatory u teścia też taki błąd występuje.Różnice na VCDsie na rozrządu to u mnie B1 +3 B2 -4 natomiast u teścia B1 0 B2 -3 . Reszta parametrów b/z nie biorąc pod uwagę ze u mnie korekty długoterminowe po skasowaniu idą na + a u teścia stoją na 0 (czyli tak jak powinny) . No juz kończę bo temat dotyczy kątów. Ja u siebie wkrecilem emulatory i check mi się juz przestał palić. Ale doszedłem do wniosku ze wywalam katy bo mogą być zawalone. Fos mi dał info ze silnika nie trzeba opuszczać więc wczoraj wyciągnąłem kata od str. Kierowcy i źle nie wyglądał wiec zrobiłem sobie nie potrzebną robotę. Jeszcze prawa strona i zobaczę efekty i się oczywiście nimi tutaj podzielę, a ja was proszę tylko o odpowiedz czy BFM ma jedne katalizatory przy kolektorach czy jeszcze są drugie ? Jeszcze po operacji musze zobaczyć co jak pracuje pompa pomocnicza ze tak korekty się różnią, ale przy spokojnej jeździe u mnie lecą juz na +.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański