[D3 03 4.2MPI/LPG ] Instalacja LPG Zenit Pro - co sądzicie
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Instalacja LPG Zenit Pro - co sądzicie
Hey
Pytanie do znawców tematu..
Mam założoną roczną instalacje LPG Zenit Pro na jednym reduktorze
Macie doświadczenie z tą instalacją ? Z tego co wyczytałem to porównują do Staga.
Narazie nie odczuwam jakiś problemów z jej użytkowania, ale napewno jest różnica między Pb.
Pytanie do znawców tematu..
Mam założoną roczną instalacje LPG Zenit Pro na jednym reduktorze
Macie doświadczenie z tą instalacją ? Z tego co wyczytałem to porównują do Staga.
Narazie nie odczuwam jakiś problemów z jej użytkowania, ale napewno jest różnica między Pb.
Czyli coś podobnie jak u mnie. Tylko że u ciebie jest 3.7 więc reduktor jeden ogarnia dobrze.Gunner pisze:Znaczy sterownik zenit pro tak ? Bo ja tez to mam, i jeden reduktor KME. Nie mam żadnych problemów, różnica między benzyną a LPG może minimalna.
Chodzi mi o jakość Zenit Pro w stosunku do np. Stag czy BRC.
Napewno jeżeli można coś ulepszyć, poprawić to bym chciał u siebie tak zrobić.
Ja mam u siebie zenit pro obd ale na reduktorze KME Twin i chodzi to pieknie. Praktycznie zerowe spadki cisnienia, nieodczuwalna praca miedzy pb a lpg, ba czasami mam wrazenie ze na lpg lepiej chodzi Auto ciagnie do konca bez przelaczania badz wspomagania sie pb. Przyjazny i latwy w regulacji
Ogolnie polecam.
Ogolnie polecam.
to nie jest zwykły napęd...to
kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg
to nie jest zwykły napęd...to
Ktoś poszedł najmniejszą linią oporu i na chama puścił węże prosto od reduktora...CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg
Sam reduktor też idealnie mieści się w podszybiu i zazwyczaj tam się go montuje w a8.
artur.325 pisze:Ktoś poszedł najmniejszą linią oporu i na chama puścił węże prosto od reduktora...CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski aby jakoś wyglądało jak widze węże puszczone górą po osłonach silnika zamiast z tyłu mnie trafia
no i kompensacja listew wtryskowych by się przydała aby wyrównać ciśnienie gazu w całym układzie zasilania lpg
Sam reduktor też idealnie mieści się w podszybiu i zazwyczaj tam się go montuje w a8.
I właśnie chciałbym to z czasem poprawić ale sam chyba nie mam co ruszać, może poczekam aż coś zacznie się psuć
W poprzedniej mojej D2 jak ktoś nie widział zrobił kawał dobrej roboty Hipcio..
http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm
Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lip 2016, 00:48
- Lokalizacja: Zgierz
Pro zbędne. Założone mam takie na Twinie, lata po autostradach bardzo szybko i problemów nie ma. Hana gold awaryjna.mysticK pisze:Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p
A no można, można. Poniżej co prawda D2 ale w D3 jest jeszcze łatwiej.CINEK pisze:kurde a tak ładnie nawet w D3 można zamontować pojedynczo te wtryski
https://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-c ... htm#174733
Zbedne albo i nie,to tak jak bys mial mozliwosc zalozenia tarczy wentylowanej albo nie,na zwyklej tez bedzie hamowac. Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje a cena miedzy twinem a 2x s8 jest znikoma i co jak co ale 2 s8 sa stabilniejsze niz twin ale masz racje na takim zestawie tez lata fajnie i tez na nim montowalem aczkolwiek nie jest to rozwiazanie ktore wybral bym prywatnie do swojego auta Awaryjna?:) zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt. i na reklamacje oddalem 1 bo od razu nie pracowala,wiec nie wiem gdzie ta awaryjnoscdzinksgarage pisze:Pro zbędne. Założone mam takie na Twinie, lata po autostradach bardzo szybko i problemów nie ma. Hana gold awaryjna.mysticK pisze:Zenit pro to elektronika sredniej jakosci,gdy y nie wersja obd to elektronika jest tak okrojona z mozliwosci regulacji ze to szok,prawie jak stag eco tylko w wersji 8cyl z opcja obd. Brc to cenowa przesada tak samo jak landi czy pri s. Jasne ze za 7k bedzie chodzic bezawaryjnie ale za 4,5 tez. Przy silniku 4.2 w tym aucie powinny byc 2 reduktory. Firma KME produkuje EXTREME do 400km niby ale to tez nie do konca jest rozwiazanie,na dluzsza mete nie bedzie stabilny cisnieniowo i wydolny,zwlaszcza przy duzych mrozach. Ja bym wybral Elektronike KME Nevo Pro aby polaczyc na stale po obd i auto zeby dokonywalo sobie samo autokorekcji po korektach z obd na bierzaco,wtruskiwacze HANA GOLD i dwa reduktory np. 2x s8 albo np. Landi IG2. Co do estetyki to mozma bylo to pociagnac w druga strone bo troche hamsko to wyglada ale i tak w iaz bardzo estwtycznie w porownaniu do tego co juz w swojej karierze widzialem :p
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lip 2016, 00:48
- Lokalizacja: Zgierz
mysticK pisze:dzinksgarage pisze:Twin ma wejście na 8 albo 2x 6. Nie wiem skąd pomysł na redukcje. Han gold dużo nie założyłem, może z 20 szt i w każdym aucie coś się z nimi działo.mysticK pisze: Tez montowalem na twinie ale s8 maja wyjscia na 8 a twin na 6 wiec bez sensu jest ciagnac auto 8 zeby wlozyc redukcje
No nie w Nasielsku,lecz w Chrcynnie średnio miesięcznie montujemy ok 40-50 aut,w sezonie wakacyjnym było to nawet 70. Większość aut jest robiona na pojedynczych wtryskiwaczach,czasami zamiennie na barracude do aut turbodoładowanych,oraz przy niższej kwocie są to listwy. Większość auto jednak jest na Hana'ch.danishow pisze:A gdzie to taki przerzut wtrysków jeśli można spytać? ...no chyba nie w NasielskumysticK pisze:zamontowałem w tym roku ok. w przyblizeniu 1700 szt.
[ Dodano: 2017-12-17, 12:00 ]
dzinksgarage pisze:mysticK pisze:Nie wiem z jakiego źródła je bierzesz,może w tym leży problem a nie w samym wtryskiwaczu.dzinksgarage pisze: Han gold dużo nie założyłem, może z 20 szt i w każdym aucie coś się z nimi działo.