części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 preFL ALL ] Wymiana przodu na duży grill

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 22 kwie 2017, 11:28

Rozumiem, że chromy trzeba szukać pod nowy zderzak?

Cholera jakby sprzedawcy mogli rozłożyć zderzak na pół to na pewno by sprzedawali osobno każdą stronę :D

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 kwie 2017, 22:02

jeżeli zmieniasz na lift to musisz wiedzieć na który bo pierwszy miał okrągłe halogeny i one będą pasować tylko do nowego zderzaka

zaslepki spryskow nie

listwy z chromem nie

kratki nie

w II lifcie kratki sa inne bo na prostokątnie halogeny wtedy trzeba jeszcze halogeny prostokątne

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 23 kwie 2017, 17:53

A zderzak W12 jest taki sam jak zwykły?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 kwie 2017, 20:13

kkrzysi0 pisze:A zderzak W12 jest taki sam jak zwykły?
Nie, nie jest.
W W12 chromowane końcówki wydechu są elementem zderzaka, w każdym innym D3 nie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 21:10

zderzak w 12 jest taki sam jak zwykly

roznica jest taka ze trzeba wstawić adaptery i koncowki :P docinając odpowiednio względem adapterów otwory ;)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 kwie 2017, 21:46

dracus6662 pisze:zderzak w 12 jest taki sam jak zwykly

roznica jest taka ze trzeba wstawić adaptery i koncowki :P docinając odpowiednio względem adapterów otwory ;)
Jest taki sam ale są różnice <faktycznie>
Sorry, ale w języku polskim jedno wyklucza drugie <hihi>

Równie dobrze można by napisać, że przed-liftowa maska jest taka sama jak po-liftowa.... tylko trzeba trochę dociąć i podgiąć :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 23:14

Zderzak jest taki sam [ przetłoczenia , otwóry , kształt mocowanie ] nie jest krótszy ani nie jest dłuższy.... nie jest ani szerszy ani węzszy ,

rózni się samymi kominami [domniemywam ze to jest oczywiste dla kolegi ]które są montowane w zderzak wraz z adapterami

montaż polega na tym samym co robienie szerszego otwóru na wydech S , Nomoże nie bo ciut więcej trzeba podciąć,

co do maski to jednak nie jest najlepszy przykład bo maska w pre FL jest krótsza niż w lifcie :]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 kwie 2017, 02:29

dracus6662 pisze:Zderzak jest taki sam...
rózni się samymi kominami...
Weź... gadasz jak moja żona :D
Jest taki sam... różni się tylko...

Jeżeli jest taki sam to nie może się niczym różnić.
A jeżeli się czymś różni to napisz normalnie po polsku, że kształtem i mocowaniami jest taki sam ale różni się w obrębie końcówek wydechu.

Tak samo kiedyś przekonywałeś, że po-liftowe przednie lampy można zdemontować bez ruszania zderzaka...
a jak zaczęliśmy o tym dyskutować to się okazało, że zderzak trzeba odkręcić i odgiąć ale nie trzeba go całkiem zrzucać na ziemię <hihi>

Piszesz ogólnikowo, bez składni, plącząc litery, wyrazy i zdania....
Ja znam trochę te auta a i tak czasem po 5 razy czytam twojego posta aby zrozumieć co miałeś na myśli.... części po prostu się domyślam.
A co rozumieją ci którzy z tymi autami dopiero zaczynają swoją przygodę? <boisie>

Jak napiszesz że czegoś nie trzeba ruszać to laik zrozumie to wprost "nie trzeba tego ruszać"... a potem będzie zachodził w głowę jak kurza twarz te lampy wyciągnąć bez ruszania zderzaka.


A tylny zderzak nie jest taki sam.
Owszem kształt jest identyczny, i przetłoczenie, i mocowania ale różni się właśnie spodem i końcówkami wydechu.

Ale skoro wg. ciebie jest taki sam to właściwie po co kupować zderzak od W12.
Piszesz powyżej, że wystarczy tylko wstawić adaptery i końcówki... czyli można mieć swój zderzak od 4.2V8, dokupić tylko adaptery i końcówki, dociąć swój zderzak pod te adaptery i końcówki i będzie "gites majonez".

Szkoda tylko, że nie mówisz również koledze że owe adaptery w istocie nie istnieją.
Nie istnieją bo teoretycznie nie można ich kupić oddzielnie bo oddzielnie nie występują.
Wprawdzie na rysunku w ETCE możesz je sobie oddzielnie zobaczyć ale zgodnie z informacją producenta nie posiadają one swojego oddzielnego numeru i są integralną częścią zderzaka.
A z tego co pamiętam to jest to element wklejony do zderzaka od spodu z mocowaniami do chromowanych końcówek wydechu które, pomimo umieszczenia ich na rysunkach w ETCE razem z tłumikami końcowymi, z tłumikiem jako takim nie mają nic wspólnego bo mocowane są właśnie od spodu do zderzaka.

A owa chromowana końcówka rury wydechowej, z tego co pamiętam, to w częściach używanych na allegro taki prawie że biały kruk.
A nowa w ASO na jedną stronę kosztuje tylko 930pln netto detal

I już jednemu koledze zamawiałem takie końcówki bo kupił okazyjnie na szybkości zderzak bez końcówek i potem się okazało, że same końcówki są nie do kupienia.


Więc o jakich adapterach mówisz i o jakim cięciu zderzaka? <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 24 kwie 2017, 04:33

co do zderzaka przedniego wrzuciłem fotę ... pamiętasz ;) i poluzować stronę to nie zrzucić zderzak

stoje pod blokiem chce wywalić lampe proszę bardzo bez demolki / rozkręcania całego przodu owszem jeśli bawisz się w garażu ....
ogolnie pamiętam że chodziło tobie o to że zrobiłem to na skróty :] no dobrze ale co otym to po tym

jeżeli chodzi tobie o białego kruka .... to akurat takiego posiadam :]
czyli końcówki i adaptery czy jak je tam powszechnie zwał ponieważ kominy/końcówki wydechu nie przychodzą bezpośrednio do zderzaka tylko przykręcane są właśnie w te plastiki

dlatego o tym napisałem na początku samym bo ludzie nie wiedzą i sam komin zakupią i zachwile <bezradny> kurde jak to zainstalować <fujarka>

podcięcie zderzaka gdy masz adaptery to smiech na sali jedziesz po krztałcie zewnętrznym dremlem ponieważ są one wpuszczane jakoby w zderzak

zrobienie otwaoru na S jest większym wyzwaniem bo musisz się namierzyć konkretnie bo jako samego tłumika nie wrzucisz bo otwór zbyt mały i druga koncówka nie wejdzie co do docięcia w12 to prościej ponieważ przykładasz wzór odrysowujesz i jazda

czeci tego typu trzeba polować na aukcjach trafiają się czasem jeżeli ktoś wie co ma jeżeli nie to wykreci koncowki z uszkodzonego zderzaka a adaptery z reszta wyrzuci <boisie>
mogę wrzucić zdjęcie jak owe adaptery wyglądają ;)

PS mam kłopot z literami czasem wychodzą krzaczki czasem dziwne wyrazy ponieważ korzystam z holenderskiego laptopa nie mam polskich znaczków czasem się uda bo dałe m spolszczenie ale albo odstep się zrobi albo wyraz przekręci czsem próbuje przetłumaczyć cos i taka skladnia wychodzi

działa coś na zasadzie T9 w komorce <bezradny>

dobrze że rozumiesz mnie co chce przekazac i przekładasz to na bardziej zrozumiały język nie mam zawodu blacharza/ mechanika/ być może Ty Damian masz , ja nawet kierunku nie myślałem w tym wszystkim robić.. wszystko co mówię to z własnego doświadczenia posiłkując się wiedzą na forum nie tlko A8 oraz dzieląc się swoimi spostrzeżeniami z kolegami

zderzak W12 mam założony w mojej A8 doskonale wiesz tak samo jak bodajże i PISI z tego co pamiętam być może jeszcze ktoś ale nawet nie interesowałem sie <jezyk2>


co się stanie jeżeli kupi zderzak cały W12 i założy???

odpowiem nic się nie stanie ;)

jeżeli kupi cały zderzak W12 to go założy

jeżeli kupi bez kominów to musi je dokupić

jeżeli chce swój przerobić musi kupić adaptery i kominy

kiedyś był temat poruszany z metalowym adapterem pod czujnik zmierzchu/deszczu

teraz widziałem parokrotnie te metalowa blaszke :] [to tak anegdotka] wiec nie ma rzeczy nie do zdobycia

a tak przy okazji ile wołają za kominy w Aso ? może zdecyduję się swoje sprzedać lub tez zamienic <amasz>

Zderzak W12 nie rózni się niczym od zwykłego z A8 po za końcówkami ozdobnymi wydechu i będzie pasować do zwykłej A8 <papa>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 kwie 2017, 08:59

Nie przeróbka swojego na W12 bo masz podcięcie w zderzaku na rury a w W12 dół jest prosty i kominy są w środku zderzaka a nie od spodu.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 kwie 2017, 09:48

dracus6662 pisze:nie mam zawodu blacharza/ mechanika/ być może Ty Damian masz , ja nawet kierunku nie myślałem w tym wszystkim robić..
Ja też nie mam takiego zawodu... a poza tym to się na tym nie znam <hihi>
dracus6662 pisze:co się stanie jeżeli kupi zderzak cały W12 i założy???

odpowiem nic się nie stanie ;)

jeżeli kupi cały zderzak W12 to go założy

jeżeli kupi bez kominów to musi je dokupić

jeżeli chce swój przerobić musi kupić adaptery i kominy
Pytałem właśnie o te "adaptery"... a nie co się stanie jak kupi.
Bo te adaptery, jak to nazywasz, to właściwie element zderzaka <faktycznie>
dracus6662 pisze:a tak przy okazji ile wołają za kominy w Aso ? może zdecyduję się swoje sprzedać lub tez zamienic <amasz>
930pln netto detal za sztukę - napisałem to wyraźnie w poprzednim poście :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 24 kwie 2017, 18:39

Panowie, rozmawiamy o przodzie ;)

Chodzi mi o to czy zderzak FL jest taki sam w W12 i zwykłym FL (duża morda)? Chcę żeby auto było spójne w całości :)

Czyli:
https://www.netcarshow.com/audi/2005-a8 ... per_02.htm

https://www.netcarshow.com/audi/2008-a8 ... per_01.htm

Oczywiście nie chodzi mi o światła USA :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 kwie 2017, 21:56

kkrzysi0 pisze:Panowie, rozmawiamy o przodzie ;)

Chodzi mi o to czy zderzak FL jest taki sam w W12 i zwykłym FL (duża morda)? Chcę żeby auto było spójne w całości :)
Noi w piz.... rozwaliłeś system :D

Więc...
Tak, w modelowym 2005 wszedł zderzak po-liftowy z grillem "single frame" tylko w modelach W12 a rok później, w modelowym 2006 ten sam zderzak wszedł już do wszystkich innych wersji silnikowych.
Różnice są tylko grillu - W12 miało inny niż pozostałe wersje silnikowe ale grill jest osobnym elementem który pasuje zresztą zamiennie od każdego silnika do każdego.

Inny od wszystkich wersji silnikowych zderzak po-liftowy ma oczywiście tylko S8.
Ale sam grill eSkowy pasuje p&p również do zwykłego zderzaka.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 19 lip 2017, 12:32

FOSS pisze:
kkrzysi0 pisze:Panowie, rozmawiamy o przodzie ;)

Chodzi mi o to czy zderzak FL jest taki sam w W12 i zwykłym FL (duża morda)? Chcę żeby auto było spójne w całości :)
Noi w piz.... rozwaliłeś system :D

Więc...
Tak, w modelowym 2005 wszedł zderzak po-liftowy z grillem "single frame" tylko w modelach W12 a rok później, w modelowym 2006 ten sam zderzak wszedł już do wszystkich innych wersji silnikowych.
Różnice są tylko grillu - W12 miało inny niż pozostałe wersje silnikowe ale grill jest osobnym elementem który pasuje zresztą zamiennie od każdego silnika do każdego.

Inny od wszystkich wersji silnikowych zderzak po-liftowy ma oczywiście tylko S8.
Ale sam grill eSkowy pasuje p&p również do zwykłego zderzaka.
Nie bo przyjdzie taki FOSS na oględziny auta i powie ze zderzak mam eskowy a grill zwykły :-)

Ale dzięki co do tyłu :-) Będę pamiętał.

No to zabieram się za szukanie kompletu :)

[ Dodano: 2017-07-19, 12:32 ]
Koledzy, a czy błotniki są skręcane czy skręcane+spawane?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 lip 2017, 12:57

Na pewno nie są spawane :) Ale błotników nie trzeba zmieniać. Jedno ucho uwalić i wszystko pasi :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl