Raz działają ...raz nie. A dlaczemu chcesz pozbyć się katów?Wojtec1987 pisze:Wiem że są emulatory, czy zdadzą one egzamin bez katów ?
[D3 04 4.2MPI ] czy mozna wyrzucic katalizatory z d3 ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Robiłem remont głowic, ponieważ auto się trzęsie, były zbyt duże różnice ciśnień, pm naprawie wróciły w okolice 11 barów, niestety auto nadal się trzęsie, przebieg to pół miliona i w silniku są przez cały czas błędy katów, lewa i prawa strona.Podejrzewam że mogą być zapchane.
Drugie pytanie,co zrobi auto jeżeli zamontujemy taki emulator
http://allegro.pl/emulator-prosty-regul ... 84143.html
I zamkniemy całkowicie dopływ spalin ? Sterownik uzna że spaliny są czyste czy że np sondy nie działają ?
Drugie pytanie,co zrobi auto jeżeli zamontujemy taki emulator
http://allegro.pl/emulator-prosty-regul ... 84143.html
I zamkniemy całkowicie dopływ spalin ? Sterownik uzna że spaliny są czyste czy że np sondy nie działają ?
Też będę wyrzucał od siebie katy.
Mam fabryczne i najechane na nich już 417kkm i już czasem pojawia się błąd z nimi związany.
Szczegóły opiszę... jak zrobię
Mam fabryczne i najechane na nich już 417kkm i już czasem pojawia się błąd z nimi związany.
Szczegóły opiszę... jak zrobię
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
No i mi również wywala błąd katalizatorow. Tzn za mały przepływ czyli jak by były przytkane i coś będę musiał z tym zrobić bo zaswieca mi sie czeck . I w związku z tym mam trzy pytania:
1.czy wstawienie emulgatora coś da skoro jest za mały przepływ?
2. Macie jakiś sprawdzony produkt tzn katalizator w przystępnej cenie który będzie normalnie funkcjonował?
3. Jak ogarnąć temat sond za katalizatorem w przypadku wyrzucenia katow i wstawienie strumienicy ?
Z góry dzięki za podpowiedzi.
1.czy wstawienie emulgatora coś da skoro jest za mały przepływ?
2. Macie jakiś sprawdzony produkt tzn katalizator w przystępnej cenie który będzie normalnie funkcjonował?
3. Jak ogarnąć temat sond za katalizatorem w przypadku wyrzucenia katow i wstawienie strumienicy ?
Z góry dzięki za podpowiedzi.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
sebaxll pisze:No i mi również wywala błąd katalizatorow. Tzn za mały przepływ czyli jak by były przytkane i coś będę musiał z tym zrobić bo zaswieca mi sie czeck . I w związku z tym mam trzy pytania:
1.czy wstawienie emulgatora coś da skoro jest za mały przepływ?
2. Macie jakiś sprawdzony produkt tzn katalizator w przystępnej cenie który będzie normalnie funkcjonował?
3. Jak ogarnąć temat sond za katalizatorem w przypadku wyrzucenia katow i wstawienie strumienicy ?
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Jak brzmi dokładnie nazwa Twojego błędu ? Ja mam efektywność poniżej progu, jutro wstawiam emulator, na razie katy zostają.
A ja właśnie odebrałem swoją czarnulę po operacji wywalenia fabrycznych katów i wstawieniu w ich miejsce katów sportowych.
Wrażenia?... Chyba mój wydech stał się bardziej soczysty co zresztą nie jest dziwne skoro moje katy mogły być już przytkane a te nowe są nie tylko nowe ale też o zwiększonym przepływie.
Błędów brak bo do drugich sond zostały zastosowane odpowiednie tulejki ale nawet gdyby czasem jakiś błąd się miał pojawić to i tak mnie to nie martwi, bo za jakiś czas modyfikacji ulegnie również soft mojego ECU i drugich sond już praktycznie u mnie nie będzie
Wrażenia?... Chyba mój wydech stał się bardziej soczysty co zresztą nie jest dziwne skoro moje katy mogły być już przytkane a te nowe są nie tylko nowe ale też o zwiększonym przepływie.
Błędów brak bo do drugich sond zostały zastosowane odpowiednie tulejki ale nawet gdyby czasem jakiś błąd się miał pojawić to i tak mnie to nie martwi, bo za jakiś czas modyfikacji ulegnie również soft mojego ECU i drugich sond już praktycznie u mnie nie będzie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tulejki dystansujące i ograniczające przypływ spalin przez drugie sondy.uzlik pisze:Jakie tulejki? Wymiar. Napisz coś dla potomnych.
Wymiary?... nie wymiarowałem i nie miałem jeszcze okazji tego wymiarować.
Przy okazji tych prac zmieniłem również elastyczne łączniki wydechu, ponownie - stare były już lekko poszarpane i wprawdzie można było jeszcze na nich jeździć ale zrobiłem to od razu bo nie mam ochoty wracać do tematu za następne 2-3 miesiące.
Całość prac wykonała dla mnie firma EL-TEC - po raz któryś z rzędu zresztą bo przecież cały mój wydech, pod mój projekt, wykonywali również oni
Ale ja to właściwie nie potrzebuję żadnych wskazówek - wiem dobrze co chcę osiągnąć.uzlik pisze:Dostałeś jakieś wskazówki od wydechowców co do zmiany softu ecu?
Wywalenie sond to tylko jeden z elementów prac nad ECU.
Soft ogarnie mój kolega który siedzi w tej branży już od lat ale to to pewnie dopiero pod koniec czerwca jak ogarnę kilka innych rzeczy po drodze
Na razie to zmieniam przepływkę na nową i jadę ponownie na hamownię - ciekawe co mi teraz wypluje
Filmik wrzucałem jakiś czas temu ale to jeszcze przed zmianą katów:uzlik pisze:Może jakiś filmik z dźwiękiem Twojej 8?
Po zmianie katów nagrań żadnych nie mam ale wielkich zmian nie odnotowałem poza tym, że wg. mnie zrobił się bardziej soczysty, donośny. W okolicy samych katów dźwiękowo nic szczególnego się nie zmieniło zresztą nie ma co tam dudnić czy brzęczeć bo przecież katalizatory są a mój wydech jest pełny - nic z niego nie wycinałem a tylko kompleksowo przerobiłem
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Własne.Wojtec1987 pisze:A wiesz jakiej firmy katy Ci wstawili ? Bo samo słowo sportowe nie mówi za dużo 😊
Jakie znowu "emulatory"?Wojtec1987 pisze:A co do tulejek, to zapewne są to te tak zwane emulatory.
W necie pełno takich pierdół piszą ale co to ma wspólnego z emulatorem w pełnym znaczeniu tego słowa?
Przecież to zwykła rurka wstawiona pod odpowiednim kątem i właściwie przytkana tak aby druga sonda nie znajdowała się w głównym strumieniu spalin.
Tam się nic nie emuluje - sonda czyta szczątkowe ilości spalin i tyle.
A jak będzie soft to też będzie to soft w pełnym znaczeniu tego słowa a nie jakiś "emulator" wpięty we wtyczkę sondy
Jak pójdę krok dalej to dopiszę ale to pewnikiem już w temacie swojego auta
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Przecież wiem, dlatego napisałem tak zwane ...........FOSS pisze: Jakie znowu "emulatory"?
W necie pełno takich pierdół piszą ale co to ma wspólnego z emulatorem w pełnym znaczeniu tego słowa?
Przecież to zwykła rurka wstawiona pod odpowiednim kątem i właściwie przytkana tak aby druga sonda nie znajdowała się w głównym strumieniu spalin.
Tam się nic nie emuluje - sonda czyta szczątkowe ilości spalin i tyle.