Motocykl Suzuki Hayabusa - Więcej koni niż Audi S8 po chipie
Motocykl Suzuki Hayabusa - Więcej koni niż Audi S8 po chipie
123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:35 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest kosa
Muszę to kiedyś na żywo gdzieś w Wawce obejrzeć
Muszę to kiedyś na żywo gdzieś w Wawce obejrzeć
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Hgo, K8 jeden z mocniejszych typowych sportów na tamte czasy produkcji, fajna maszynka ale poszła już do nowego właściciela teraz planuje zakup s1000rr. Co do mocy, śmigam stricte amatorsko czasmi tor ale bez walki o urywanie milisekund, sporo kręcę km po ulicy i mało gdzie można pojechać wykorzystując moto w 60-80%, na publicznym asfalcie guma ślizga, a z manetka trzeba obchodzić się delikatnie. Jak wspominam swoje 600cc motocykle tam manetka mogła być traktowana zero/jedynkowo i nic wielkiego się nie działo. Co do zawieszenia fakt nie stroiłem go pod siebie specjalistycznie, mimo wszystko wolę jazdę z kolanem na asfalcie.
Zadupek w hayce robiony na zamówienie? Chodzi mi o jego długość.
Zadupek w hayce robiony na zamówienie? Chodzi mi o jego długość.
Zgodzę się , niestety te lepsze gumy np. Supercorsy starczają na kilka lepszych wyjazdów i jej nie ma. Fakt że jest zrobiona chyba z plasteliny i nawet słychać jak się klei do asfaltu.Hgo pisze:2 letnia guma w motocyklu to tylko turystyka.
Filmik fajny, kolega trochę zglebił jak amator, mam nadzieje że nic po za kasacją sprzętu się nie stało.