części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 4.2PB/LPG ] Przestawiony rozrząd AUW

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

[D2 01 4.2PB/LPG ] Przestawiony rozrząd AUW

Post autor: Lechu » 21 sie 2017, 15:37

Pytanko mam, bo się zacząłem niepokoić

Mam przestawiony rozrząd .
W grupie 093 w chwili kupna auta miałęm -11 -7

Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i wyszło -9(-10) -7, gdze wartośc skacze między -9 -10 i teraz pytanie czy to jest normalne czy jest tam jakieś kupsko zrobione. bądź coś luźnego, że jest przeskok ??

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 21 sie 2017, 18:29

Z tego co pamiętam, choć nie jestem pewien coś koło 4 jest dopuszczalne, a czym bliżej zera tym lepiej. Musiałbyś najlepiej ustawić/sprawdzić na blokadach

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 21 sie 2017, 19:45

kryhawrc pisze:Z tego co pamiętam, choć nie jestem pewien coś koło 4 jest dopuszczalne, a czym bliżej zera tym lepiej. Musiałbyś najlepiej ustawić/sprawdzić na blokadach
Tylko ty p[iszesz o samym ustawieniu, a mi chodzi o to, skąd zmiana wartości z -11 do -9

Choć teraz przy temp 36° C płynu jest -10 -7

I wygląda to tak, że się to zmienia wraz ze wzrostem temp na silniku .

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 22 sie 2017, 19:12

U mnie też się zmienia jak się zagrzeje. Ale po nagrzaniu stoi w miejscu.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 sie 2017, 23:20

u mnie też się zmienia o 1 stopnień, tyle ze u mnie jest chyba +7 / - 4 <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 25 sie 2017, 13:32

kurcze jak widac sporo zalezy od metody moj mechanik ustawił mi rozrzad w mojej A na 0;0 skacze 0,-1 a w niedawno zakupionej Sce mam -8;-5 mam na to gwarancję nie mam co jechać i sie pluć bo ponoć jest to w granicach tolerancji
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 25 sie 2017, 13:46

-8 to jest przestawionu o ząb .

U mnie było tak jedno koło o 2 zęby a drugie i 1 . I na pisaki zmieniali bo widać :P

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 26 sie 2017, 14:05

Dani mówił że jest to w granicy tolerancji bynajmniej u mnie ty masz wiekszy rozjazd , btw jak to wplywa na zywotnosc itp ?
bądź sobą, wariatów też lubią

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 26 sie 2017, 21:46

tolerancja to do -4 jest z tego co wiem

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 27 sie 2017, 12:40

To Wam powiem, tak jak to teraz wygląda.

Wymieniłem cały kompletny rozrząd z paroma pierdołami.

Ojciec odebrał auto i wracał do domu.

Auto złapało błędy
Błędy; 16804 System katalizatora. Zbyt niska wydajność
17927 Zmiana regulacja zaworu
18010 Napięcie zasilania KL 30 za niskie napięcie. Po usunięciu błędów

I teraz co mnie zastanawia. Pierwszy pomiar wyszedł -3 -3 bądź -7 ,
po usunięciu błędów drugi pomiar już pokazał
-13 -7

jak to możliwe i czemu się tak dzieje ?? <boisie> <bezradny>

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 27 sie 2017, 13:40

sprawdzasz na gorącym? Za kazdym razem?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 27 sie 2017, 13:43

Ojciec sprawdzał jak wrócił, więc silnik był rozgrzany.
Teraz nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły pokazuje tak samo.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 sie 2017, 13:54

skasuj babole i sprawdz czy coś się zmieni
nawet jak baboli brak

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 27 sie 2017, 16:48

Jak babole usunięte jest to samo. -13 - 7

Mechanior się zarzeka, że na blokadach składane <bezradny>

Kazałem ojcu się przejechać na grupie 90 ? jakie powinny być prawidłowe wartości ? od 0 do 24 przy jakich obrotach ?

[ Dodano: 2017-08-27, 15:04 ]
Zlogowana 090

przy cofaniu -3 obydwa banki.

jak tylko się ruszy od razu na bankach jest 19 jak w palnik na trójce (powyżej 100 km/h) to wzrasta do 22 . Nie skaczą. idą praktycznie równo.

[ Dodano: 2017-08-27, 16:48 ]
Czy na blokadach jest się w stanie źle to złożyć ? Mechanior mówił, że na wałkach są wycięcia i blokada w to jakoś wchodzi i że powinno być dobrze.

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 27 sie 2017, 19:22

teoretycznie jest to proste zadanie ale praktycznie to widzi sie ile V8 ma dobrze ustawiony rozrzad tyczy sie to nie tylko A8 wyciagal nastawniki badz zmieniał łancuchy czy tylko rozrzad??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl