[D2 01 4.2PB/LPG ] Przestawiony rozrząd AUW
[D2 01 4.2PB/LPG ] Przestawiony rozrząd AUW
Pytanko mam, bo się zacząłem niepokoić
Mam przestawiony rozrząd .
W grupie 093 w chwili kupna auta miałęm -11 -7
Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i wyszło -9(-10) -7, gdze wartośc skacze między -9 -10 i teraz pytanie czy to jest normalne czy jest tam jakieś kupsko zrobione. bądź coś luźnego, że jest przeskok ??
Mam przestawiony rozrząd .
W grupie 093 w chwili kupna auta miałęm -11 -7
Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i wyszło -9(-10) -7, gdze wartośc skacze między -9 -10 i teraz pytanie czy to jest normalne czy jest tam jakieś kupsko zrobione. bądź coś luźnego, że jest przeskok ??
Tylko ty p[iszesz o samym ustawieniu, a mi chodzi o to, skąd zmiana wartości z -11 do -9kryhawrc pisze:Z tego co pamiętam, choć nie jestem pewien coś koło 4 jest dopuszczalne, a czym bliżej zera tym lepiej. Musiałbyś najlepiej ustawić/sprawdzić na blokadach
Choć teraz przy temp 36° C płynu jest -10 -7
I wygląda to tak, że się to zmienia wraz ze wzrostem temp na silniku .
To Wam powiem, tak jak to teraz wygląda.
Wymieniłem cały kompletny rozrząd z paroma pierdołami.
Ojciec odebrał auto i wracał do domu.
Auto złapało błędy
Błędy; 16804 System katalizatora. Zbyt niska wydajność
17927 Zmiana regulacja zaworu
18010 Napięcie zasilania KL 30 za niskie napięcie. Po usunięciu błędów
I teraz co mnie zastanawia. Pierwszy pomiar wyszedł -3 -3 bądź -7 ,
po usunięciu błędów drugi pomiar już pokazał
-13 -7
jak to możliwe i czemu się tak dzieje ??
Wymieniłem cały kompletny rozrząd z paroma pierdołami.
Ojciec odebrał auto i wracał do domu.
Auto złapało błędy
Błędy; 16804 System katalizatora. Zbyt niska wydajność
17927 Zmiana regulacja zaworu
18010 Napięcie zasilania KL 30 za niskie napięcie. Po usunięciu błędów
I teraz co mnie zastanawia. Pierwszy pomiar wyszedł -3 -3 bądź -7 ,
po usunięciu błędów drugi pomiar już pokazał
-13 -7
jak to możliwe i czemu się tak dzieje ??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Jak babole usunięte jest to samo. -13 - 7
Mechanior się zarzeka, że na blokadach składane
Kazałem ojcu się przejechać na grupie 90 ? jakie powinny być prawidłowe wartości ? od 0 do 24 przy jakich obrotach ?
[ Dodano: 2017-08-27, 15:04 ]
Zlogowana 090
przy cofaniu -3 obydwa banki.
jak tylko się ruszy od razu na bankach jest 19 jak w palnik na trójce (powyżej 100 km/h) to wzrasta do 22 . Nie skaczą. idą praktycznie równo.
[ Dodano: 2017-08-27, 16:48 ]
Czy na blokadach jest się w stanie źle to złożyć ? Mechanior mówił, że na wałkach są wycięcia i blokada w to jakoś wchodzi i że powinno być dobrze.
Mechanior się zarzeka, że na blokadach składane
Kazałem ojcu się przejechać na grupie 90 ? jakie powinny być prawidłowe wartości ? od 0 do 24 przy jakich obrotach ?
[ Dodano: 2017-08-27, 15:04 ]
Zlogowana 090
przy cofaniu -3 obydwa banki.
jak tylko się ruszy od razu na bankach jest 19 jak w palnik na trójce (powyżej 100 km/h) to wzrasta do 22 . Nie skaczą. idą praktycznie równo.
[ Dodano: 2017-08-27, 16:48 ]
Czy na blokadach jest się w stanie źle to złożyć ? Mechanior mówił, że na wałkach są wycięcia i blokada w to jakoś wchodzi i że powinno być dobrze.