A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
ostatnio bawilem sie w blacharza...powiem szczerze, ze okropna robota...4h meczylem sie aby ustawic wszystkie szczeliny jak "cza", czyli maske, blotniki, reflektory, zderzak no i wszystkie drzwi.
Oczwiscie z tylnymi problemu nie bylo, za to z przednimi, szczegolnie kierowcy mialem niezly ubaw...
jednak...po tych 4h jestem mega zadowolony z efektu! wszystko jest rowno, drzwi zamykaja sie juz na "delikatne pchniecie"...a nie na "jeb" faktycznie> tylko jeszcze z dolnymi gumami musze powalczyc...
Jak by nie bylo mysle ze z 1tysia mam w kieszeni. Pozniej juz pojechalem na myjke i polecialem z woskiem
Mowta co chceta, ale nie ma piekniejszego auta niz D2
Oczwiscie z tylnymi problemu nie bylo, za to z przednimi, szczegolnie kierowcy mialem niezly ubaw...
jednak...po tych 4h jestem mega zadowolony z efektu! wszystko jest rowno, drzwi zamykaja sie juz na "delikatne pchniecie"...a nie na "jeb" faktycznie> tylko jeszcze z dolnymi gumami musze powalczyc...
Jak by nie bylo mysle ze z 1tysia mam w kieszeni. Pozniej juz pojechalem na myjke i polecialem z woskiem
Mowta co chceta, ale nie ma piekniejszego auta niz D2
to nie jest zwykły napęd...to
zawiasami na karoserii (nakrętki 13" ) regulujesz w góre/dół - przód/tył, natomiast torxami na drzwiach głębokość, np.
jeśli Ci np. dół drzwi zbyt odstaje, to wtedy musisz je na tych torxach wyregulować do środka.
do odkręcania nakrętek 13" najlepiej klucz płaskooczkowy na górny zawias, na dolny natomiast dodatkowo nasadka krótka 13" na długiej (ok. 10cm) przedłużce + grzechotka.
Luzujesz najpierw nakrętki zewnętrzne (te głębsze od strony błotnika) potem wolno luzujesz wewnętrzne i ustawiasz.
Do tego dochodzi jeszcze regulacja rygla do zamka drzwi. Jak wspomniałem do tej pory musiałem użyć siły zamknąć drzwi a teraz po regulacji chodzi wszystko delikatnie.
A już szukałem nowego zamka
jeśli Ci np. dół drzwi zbyt odstaje, to wtedy musisz je na tych torxach wyregulować do środka.
do odkręcania nakrętek 13" najlepiej klucz płaskooczkowy na górny zawias, na dolny natomiast dodatkowo nasadka krótka 13" na długiej (ok. 10cm) przedłużce + grzechotka.
Luzujesz najpierw nakrętki zewnętrzne (te głębsze od strony błotnika) potem wolno luzujesz wewnętrzne i ustawiasz.
Do tego dochodzi jeszcze regulacja rygla do zamka drzwi. Jak wspomniałem do tej pory musiałem użyć siły zamknąć drzwi a teraz po regulacji chodzi wszystko delikatnie.
A już szukałem nowego zamka
to nie jest zwykły napęd...to
ostatnio walczyłem z oponami , zdecydowałem się na chinole ze względu na sporo pozytywnych opinii no i cene 1000zł za kpl 20", lecz niestety była tragedia jakich mało z tymi oponami.
na 20" znalazły się finalnie nowe opony z koncernu Goodyear'a, tegoroczna nowość:
SAVA Intensa UHP 2 255/35/20 97Y XL. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu opony produkowane są w Niemczech.
jak na razie jestem zadowolony. Opony bardzo ciche, nie biją, na mokrym super. Zobaczymy po sezonie jak będzie
na 20" znalazły się finalnie nowe opony z koncernu Goodyear'a, tegoroczna nowość:
SAVA Intensa UHP 2 255/35/20 97Y XL. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu opony produkowane są w Niemczech.
jak na razie jestem zadowolony. Opony bardzo ciche, nie biją, na mokrym super. Zobaczymy po sezonie jak będzie
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wraz z rangą są większe możliwości.preston81 pisze:a dlaczego ten temat ma zolta czcionke ?:)
CINEK, no fajnie zmieniłeś nick
BTW za 2400 są nokiany 255/35/20 97y xl, kupowałem i są z marca 2017r z gwarą 5l. Żadne lepiszcze 4ro letnie. Do 360mmz d3 się nada bo do 6t 385prżód i 4t 355tył są za wąskie
nooo słuchajcie...zlot tuż tuż tak więc przygotowania pełną parą! ostatnie kilka dni urlopu spędziłem na czyszczeniu wnętrza. Użyłem do tego zestawu firmy GLIPTONE, preparaty gt11 i gt12.
Efekt bardzo mi się podobał. Dodatkowo wyprałem dywaniki i wykładzine.
niestety nieczyszczona przez kilka lat skóra musi zostać nieco odnowiona, dlatego też zakupiłem farbe tonującą z lederzentrum. Jutro będę działał i mam nadzieje, że z pozytywnym skutkiem
no i na koniec oczywiście nie może się obejść bez gadżetów zlotowych... nowe tablice + projekt nowych koszulek
co jeszcze mnie czeka przed zlotem:
* czyszczenie boczków i alkantary
* czyszczenie podsufitki oraz deski
* polerka drewna
* nowe obszycie kierownicy,
* wymiana magla i zawiechy z przodu + geometra (o ile się wyrobie )
Efekt bardzo mi się podobał. Dodatkowo wyprałem dywaniki i wykładzine.
niestety nieczyszczona przez kilka lat skóra musi zostać nieco odnowiona, dlatego też zakupiłem farbe tonującą z lederzentrum. Jutro będę działał i mam nadzieje, że z pozytywnym skutkiem
no i na koniec oczywiście nie może się obejść bez gadżetów zlotowych... nowe tablice + projekt nowych koszulek
co jeszcze mnie czeka przed zlotem:
* czyszczenie boczków i alkantary
* czyszczenie podsufitki oraz deski
* polerka drewna
* nowe obszycie kierownicy,
* wymiana magla i zawiechy z przodu + geometra (o ile się wyrobie )
to nie jest zwykły napęd...to
Erni, w tamtym roku nie zdążyłeś z wiadomych przyczyn (jak by co to na eed'a będzie ), tak więc w tym roku już Ci nie odpuszczę Panie, i już w czwartek weźmiesz moje auto w obroty, podczas gdy ja będę Prestonowi wymieniał amorki z tyłuernesto pisze:U mnie to podstawa podczas każdego mycie
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to