części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 ] Hamulec postojowy kontrolka na liczniku

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 07 mar 2017, 19:37

FOSS pisze:Weź..... robiłeś to kiedyś z ziemi bez podnoszenia auta i bez ściągania koła?

Opisujesz to tak jakby to było smarknięcie nosem.
jak bym tego nie robił to bym nie mówił , zresztą za twoją porada <jezyk2>

ogólnie naprawdę można to zrobić ...

no pomoć może co niektórym byłaby potrzebna jeśli w chwili stresu nie wezma nie właczą trybu podnośnika i będą zdejmować kolo..

ogólnie ten kluczyk po to właśnie jest w zasobniku żeby z niego skorzystać o ile się wie o tym ze on służy do demontażu silniczka i luzowania tłoczka ..

ktoś to wymyślił :] i w sumie całkiem dobrze <okok> mała rzecz a cieszy ;)

nie każdy ma asistance jak np. ja czy być może i ty ale prawie każdy z nas bynajmniej powinien mieć w schowku ten kluczyk

o ile nie popelni się gafy i nie zaciągnie recznego na światłach to gasząc auto na parkingu jeżeli sam będzie sprawdzał samochod klocki to może być kłopot .... wtedy kluczyk się przyda .... wyjątkiem jest glebowóz jak u ciebie <jezyk2> jeżeli nie ma się extremum obniżonego auta to jak kto ma brzuszek jak ja to włącze tryb lift i naprawdę da się rady znam to z własnej autopsji :P

ps ja kufa miałem pod Actionem na belrick taką przygodę tam jest tak ze miejsca parkingowego jak na lekarstwo i nie miałem zamiaru szukać właścicieli innych samochodów :]

Rapik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 356
Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: G-dz

Post autor: Rapik » 22 cze 2017, 18:29

Hej,

W znajomego ósemce problem z ręcznym, w sumie od zakupu.
Litania błędów:

Thursday,22,June,2017,17:55:53:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 801 A HW: 4E0 907 801
Component and/or Version: EPB AV1C1010 H01 1010
Software Coding: 0000431
Work Shop Code: WSC 01234 512 00000
VCID: 1D313FFFC44415F69F5-8048
Fault Codes have been Erased

5 Faults Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 18
Reset counter: 58
Mileage: 302408 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.26
Time: 10:43:44

Freeze Frame:
Voltage: 11.28 V
Count: 103

01487 - System Function Test
008 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 113
Mileage: 304776 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.22
Time: 17:46:47

Freeze Frame:
Voltage: 12.01 V
Count: 121

01439 - Check Inclination
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 113
Mileage: 304776 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.22
Time: 17:55:19

Freeze Frame:
Voltage: 11.18 V
Count: 101

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Reset counter: 38
Mileage: 302400 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.26
Time: 09:41:07

Freeze Frame:
Voltage: 10.66 V
Count: 116

02443 - Control Head
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 113
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00

Freeze Frame:
Voltage: 11.49 V
Count: 40

Od czego zacząć w tym przypadku..?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 22 cze 2017, 19:35

Standardowo - wtyczki i instalacja do elektrycznych silniczków , podejrzewam że będą w agonalnym stanie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

byku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 21 paź 2016, 17:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: byku » 04 lip 2017, 21:16

Na czym polega regeneracja samego silnika? Czy to jest silnik komutatorowy i wystarczy tylko wymienić szczotki? Jeśli tak, to jak się do nich dostać - odciąć pokrywkę?
Nie pytam o przekładnię, pasek, łożyska, uzwojenie, obudowę i hallotrony - te mam w dobrym stanie.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 lip 2017, 08:16

Wymieniają w całości :]
Black Cars Matters

Pixel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2015, 16:43
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: Pixel » 30 sie 2017, 22:19

Witam.

Kolejny raz już zmagam się z problemem recznęgo, tym razem lewa strona.
po zgaszeniu auta zaczela mrugac kontrolka (P) na predkosciomierzu, wiec odpalilem auto ponownie a tam na fisie duzy czerwony wykrzyknik, u góry piorun i na predkosciomierzu mrugaja dwie czerwone kontrolki od hamulca... i nic z tym nie moge zrobic, komputer wyrzucil bład lewego silnika:


02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282): Open Circuit

ok, tyle że teraz nic nie mogę z tym dalej zrobić, po odkręceniu silnika od zacisku, cały czas wszystko mruga, a jak tylko ruszam to piszczy i na łeb idzie dostac. W tamtym roku robiłem prawa strone i tylko piorun u góry sie palil, a teraz auta uzytkowac sie nie da, a w piatek wioze slub :/

Przejrzalem przewody, wtyczki, sprawdzilem przejscia od wtyczki przy silniku do wtyczki przy sterowniku i przejscie na kazdym z przewodów jest. Sruba od tloczka w zacisku kreci sie lekko, silnik zalozylem spowrotem. Po podpieciu sterownika, wtyczki silnika blad zmienilo sie na:

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282): Electrical Fault in Circuit


i teraz pytanie: sterownik czy silnik? Dlaczego wszystko tak wyje ze jechac nie idzie? Prawy silnik działa. gdzie znajdują sie bezpieczniki od tego?
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91

Motostacja

Post autor: Motostacja » 31 sie 2017, 20:56

Pixel, No to pewnie padł Ci sterownik, a silniki kręcą czy martwe są ?

Ja mam obecnie podobny problem z prawym silnikiem, kręci się tylko lewy, błąd na fisie w postaci P z piorunami. Jutro zamienię silniki miejscami, oraz sprawdzę przejścia, jeśli będzie wszystko ok to wymieniam sterownik.

Tobie tez polecam zamienić silniczki miejscami będziesz miał odpowiedź.

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2



Edit:

U mnie była błaha sprawa, nie wiem jak ale wtyczka od silnika prawego się wyczepiła i była rozłączona.

Pixel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2015, 16:43
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: Pixel » 03 wrz 2017, 16:09

Już sobie poradziłem, wiązke całą sprawdziłem na sam początek i była sprawna, kupiłem nowy silniczek, zamontowałem i działa, nawet komputera nie musiałem podłączać, zaciagnalem, spuscilem reczny i wszystko zgasło.
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 04 wrz 2017, 23:26

Gdzie kupiłeś silniczek? Możesz podać namiary?
Bądź dobry jak chleb.

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 335
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 30 maja 2018, 06:42

A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 maja 2018, 07:18

Spróbuj bez :) Auto samo wie kiedy trzeba a kiedy nie i tego pilnuje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 maja 2018, 10:06

denveco pisze:A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca?
Przy zaciąganiu hamulca postojowego nie trzeba trzymać hamulca nożnego ale przy zwalnianiu już trzeba.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 335
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 30 maja 2018, 22:25

Pytam bo pierwszy raz mam styczność z takim ręcznym. A sknocić te specyficzne auto to nie problem. Ale dzięki za info.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 maja 2018, 23:14

FOSS pisze:
denveco pisze:A jak używać tego hamulca? Tzn czy przy zaciąganiu hamulca ręcznego trzeba wcisnąć pedał hamulca i czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca?
Przy zaciąganiu hamulca postojowego nie trzeba trzymać hamulca nożnego ale przy zwalnianiu już trzeba.
Wydaje mi się, że są wyjątki od tej reguły :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 31 maja 2018, 18:45

denveco pisze:czy z kolei przy puszczaniu hamulca ręcznego trzeba wciskać pedały hamulca?
Jak masz na "D" i zaciągnięty ręczny to tylko wystarczy wcisnąć gaz i ręczny sam odpuści pod warunkiem że masz zapięte pasy ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl