![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Instalacja LPG Zenit Pro - co sądzicie
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Instalacja LPG Zenit Pro - co sądzicie
Hey
Pytanie do znawców tematu..
Mam założoną roczną instalacje LPG Zenit Pro na jednym reduktorze
Macie doświadczenie z tą instalacją ? Z tego co wyczytałem to porównują do Staga.
Narazie nie odczuwam jakiś problemów z jej użytkowania, ale napewno jest różnica między Pb.
Pytanie do znawców tematu..
Mam założoną roczną instalacje LPG Zenit Pro na jednym reduktorze
Macie doświadczenie z tą instalacją ? Z tego co wyczytałem to porównują do Staga.
Narazie nie odczuwam jakiś problemów z jej użytkowania, ale napewno jest różnica między Pb.
Czyli coś podobnie jak u mnie. Tylko że u ciebie jest 3.7 więc reduktor jeden ogarnia dobrze.Gunner pisze:Znaczy sterownik zenit pro tak ? Bo ja tez to mam, i jeden reduktor KME. Nie mam żadnych problemów, różnica między benzyną a LPG może minimalna.
Chodzi mi o jakość Zenit Pro w stosunku do np. Stag czy BRC.
Napewno jeżeli można coś ulepszyć, poprawić to bym chciał u siebie tak zrobić.
Ja mam u siebie zenit pro obd ale na reduktorze KME Twin i chodzi to pieknie. Praktycznie zerowe spadki cisnienia, nieodczuwalna praca miedzy pb a lpg, ba czasami mam wrazenie ze na lpg lepiej chodzi
Auto ciagnie do konca bez przelaczania badz wspomagania sie pb. Przyjazny i latwy w regulacji
Ogolnie polecam.

Ogolnie polecam.

to nie jest zwykły napęd...to
kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało
jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg


no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg

to nie jest zwykły napęd...to
Ktoś poszedł najmniejszą linią oporu i na chama puścił węże prosto od reduktora...CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądałojak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
![]()
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg
Sam reduktor też idealnie mieści się w podszybiu i zazwyczaj tam się go montuje w a8.
artur.325 pisze:Ktoś poszedł najmniejszą linią oporu i na chama puścił węże prosto od reduktora...CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądałojak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
![]()
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg
Sam reduktor też idealnie mieści się w podszybiu i zazwyczaj tam się go montuje w a8.
I właśnie chciałbym to z czasem poprawić ale sam chyba nie mam co ruszać, może poczekam aż coś zacznie się psuć

W poprzedniej mojej D2 jak ktoś nie widział zrobił kawał dobrej roboty Hipcio..

http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm
Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lip 2016, 00:48
- Lokalizacja: Zgierz
Pro zbędne. Założone mam takie na Twinie, lata po autostradach bardzo szybko i problemów nie ma. Hana gold awaryjna.mysticK pisze:Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p
A no można, można. Poniżej co prawda D2 ale w D3 jest jeszcze łatwiej.CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski
https://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-c ... htm#174733

Zbedne albo i nie,to tak jak bys mial mozliwosc zalozenia tarczy wentylowanej albo nie,na zwyklej tez bedzie hamowac. Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje a cena miedzy twinem a 2x s8 jest znikoma i co jak co ale 2 s8 sa stabilniejsze niz twin ale masz racje na takim zestawie tez lata fajnie i tez na nim montowalem aczkolwiek nie jest to rozwiazanie ktore wybral bym prywatnie do swojego autadzinksgarage pisze:Pro zbędne. Założone mam takie na Twinie, lata po autostradach bardzo szybko i problemów nie ma. Hana gold awaryjna.mysticK pisze:Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p


-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lip 2016, 00:48
- Lokalizacja: Zgierz
mysticK pisze:dzinksgarage pisze:Twin ma wejście na 8 albo 2x 6. Nie wiem skąd pomysł na redukcje. Han gold dużo nie założyłem, może z 20 szt i w każdym aucie coś się z nimi działo.mysticK pisze: Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje
No nie w Nasielsku,lecz w Chrcynniedanishow pisze:A gdzie to taki przerzut wtrysków jeśli można spytać? ...no chyba nie w NasielskumysticK pisze:zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt.

[ Dodano: 2017-12-17, 12:00 ]
dzinksgarage pisze:mysticK pisze:Nie wiem z jakiego źródła je bierzesz,może w tym leży problem a nie w samym wtryskiwaczu.dzinksgarage pisze: Han gold dużo nie założyłem, może z 20 szt i w każdym aucie coś się z nimi działo.