Witam, posiadam S8 D2 w zasadzie 100% oryginał, jedynie co zastosowałem talerzyki obniżające przód auta. Mój problem polega na ząbkujących oponach na przedniej osi, od środka. Zbieżność ok ale patrząc z przodu auta koła są trochę rozkraczone w stosunku do tyłu. Regulacji kątów nie ma na przedniej osi więc nie za bardzo wiem jak mam sobie z tym poradzić.
Miał ktoś taki problem???
[S8 D2 02 ] Ząbkowanie opon
Obniżyłeś auto więc koła są w negatywie - im niżej, tym bardziej w negatywie bo jak sam zauważyłeś w przodu nie ma regulacji kąta pochylenia koła.
Aby się tego pozbyć to trzeba by dokonać niefabrycznej modyfikacji zawieszenia albo powrócić do fabrycznej wysokości.
Aby się tego pozbyć to trzeba by dokonać niefabrycznej modyfikacji zawieszenia albo powrócić do fabrycznej wysokości.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.martin_rs4 pisze:co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów
W D3 żadne "fasolki" w miejscu górnego mocowania amortyzatora nie są konstrukcyjnie wykonalne - trzeba szukać innej metody.
Można szukać dłuższych górnych wahaczy... od czegoś innego dopasować... ale nie próbowałem, nie mam na to kompletnie czasu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Do D2 034motorsport kiedyś sprzedawało regulowane górne wahacze, może w tym kierunku coś pokombinować..FOSS pisze:Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.martin_rs4 pisze:co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów
W D3 żadne "fasolki" w miejscu górnego mocowania amortyzatora nie są konstrukcyjnie wykonalne - trzeba szukać innej metody.
Można szukać dłuższych górnych wahaczy... od czegoś innego dopasować... ale nie próbowałem, nie mam na to kompletnie czasu.
Four rings to rule them all