Witam!
Jestem posiadaczem a8 d2 z silnikiem ABZ.
Od dwóch lat nie daje mi spokoju diagnostyka samego Ecu. Wtyczka w popielniczce pozwala na komunikację ze wszystkimi urządzeniami prócz sterownika silnika. Interfejs to vas 5054.
Połączenie z ecu udaje mi się poprzez wpięcie się w Pin przy samym ecu i odpięcie kabla od immo. Aby sprawdzić wartości pomiarowe w czasie rzeczywistym to odłączam kabel od immo po odpaleniu auta gdyż auto by zgasło jak wiecie. Co to może być za zabezpieczenie? Gdzie szukać? Czy po usunięciu immo będzie możliwa komunikacja?? Nawet gdy rozłącze kabel od immo bezpośrednio przy ecu i vas jest podpięty pod wtyczkę obd pod popielniczka nie następuje połączenie..
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB/LPG ] ABZ brak połączenia z ecu
[D2 94 4.2PB/LPG ] ABZ brak połączenia z ecu
Ostatnio zmieniony 02 sty 2016, 18:49 przez Czakv8, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Nie będę nowego tematu zakładał. Mam problem z komunikacją z ECU jak kolega. Z tym, że tydzień temu łączyło. Auto w piątek zgasło (odpalił normalnie) i od tego momentu jest brak komunikacji. Łączy każdy inny moduł, a silnika nie. Od piątku wieczorem także nie odpala(załapie raz na kilka, po chwili zaczyna się trzęsienie budą aż w końcu zgaśnie)...
Bezpieczniki sprawdzone(te w obudowie kompa też)
Co jeszcze sprawdzić(chodzi o elektrykę)?
Aha, założona jest instalacja gazowa
Nie będę nowego tematu zakładał. Mam problem z komunikacją z ECU jak kolega. Z tym, że tydzień temu łączyło. Auto w piątek zgasło (odpalił normalnie) i od tego momentu jest brak komunikacji. Łączy każdy inny moduł, a silnika nie. Od piątku wieczorem także nie odpala(załapie raz na kilka, po chwili zaczyna się trzęsienie budą aż w końcu zgaśnie)...
Bezpieczniki sprawdzone(te w obudowie kompa też)
Co jeszcze sprawdzić(chodzi o elektrykę)?
Aha, założona jest instalacja gazowa
Ok, czy do ściągnięcia pokrywy muszę ściągać podszybie? Bo wykręciłem te śruby, które są na przodzie i pokrywka ECU podnosi się na takim jakby zawiasie i nie da się tego wyciągnąć w przód a nie chcę nic połamać
Dobra nie ważne, już zdjąłem
Piny są ładne, jedna z wtyczek jest popękana (ta najbliżej kabiny)
Przepiąłem jeszcze raz wszystkie wtyczki jakie tam znalazłem
ECU w każdym razie był rozkręcany - przedarta jest naklejka na łączeniu.
Kupię jutro świecę i po wymianie będę próbował dalej
Skąd ten ABT się tam wziął?
Ma ktoś może schemat pinów z komputera? Potrzebuję linię K i L. Nr kompa 4D0 907 557 E. Znalazłem tylko kompa z silnika ABH gdzie dla linii K jest pin 55, a dla linii L pin 13. Z tego co widziałem są te same komputery. Czy to prawda?
[ Dodano: 2017-08-06, 12:09 ]
Ponawiam pytanie. Czy wie ktoś na którym pinie jest linia diagnostyczna dla sterownika 0261203609/610?
Dobra nie ważne, już zdjąłem

Piny są ładne, jedna z wtyczek jest popękana (ta najbliżej kabiny)
Przepiąłem jeszcze raz wszystkie wtyczki jakie tam znalazłem
ECU w każdym razie był rozkręcany - przedarta jest naklejka na łączeniu.
Kupię jutro świecę i po wymianie będę próbował dalej
Skąd ten ABT się tam wziął?

Ma ktoś może schemat pinów z komputera? Potrzebuję linię K i L. Nr kompa 4D0 907 557 E. Znalazłem tylko kompa z silnika ABH gdzie dla linii K jest pin 55, a dla linii L pin 13. Z tego co widziałem są te same komputery. Czy to prawda?
[ Dodano: 2017-08-06, 12:09 ]
Ponawiam pytanie. Czy wie ktoś na którym pinie jest linia diagnostyczna dla sterownika 0261203609/610?