części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Instalacja LPG Zenit Pro - co sądzicie

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Instalacja LPG Zenit Pro - co sądzicie

Post autor: LUKAS » 29 sie 2017, 15:26

Hey
Pytanie do znawców tematu..

Mam założoną roczną instalacje LPG Zenit Pro na jednym reduktorze
Macie doświadczenie z tą instalacją ? Z tego co wyczytałem to porównują do Staga.
Narazie nie odczuwam jakiś problemów z jej użytkowania, ale napewno jest różnica między Pb.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 29 sie 2017, 19:03

Znaczy sterownik zenit pro tak ? Bo ja tez to mam, i jeden reduktor KME. Nie mam żadnych problemów, różnica między benzyną a LPG może minimalna.

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 29 sie 2017, 19:21

Gunner pisze:Znaczy sterownik zenit pro tak ? Bo ja tez to mam, i jeden reduktor KME. Nie mam żadnych problemów, różnica między benzyną a LPG może minimalna.
Czyli coś podobnie jak u mnie. Tylko że u ciebie jest 3.7 więc reduktor jeden ogarnia dobrze.

Chodzi mi o jakość Zenit Pro w stosunku do np. Stag czy BRC.
Napewno jeżeli można coś ulepszyć, poprawić to bym chciał u siebie tak zrobić.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 sie 2017, 19:42

Ja mam u siebie zenit pro obd ale na reduktorze KME Twin i chodzi to pieknie. Praktycznie zerowe spadki cisnienia, nieodczuwalna praca miedzy pb a lpg, ba czasami mam wrazenie ze na lpg lepiej chodzi <faktycznie> Auto ciagnie do konca bez przelaczania badz wspomagania sie pb. Przyjazny i latwy w regulacji

Ogolnie polecam. <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 29 sie 2017, 20:23

Tak to wygląda , montowana rok temu .
W papierach montażu są inne wtryski niż założone <hmm>
Komputer w podszybiu, reduktor pod filtrem powietrza - jeszcze się nie dobierałem tam zobaczyć co i jak <hihi>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 sie 2017, 21:08

kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało <faktycznie> jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia <cicho>
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg ;)
to nie jest zwykły napęd...to

artur.325
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:33
Lokalizacja: W-wa

Post autor: artur.325 » 29 sie 2017, 22:29

CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało <faktycznie> jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia <cicho>
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg ;)
Ktoś poszedł najmniejszą linią oporu i na chama puścił węże prosto od reduktora...
Sam reduktor też idealnie mieści się w podszybiu i zazwyczaj tam się go montuje w a8.

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 30 sie 2017, 12:22

artur.325 pisze:
CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało <faktycznie> jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia <cicho>
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg ;)
Ktoś poszedł najmniejszą linią oporu i na chama puścił węże prosto od reduktora...
Sam reduktor też idealnie mieści się w podszybiu i zazwyczaj tam się go montuje w a8.

I właśnie chciałbym to z czasem poprawić ale sam chyba nie mam co ruszać, może poczekam aż coś zacznie się psuć <bezradny>

W poprzedniej mojej D2 jak ktoś nie widział zrobił kawał dobrej roboty Hipcio.. <brawo>
http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm

mysticK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 06 maja 2016, 01:50
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: mysticK » 14 gru 2017, 13:05

Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p

dzinksgarage
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 lip 2016, 00:48
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: dzinksgarage » 16 gru 2017, 17:19

mysticK pisze:Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p
Pro zbędne. Założone mam takie na Twinie, lata po autostradach bardzo szybko i problemów nie ma. Hana gold awaryjna.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 gru 2017, 22:52

CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski
A no można, można. Poniżej co prawda D2 ale w D3 jest jeszcze łatwiej.

https://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-c ... htm#174733

;)

mysticK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 06 maja 2016, 01:50
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: mysticK » 16 gru 2017, 23:28

dzinksgarage pisze:
mysticK pisze:Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p
Pro zbędne. Założone mam takie na Twinie, lata po autostradach bardzo szybko i problemów nie ma. Hana gold awaryjna.
Zbedne albo i nie,to tak jak bys mial mozliwosc zalozenia tarczy wentylowanej albo nie,na zwyklej tez bedzie hamowac. Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje a cena miedzy twinem a 2x s8 jest znikoma i co jak co ale 2 s8 sa stabilniejsze niz twin ale masz racje na takim zestawie tez lata fajnie i tez na nim montowalem aczkolwiek nie jest to rozwiazanie ktore wybral bym prywatnie do swojego auta :) Awaryjna?:) zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt. i na reklamacje oddalem 1 bo od razu nie pracowala,wiec nie wiem gdzie ta awaryjnosc :)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 gru 2017, 00:32

mysticK pisze:zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt.
A gdzie to taki przerzut wtrysków jeśli można spytać? ...no chyba nie w Nasielsku <cicho>

dzinksgarage
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 lip 2016, 00:48
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: dzinksgarage » 17 gru 2017, 08:19

mysticK pisze:
dzinksgarage pisze:
mysticK pisze: Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje
Twin ma wejście na 8 albo 2x 6. Nie wiem skąd pomysł na redukcje. Han gold dużo nie założyłem, może z 20 szt i w każdym aucie coś się z nimi działo.

mysticK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 06 maja 2016, 01:50
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: mysticK » 17 gru 2017, 12:00

danishow pisze:
mysticK pisze:zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt.
A gdzie to taki przerzut wtrysków jeśli można spytać? ...no chyba nie w Nasielsku <cicho>
No nie w Nasielsku,lecz w Chrcynnie :) średnio miesięcznie montujemy ok 40-50 aut,w sezonie wakacyjnym było to nawet 70. Większość aut jest robiona na pojedynczych wtryskiwaczach,czasami zamiennie na barracude do aut turbodoładowanych,oraz przy niższej kwocie są to listwy. Większość auto jednak jest na Hana'ch.

[ Dodano: 2017-12-17, 12:00 ]
dzinksgarage pisze:
mysticK pisze:
dzinksgarage pisze: Han gold dużo nie założyłem, może z 20 szt i w każdym aucie coś się z nimi działo.
Nie wiem z jakiego źródła je bierzesz,może w tym leży problem a nie w samym wtryskiwaczu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl